Zijn er verder hier nog mensen die het kennen?
edit (foootoooo)

Die Ambeon is rustig maar wel met Ayreon invloedenTokus schreef:wat voor soort muziek is die andere cd?
Wat een walgelijk seksistische vraag zeg!Draconian schreef:Ziet ze dr nog steeds zo lekker uit?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ooooo.Demorpheus schreef:Ik ken haar zuster
who want's to touch me?
I SAID: WHO WANT'S TO TOUCH ME?!
De CD "Beautiful Red" is nog van VOOR Ambeon. Toen was ze 14. Door die CD is ze in contact gekomen met Arjen A. Lucassen.Lost One schreef:Deze jonge dame (nu 18 ) kennen de meesten waarschijnlijk door het album getiteld "Fate of a Dreamer" van de bovengenoemde dame samen met de o zo bekende Arjen Lucassen onder de naam Ambeon. Dit vond ik persoonlijk een vrij goed album dat lekker klonk kwa muziek maar ook zeker door de vocals van de toen 15 jarige Astrid (zij heeft ook de nummers zelf geschreven..). Ik ben nu tegen de volgende cd van haar aangelopen getiteld "Beautiful Red". De muziek zit vrij leuk in elkaar en ligt fijn in het gehoor.
Zijn er verder hier nog mensen die het kennen?
edit (foootoooo)
Ze heeft net haar nieuwe afgerond:Restless schreef:Haar solo album vind ik heel goed. Hele rustige muziek met mooie zang.
Ambeon vind ook best leuk, maar vind d'r solo werk beter.
Ja klopt. Heb het gehoord.The Concrete Mixer schreef:[..]
Ze heeft net haar nieuwe afgerond:
http://forum.theendorphins.com/viewtopic.php?t=9