25-01-2004: Syncardion, Violent Assault. Mezz café, Breda
- Soulcollector
- Contacteer:
25-01-2004: Syncardion, Violent Assault. Mezz café, Breda
weet jij niet wat je moet doen op een duffe dinsdagavond en je bent toevallig in de buurt?
in het kader van de Eternal Breda Tour staat Syncardion weer ff op de planken in hetzelfde krot waar ze repeteren: het café van de Mezz. Samen met de verse band Violent Assault, die bekenden zijn van de beruchte StraightHate hier op het forum. zangers zijn welkom.
vanaf 21:00, toegang gratis
in het kader van de Eternal Breda Tour staat Syncardion weer ff op de planken in hetzelfde krot waar ze repeteren: het café van de Mezz. Samen met de verse band Violent Assault, die bekenden zijn van de beruchte StraightHate hier op het forum. zangers zijn welkom.
vanaf 21:00, toegang gratis
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- No_Remorse
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
oja,foto's van jullie gig in de dok19 staan op http://www.burningfire.tk
- Soulcollector
- Contacteer:
- Disenchanted
- Contacteer:
- Disenchanted
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- Disenchanted
- Contacteer:
Na een hoop gedoe met de pinautomaten bij de NS, kon ik dan toch mee met de trein van 20.59 uur. En ik heb me goed vermaakt, al heb ik Violent Assault gemist.
En vrouwen en richtingsgevoel: na afloop heb ik een rondje sightseeing in Breda gedaan, aangezien ik het station niet meer kon vinden. Uiteindelijk kwam mijn lieve broer me 's nachts ophalen.
En vrouwen en richtingsgevoel: na afloop heb ik een rondje sightseeing in Breda gedaan, aangezien ik het station niet meer kon vinden. Uiteindelijk kwam mijn lieve broer me 's nachts ophalen.

Ja, dat was me het avondje wel.
Geinig bandje, dat Syncardion.
[editdinges]
Verbazingwekkend trouwens dat die Brabo's prijzen hanteren waar zelfs de meeste Hagenaars zich kapot voor zouden schamen.
Verder is de Mezz natuurlijk een geniale tent, architectonisch hoogstandje, hartstikke gaaf.
Breda is ook wel geinig, dankzij de uitstekende aanwijzingen van Tamara (het station is díe kant op!) heb ik die hele klotestad vijf keer gezien. Zo maak je nog 's wat mee, leuk.
[/editdinges]
[editdinges]
Verbazingwekkend trouwens dat die Brabo's prijzen hanteren waar zelfs de meeste Hagenaars zich kapot voor zouden schamen.
Verder is de Mezz natuurlijk een geniale tent, architectonisch hoogstandje, hartstikke gaaf.
Breda is ook wel geinig, dankzij de uitstekende aanwijzingen van Tamara (het station is díe kant op!) heb ik die hele klotestad vijf keer gezien. Zo maak je nog 's wat mee, leuk.
[/editdinges]
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Soulcollector
- Contacteer:
het was in ieder geval een gezellige avond. complimenten aan Violent Assault voor een goeie pot thrash, zit potentie in. en de mensen van de mezz mogen doodvallen met hun schamele 3 gratis consumpties per bandlid.
hoe lang heb je rondgestruind dako?
hoe lang heb je rondgestruind dako?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
Nadat ik eerst helemaal verkeerd liep, het drie keer had gevraagd en weer helemaal terug wasgelopen, zag ik ineens een bus die naar het station ging. Totaal misschien 20 minuten over de rit gedaan.Soulcollector schreef:hoe lang heb je rondgestruind dako?
Jaja, het geluk is met de dommen.
-
- Contacteer:
-
Ik wist van te voren natuurlijk al dat ik de weg kwijt zou gaan raken, dus ik vond dat jij ook moest lijdendako schreef:Ja, dat was me het avondje wel.
[editdinges]
[/editdinges]

Maar even serieus, ik was in de veronderstelling dat ik je de goede kant had opgestuurd.. Niet dus. Bij deze mijn oprechte excuses.
Enne, dat bier hou je tegoed he!
Het is ook wel erg dom om te denken dat het station in de richting ligt waaruit we met de bus kwamen, ja. Pfft, idioot geregeld daar.Vlammy schreef:[..]Maar even serieus, ik was in de veronderstelling dat ik je de goede kant had opgestuurd.. Niet dus. Bij deze mijn oprechte excuses.
Ah, mooi!Enne, dat bier hou je tegoed he!
@Thijs: ja. Klotecafe werd half in beslag genomen door de PA/podium, het was dus stampesvol en een niet harden teringherrie. Lachen joh.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer: