entree: € 3,- | aanvang: 21:30 uur | waar: Cartesiusweg 90A Utrecht
www.dbstudio.nl
Midden-Brabant.Cooma schreef:Waar ligt Tilburg?
Noord-Brabant is opgedeeld in 3 stukken. West, Midden en Oost. West brabant is gaaf, midden wordt al wat minder en oost is net limburgCooma schreef:Kan me voorstellen, helemaal omdat je het zelf wel wilt doen... lastig... toch maar verhuizen misschien
Maar volgens mij gaat het overal zo met zalen en ideeen en mensen die wel wat willen doen... raar is dat...
En ik maar denken dat we alleen Noord-Brabant in Nederland hebben!
Oost lijkt me...maar daar is dan weer geen reet te doen, af en toe in de w2 wat. Maar ach, wellicht ben ik gewoon verwend. In andere landen moeten mensen 400km rijden om een bandje te zien...Ik kan zo naar de baroeg of naar de 013.Cooma schreef:hahaha, oke dan weer wat geleerd. Wat is Den Bosch dan? Ook midden?
was wel gaaf zeg,alleen ik heb maar een paar nummers kunnen zien want we moesten helemaal terug lopen naar het station , en we hadden niet gedacht dat het meer als een half uur lopen zou zijn !!fetuskiller schreef:jah haha ik heb het een en ander geregeld dat wil zeggen dat ik en Dark angel er vanavond gewoon weer bij zijn
kheb er zin in
Reden er geen bussen meer dan??? Dacht t wel!Dark Angel schreef:[..]
was wel gaaf zeg,alleen ik heb maar een paar nummers kunnen zien want we moesten helemaal terug lopen naar het station , en we hadden niet gedacht dat het meer als een half uur lopen zou zijn !!