Heavy metal maniacs!
- Daisycutter
- Daisycutter
Ik ben er sowieso. Vijf goede bands; en er is ook nog een kans op televisie te komen; Elixir wordt door het Britse programma "Airline" gevolgd dit weekend, omdat ze met Easyjet vliegen. Ze nemen ook een stukje op van Elixir op het festival. Volgens mij is Airline ook op net 5 te zien ofzo.
Solitaire wordt ook geweldig live, hoop ik dan, hehehe, die hebben dan ook nog eens hun nieuwe schijf "Extremely Flamable" uit.
Verder zijn zowel Attacker en Elixir erg, erg goed live. Dus ik verwacht ook dat ze nu weer een goede show neerzetten.
Solitaire wordt ook geweldig live, hoop ik dan, hehehe, die hebben dan ook nog eens hun nieuwe schijf "Extremely Flamable" uit.
Verder zijn zowel Attacker en Elixir erg, erg goed live. Dus ik verwacht ook dat ze nu weer een goede show neerzetten.
You're only living on borrowed time from your fate.
- Daisycutter
- Black_Goddess
- Contacteer:
Mensen die gewoon een ouderwetse pot heavy metal willen, en de daarbijhorende gezelligheid. Die willen daar bij zijn.Bambix schreef:Echt, wie zou daar bij willen zijn?
Dit is trouwens het enige underground heavy metal concert van Nederland, waar bands wereldwijd geboekt worden.
- Daisycutter
Voor mij eigenlijk ook, ruim 2 uur treinen.Sandr schreef:ik zou best wel naar zoiets heen willen, maar het is me gewoon veel te ver weg
Maar voor de muziek wil ik eigenlijk echt gaan.
Misschien maar een nachtje doorgaan en 's morgens de eerste trein nemen.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Daisycutter
- fetuskiller
- Contacteer:
- metal_rose
- MindlessMayo
Eind Oktober, weetjewel hoe fakking koud het dan op een station is.. Zit daar geen jeugdherberg ofzo?CoenV schreef:[..]
Misschien maar een nachtje doorgaan en 's morgens de eerste trein nemen.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
Kom op zeg, 'te ver weg' voor iemand die in Rotterdam woont. Of "2 uur reizen". Lekkere mentaliteit hoor. Wat is nou 2 uur reizen voor een goed concert??
Er komen mensen uit Frankrijk, Engeland, Duitsland, Griekenland en Oostenrijk (en misschien nog meer landen, weet ik niet) naar dit festival, en die hoor je ook niet gillen 'het is te ver'.
Er komen mensen uit Frankrijk, Engeland, Duitsland, Griekenland en Oostenrijk (en misschien nog meer landen, weet ik niet) naar dit festival, en die hoor je ook niet gillen 'het is te ver'.
Hun probleem.snagger schreef:Kom op zeg, 'te ver weg' voor iemand die in Rotterdam woont. Of "2 uur reizen". Lekkere mentaliteit hoor. Wat is nou 2 uur reizen voor een goed concert??
2 uur reizen voor een goed concert is nog wel acceptabel. Maar Heavy Metal is niet mijn ding.
En wederom mis je het punt. Vind je er niks aan? Mogelijk...maar hou dan je bek gewoon.Dissection schreef:[..]
Dat zou ik ook roepen. 5 euro is doorgaans de maatstaf voor 3 bands. Tenzij ze nogal "bekend" zijn.
Het boeit toch niemand geen ene flikker dat jij niet komt? Of zouden ze nu dit hele festival af gaan zeggen omdat die sukkel van Hatred niet komt.... Opzich... dan kunnen we alle concerten wel afzeggen want jij gaat alleen naar die semi-lokale kutoptredens kijken van bands die al in de verste verte enigzins geen enkele minuut weten te boeien, waar je dan vervolgens nog 5 euro voor betaald ook.
Hoegaarden or die!
Ik betaal nooit voor optredens. Het heeft zo zijn voordelen om bekend te zijn.Poggwyd schreef:[..]
En wederom mis je het punt. Vind je er niks aan? Mogelijk...maar hou dan je bek gewoon.
Het boeit toch niemand geen ene flikker dat jij niet komt? Of zouden ze nu dit hele festival af gaan zeggen omdat die sukkel van Hatred niet komt.... Opzich... dan kunnen we alle concerten wel afzeggen want jij gaat alleen naar die semi-lokale kutoptredens kijken van bands die al in de verste verte enigzins geen enkele minuut weten te boeien, waar je dan vervolgens nog 5 euro voor betaald ook.
Aha, typisch gevalletje van parasietengedrag dus weer?Dissection schreef:[..]
Ik betaal nooit voor optredens. Het heeft zo zijn voordelen om bekend te zijn.
Kontenkruipen zodat je die 5 euro niet hoeft te betalen? Beetje jammer vind ik dat. Waardigheid heb je dus ook al niet.
Bovendien weet ik als geen ander hoe moeilijk het voor zaaltjes is om nog enigzins uit de kosten te komen, daarom betaal ik zo goed als altijd gewoon netjes zoals een ieder ander dat ook doet.
Hoegaarden or die!
Iemand de waarheid voorschotelen heet niet happen.Dissection schreef:[..]
Dankudanku!
Wanneer je een feit onder de neus geschoven krijgt wat gewoon waar is (en dat weet jezelf ook) en waar je jezelf niet onderuit geluld krijgt is dit natuurlijk wel de meest waardeloze manier van een discussie vermijden. Maargoed, van je hersencapaciteit was ik opzich toch al niet zo onder de indruk.
Hoegaarden or die!
Ja hoor, de zoveelste e-zine reviewer die iets toe meent te voegen.Dissection schreef:Overigens, mocht je het echt willen weten:
Ik betaal niet voor concerten, daar ik er een review over schrijf, en dus daarmee EN de bandjes EN het zaaltje bekendheid geef. Deze publiciteit is meer waard dan een schamel entreebedrag.
Laat ik het maar houden op mijn eerste gemaakte punt en dit onderwerp niet teveel toe te splitsen op jouw misinterpreteren van het woord 'happen'.
Hoegaarden or die!
Ach, het blijft een genante verschijning, zo'n figuur die in een 3e rangs kutband speelt, en dat maar als een excuus ziet om een grote bek open te mogen trekken.
Als je de bands kut vind, geen punt, moet je toch zelf weten? Als je 15 euro te duur vind voor een stel bands die nog nooit in Nederland geweest zijn, en speciaal voor dit concert over moeten vliegen, prima. Maar ga dan niet zo interessant doen. Want naast het vampire festival topic moet je hier ook weer onnodig aanwezig zijn. Ik hoop dat je in het echt een wat minder grote bek hebt, want anders kan ik me niet voorstellen dat jij 'overal gratis inkomt'. Misschien in je vriedin d'r ... ?? Nou, dat zal ik jouw geval ook wel niet gratis zijn.
Als je de bands kut vind, geen punt, moet je toch zelf weten? Als je 15 euro te duur vind voor een stel bands die nog nooit in Nederland geweest zijn, en speciaal voor dit concert over moeten vliegen, prima. Maar ga dan niet zo interessant doen. Want naast het vampire festival topic moet je hier ook weer onnodig aanwezig zijn. Ik hoop dat je in het echt een wat minder grote bek hebt, want anders kan ik me niet voorstellen dat jij 'overal gratis inkomt'. Misschien in je vriedin d'r ... ?? Nou, dat zal ik jouw geval ook wel niet gratis zijn.
- the true Thorko
- the true Thorko
Wat ben je toch een sneuende, oerend hard happende kutkneus. Wel grappig dat je meteen een band bij mijn betoog moet gaan trekken, wat dus een enorme los-zand vergelijking is, maar gezien jouw uitspraken alhier, had ik dat ook wel kunnen verwachten.snagger schreef:Ach, het blijft een genante verschijning, zo'n figuur die in een 3e rangs kutband speelt, en dat maar als een excuus ziet om een grote bek open te mogen trekken.
Ik hoop dat je van mijn aanwezigheid nog veel last hebt en zult hebben. Ik gun het je van harte.
Ik denk dat snagger nog wel de enigste persoon hier op mf is die niet slap lult.Dissection schreef:[..]
Wat ben je toch een sneuende, oerend hard happende kutkneus. Wel grappig dat je meteen een band bij mijn betoog moet gaan trekken, wat dus een enorme los-zand vergelijking is, maar gezien jouw uitspraken alhier, had ik dat ook wel kunnen verwachten.
Ik hoop dat je van mijn aanwezigheid nog veel last hebt en zult hebben. Ik gun het je van harte.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot