zij zijn geniaal met de enorm gave liedjes als the Power of love, i want a new drug, if this is it, stuck with you en nog een zootje
je hoord er niet zoveel van tegenwoordig en het lijkt vooral hier in Nederland of het enorm onbekend is terwijl de liedjes best bekend klinken
Huey Lewis speelt ook nog een klein rolletje in Back To The Future als de vent die de bands beoordeelt bij de auditie, Marty McFlys band wordt uiteraard niet gekozen
En daarnaast speelt Huey Lewis ook nog mondharmonica op het album Live and Dangerous van Thin Lizzy, een zeer geniaal album dat ook
Huey Lewis and The News
- Daisycutter
Huey Lewis and The News
Sir Cliff Richard Front!
Re: Huey Lewis and The News
Dit heerscht inderdaad... net als Tom Petty and the Heartbreakers trouwesDaisycutter schreef:zij zijn geniaal met de enorm gave liedjes als the Power of love, i want a new drug, if this is it, stuck with you en nog een zootje
je hoord er niet zoveel van tegenwoordig en het lijkt vooral hier in Nederland of het enorm onbekend is terwijl de liedjes best bekend klinken
Huey Lewis speelt ook nog een klein rolletje in Back To The Future als de vent die de bands beoordeelt bij de auditie, Marty McFlys band wordt uiteraard niet gekozen
En daarnaast speelt Huey Lewis ook nog mondharmonica op het album Live and Dangerous van Thin Lizzy, een zeer geniaal album dat ook
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
kijk dan maar naar American Psycho, die gast kan ook uitleggen wat er zo briljant aan is
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )