Transiberian orchestra

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
yesferro
Contacteer:

Transiberian orchestra

Bericht door yesferro » ma nov 15, 2004 9:09 pm

Ik heb net hun laatste kerstalbum . the lost christmas eve gekocht, en ik ben er niet erg weg van, ik vind dat 1 kerstalbum genoeg was, deze is de 3e en het is me genoeg geweest.
Beethoven's last night daarentegen is een van mn favorite albums ooit, geweldige muzikanten, geweldige zangers, goeie productie en mooi verhaal
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma nov 15, 2004 9:15 pm

eerste is zeker de beste
tweede is ook nog aardig
derde is beetje voorspelbaar

voor mij mogen ze ook stoppen, en aan iets nieuws beginnen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

yesferro
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma nov 15, 2004 9:19 pm

back to reason II is gewoon heiligschennis, Jon Oliva had het moeten zingen
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » ma nov 15, 2004 9:29 pm

Beethoven's Last Night is verreweg het beste van ze inderdaad.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za nov 20, 2004 1:47 pm

Ik heb Beethoven's Last Night ook. Ik was er in de eerste instantie helemaal weg van maar na een paar stevige luisterbeurten is de glans er wel een beetje af. Van die kerst cd's kreeg ik alleen maar enorm jeuk.

Ik kan echt niet begrijpen hoe ze hier meer geld uit weten te slaan dan uit Savatage. Volgens mij luisteren alleen Savatage fans dit en dan komt er nog eens bij dat zo'n koor en zo'n orkest ook niet echt goedkoop kunnen zijn.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za nov 20, 2004 6:19 pm

XnegativeX schreef:Ik heb Beethoven's Last Night ook. Ik was er in de eerste instantie helemaal weg van maar na een paar stevige luisterbeurten is de glans er wel een beetje af. Van die kerst cd's kreeg ik alleen maar enorm jeuk.

Ik kan echt niet begrijpen hoe ze hier meer geld uit weten te slaan dan uit Savatage. Volgens mij luisteren alleen Savatage fans dit en dan komt er nog eens bij dat zo'n koor en zo'n orkest ook niet echt goedkoop kunnen zijn.
Mis, duizenden huismoedertjes en brave christelijke zielen vinden dit helemaal geweldig, hitgevoelige en populaire muziek.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Edwynn

Bericht door Edwynn » zo nov 21, 2004 1:28 pm

Ze schijnen inderdaad zelfs Madison Square Garden uit te verkopen met de TSO shows. Volgens Jon Oliva in de Aardschok is TSO dan ook de finaciële motor geweest van Savatage de laatste jaren.
Ik ken eigenlijk alleen Beethoven's Last Night en dat vind ik wel mooi en sfeervol album, hoewel ik het niet vaak luister.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Chaostar
Contacteer:

Bericht door Chaostar » zo nov 21, 2004 3:12 pm

Ik heb die 3e kerst-cd laatst geluisterd...Wat een prut zeg. Allemaal losse flodders van instrumenttale stukjes en dan inderdaad nog dat back to a reason (valt nog mee dat ze er part 2 achter hebben gezet).
En dan heb ik nog niks gezegd over dat oerlijke hoesje waarin ze die ooit zo mooie gitaar hebben misbruikt.
I ask for so little. Just fear me, love me, do what I say and I will be your slave...

yesferro
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma nov 22, 2004 1:21 am

ik ben blij dat ik dit album voor een redelijk prijsje heb kunnen kopen (12 dollars voor een nieuw album is niet zo slecht hier), want het is redelijk zwak.

en ja kristof heeft groot gelijk, het is erg hitgevoelige muziek.Verleden jaar hoorde ik christmas eve erg vaak op de gospel zender op de radio in de keuken op het werk

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma nov 22, 2004 6:10 am

Kristof schreef:[..]

Mis, duizenden huismoedertjes en brave christelijke zielen vinden dit helemaal geweldig, hitgevoelige en populaire muziek.

juist. en daarom is de bonuscd van Chris Caffery hernoemd voor de VS, van God Damn War naar The Damn War. Ook lekker zielig eigenlijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie