Tiamat 6 januari in de 013
- zwarte krijser
Tiamat 6 januari in de 013
TIAMAT gaat DEZE week nog optreden in de 013. Laatste keer dat ik Tiamat zag, in 1999, waren ze meer dan geniaal. Ik heb de band niet echt meer gevolgd sinds toen, maar hoop dat ze het live nog wel redelijk weten te brengen.
Als support is er THEATRE OF TRAGEDY, PAIN en SIRENIA. Het geheel moet samen 20 euro kosten, wat Tiamat op zich alleen al waard was, en hopelijk nog is.
Tijdschema (ovb)
18.30 – 19.00 Sirenia
19.20 – 20.05 Pain
20.30 – 21.30 Theatre Of Tragedy
21.50 – 23.00 Tiamat
Aanvang 18.30 / zaal open 18.00
The Choice / entree 20,00 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk gestart op 13 november
Als support is er THEATRE OF TRAGEDY, PAIN en SIRENIA. Het geheel moet samen 20 euro kosten, wat Tiamat op zich alleen al waard was, en hopelijk nog is.
Tijdschema (ovb)
18.30 – 19.00 Sirenia
19.20 – 20.05 Pain
20.30 – 21.30 Theatre Of Tragedy
21.50 – 23.00 Tiamat
Aanvang 18.30 / zaal open 18.00
The Choice / entree 20,00 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk gestart op 13 november
-
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- zwarte krijser
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Playlist Theatre of Tragedy
1. Machine - 2. Lorelei - 3. And when he falleth - 4. A rose for the dead - 5. A hamlet for a slothful vassal - 6. Fade - 7. Cassandra - 8. Starlit - 9. Storm - 10. The masquerader and Phoenix
Playlist Tiamat
1. Children - 2. Brighter - 3. Cain - 4. In a dream - 5. Soma - 6. Whatever - 7. In love with myself - 8. Wings of heaven - 9. Sleeping - 10. Cold seed - 11. As long - 12. Clovenhoof - 13. Gaia
1. Machine - 2. Lorelei - 3. And when he falleth - 4. A rose for the dead - 5. A hamlet for a slothful vassal - 6. Fade - 7. Cassandra - 8. Starlit - 9. Storm - 10. The masquerader and Phoenix
Playlist Tiamat
1. Children - 2. Brighter - 3. Cain - 4. In a dream - 5. Soma - 6. Whatever - 7. In love with myself - 8. Wings of heaven - 9. Sleeping - 10. Cold seed - 11. As long - 12. Clovenhoof - 13. Gaia
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ben nu een uurtje terug ofzo.
Sirenia was leuke beginner. Vrij korte set maar wat ze lieten zien sprak me meer aan dan wat ik van het album had gehoord.
Pain vond ik heel erg gaaf. Breathing In, Breathing Out vind ik een saai nummer maar de rest was allemaal heel goed. Het feit dat Pain nu voor de helft uit vrouwen bestaat kan ik ook goed waarderen.
Theatre Of Tragedy was erg saai. De huidige zangeres is niet echt goed te noemen. Halverwege zijn we dan ook vertrokken, daar we Tiamat sowieso niet hoefden te zien.
Nou ja, Pain was geweldig en daar was ik voor gekomen dus ik vind alles best.
Sirenia was leuke beginner. Vrij korte set maar wat ze lieten zien sprak me meer aan dan wat ik van het album had gehoord.
Pain vond ik heel erg gaaf. Breathing In, Breathing Out vind ik een saai nummer maar de rest was allemaal heel goed. Het feit dat Pain nu voor de helft uit vrouwen bestaat kan ik ook goed waarderen.
Theatre Of Tragedy was erg saai. De huidige zangeres is niet echt goed te noemen. Halverwege zijn we dan ook vertrokken, daar we Tiamat sowieso niet hoefden te zien.
Laatst gewijzigd door StraightHate op vr jan 07, 2005 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
speelde Tristania?StraightHate schreef:Ben nu een uurtje terug ofzo.
Tristania was erg saai. De huidige zangeres is niet echt goed te noemen. Halverwege zijn we dan ook vertrokken, daar we Tiamat sowieso niet hoefden te zien.

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Sirenia: bah, gelukkig een deel van gemist, aangezien rode mutsen ook blond gedrag kunnen vertonen. Was namelijk op het verkeerde station uitgestapt.
Pain: op de één of andere manier raakte de muziek me echt, ik vond het heel mooi. Ik ga er zo snel mogelijk een cd van aanschaffen!
Theatre of Tragedy: inderdaad slaapverwekkend.
Tiamat: Supergaaf, vooral het werk van het album Clouds.

Pain: op de één of andere manier raakte de muziek me echt, ik vond het heel mooi. Ik ga er zo snel mogelijk een cd van aanschaffen!
Theatre of Tragedy: inderdaad slaapverwekkend.
Tiamat: Supergaaf, vooral het werk van het album Clouds.
-
-
- Contacteer:
Ik stond er ook al van te kijken dat er zo weinig animo voor was. Zal wel iets met de prijs van het concertkaartje te maken hebben gehad..RingWorm schreef:was niet zo heel druk he? ik was naar de batcave geweest, maar als je the choice binnen keek liep er bijne niemand in die gangen (buiten de optreden natuurlijk)
-
Ik vind dat ook niet veel geld voor een paar goede bands, hoewel menig ander dat niet met me eens is. En ja, je hebt gelijk, het was natuurlijk donderdagavond. Als ik geen vakantie had gehad, was ik waarschijnlijk ook niet gegaan.RingWorm schreef:nou 20 euro vind ik ook niet veel voor 4 bands. Maar de donderdag, dat zal het em zijn
-
- Iced Earth
Ik was ook geweest. Sirenia was wel leuk, en Pain was erg vet. Had hun muziek wel eens gekregen van een vriend, maar nooit echt animo voor gehad om te luisteren, maar nu zeker wel. Theatre Of Tragedy vond ik niet zo saai als anderen hebben gepost. Tenminste, over het algemeen wel, maar de nummers waar alleen die zangeres aan meedeed vond ik persoonlijk behoorlijk vet.
Tiamat was de band waar ik eigenlijk voor kwam en die hadden nu concurrentie gekregen van Pain (na hun erg goeie optreden). Dat kon nog wat worden dus. Ze speelden een aantal erg vette nummers, en een aantal die ik wat minder vond. Jammer ook dat ze maar 1 nummer met zangeres deden als ze dat toch van plan waren. Carry your cross en Prey vind ik bijvoorbeeld erg gaaf.
Tiamat was de band waar ik eigenlijk voor kwam en die hadden nu concurrentie gekregen van Pain (na hun erg goeie optreden). Dat kon nog wat worden dus. Ze speelden een aantal erg vette nummers, en een aantal die ik wat minder vond. Jammer ook dat ze maar 1 nummer met zangeres deden als ze dat toch van plan waren. Carry your cross en Prey vind ik bijvoorbeeld erg gaaf.
-
- Contacteer:
Het lijkt wel of alle oude goede gothic metal bands (oud, oud, tegen het eind van de jaren 90) nu allemaal veel slechtere muziek zijn gaan maken. Gahtering, Theatre Of Tragedy, Tristania etc vallen nu allemaal erg tegen, en blijkbaar live nog meer.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn