Huey Lewis and The News

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Daisycutter

Huey Lewis and The News

Bericht door Daisycutter » ma sep 20, 2004 7:46 pm

zij zijn geniaal met de enorm gave liedjes als the Power of love, i want a new drug, if this is it, stuck with you en nog een zootje

je hoord er niet zoveel van tegenwoordig en het lijkt vooral hier in Nederland of het enorm onbekend is terwijl de liedjes best bekend klinken

Huey Lewis speelt ook nog een klein rolletje in Back To The Future als de vent die de bands beoordeelt bij de auditie, Marty McFlys band wordt uiteraard niet gekozen

En daarnaast speelt Huey Lewis ook nog mondharmonica op het album Live and Dangerous van Thin Lizzy, een zeer geniaal album dat ook
Sir Cliff Richard Front!

vertigo

Bericht door vertigo » di sep 21, 2004 2:22 pm

Niet te geloven dit.... Begin een ouwelullenmuziek site of zo.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

Griever

Re: Huey Lewis and The News

Bericht door Griever » di sep 21, 2004 2:24 pm

Daisycutter schreef:zij zijn geniaal met de enorm gave liedjes als the Power of love, i want a new drug, if this is it, stuck with you en nog een zootje

je hoord er niet zoveel van tegenwoordig en het lijkt vooral hier in Nederland of het enorm onbekend is terwijl de liedjes best bekend klinken

Huey Lewis speelt ook nog een klein rolletje in Back To The Future als de vent die de bands beoordeelt bij de auditie, Marty McFlys band wordt uiteraard niet gekozen

En daarnaast speelt Huey Lewis ook nog mondharmonica op het album Live and Dangerous van Thin Lizzy, een zeer geniaal album dat ook
Dit heerscht inderdaad... net als Tom Petty and the Heartbreakers trouwes

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo sep 22, 2004 4:56 pm

kijk dan maar naar American Psycho, die gast kan ook uitleggen wat er zo briljant aan is
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie