Black Metal Topic
Black Metal Topic
Goed, over Urn dus.
Je hebt weer eens gelijk, kerel. Wat een vette herrie is dit. Ik heb via een officieel kanaal de nummers 666 Megatons, Doctrine Of Satanic Evil, Earthly Damnation, Mark Of The Beast, Nosferatu en Helltorment richting mijn harde schijf weten te slepen, en dat is niet voor niets geweest!
Dit is echt extreem gaaf. Lekker vuige, smerige, ranzige, stevige, echte Black/Thrash. Even mijn bijl pakken, naar buiten rennen, oerkreten slaken en koppen snellen!
Je hebt weer eens gelijk, kerel. Wat een vette herrie is dit. Ik heb via een officieel kanaal de nummers 666 Megatons, Doctrine Of Satanic Evil, Earthly Damnation, Mark Of The Beast, Nosferatu en Helltorment richting mijn harde schijf weten te slepen, en dat is niet voor niets geweest!
Dit is echt extreem gaaf. Lekker vuige, smerige, ranzige, stevige, echte Black/Thrash. Even mijn bijl pakken, naar buiten rennen, oerkreten slaken en koppen snellen!
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Aan de kerel die een Nokturnal Mortum sample wilde horen:
http://www.no-colours-records.de/mp3/Nokturnal.mp3
http://www.no-colours-records.de/mp3/Nokturnal.mp3
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
- Blikskaters
- ruben somewhere online
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: Black Metal Topic
Ik heb ze nog live gezien in het voor programma van Carpathian Forest zo'n 4 jaar geleden dacht ik, maar inderdaad een gaaf optreden toen. Verder heb ik er geen platen van, maar die zijn volgens mij de moeite wel waard.Nidhuggur schreef:Goed, over Urn dus.
- TELEPETHERION
- Contacteer:
-
en I am your nightmare is ook een vette plaat.nuberus schreef:probeer ook de nummers van de split met Decayed te pakken te krijgen. Die nummers zijn de enige die ik ken. Maar naar wat ik zo hoor doet 666 Megatons er nix voor onder! Heerschen dus.
2 keer live gezien wat ook gaaf was.
de mensen die urn gaaf vinden moet zeker ook flame uitchecken.
dat zit wel in hetzelfde straatje.
alcohol in my veins...
-
- Blikskaters
- impaled succubus
Die band wordt de laatste tijd erg veel geprezen en dat laatste album, naar mijn mening, zelfs gehyped.Blikskaters schreef:Okay, even iets belangrijks.
** gebaart iedereen stil te zijn **
Waarom heeft niemand me ooit van Lunar Aurora verteld? Deze band is... uhm... redelijk geniaal. Met name hun laatste album, Zyklus.
Maar er zijn meerdere mensen die al tijden veel bm luisteren en het nu pas ontdekken. Ik snap het niet, ik was 14 ofzo toen ik mijn eerste Lunar Aurora CD-tje kocht.
En ik werd 35 toen ik mijn eerste Lunar Aurora-plaat kreeg. Niks mis mee toch? En toch al jaren black luisteren.impaled succubus schreef:[..]
Die band wordt de laatste tijd erg veel geprezen en dat laatste album, naar mijn mening, zelfs gehyped.
Maar er zijn meerdere mensen die al tijden veel bm luisteren en het nu pas ontdekken. Ik snap het niet, ik was 14 ofzo toen ik mijn eerste Lunar Aurora CD-tje kocht.
Bovendien: Ik zou zo'n schijf als Zyklus niet gehyped willen noemen, maar gewoon terecht veel besproken. Je ontkomt er niet aan dat parels als Zyklus veelbesproken worden. Het valt mij op dat men snel met de term "hype" komt.
Kop dicht, Thorko
- ruben somewhere online
Bikkel.impaled succubus schreef:Ik snap het niet, ik was 14 ofzo toen ik mijn eerste Lunar Aurora CD-tje kocht.
Zijn er mensen die eens zaken hebben gedaan met Ancient Darkness?
Heb vorige week al een mail gestuurd voor een bestelling, maar ze vertikken het om een teken van leven te geven.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- the true Thorko
- the true Thorko
Vaak besteld, maar laatste keer niets ontvangen (wel betaald)... e-mailtje gestuurd - geen antwoord, nog een e-mailtje gestuurd - weer geen antwoord...K. schreef:O, wat is er dan met FMP? Heb er één keer besteld, geen problemen mee gehad.
Ga het vandaag nog maar een keer proberen...
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Mooi is dat, had je je cash net zo goed door de wc kunnen spoelen.the true Thorko schreef:[..]
Vaak besteld, maar laatste keer niets ontvangen (wel betaald)... e-mailtje gestuurd - geen antwoord, nog een e-mailtje gestuurd - weer geen antwoord...
Ga het vandaag nog maar een keer proberen...
Vigilance is, the order of the day.
- the true Thorko
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- the true Thorko
Hmmm... heb zoiets eigenlijk nog nooit meegemaakt; ook niet met Shivadarshana, terwijl zij als rip-off te boek stonden...ik stamp je kapot schreef:hahahahaha
ach, met Fluisterwoud krijgen we nog een shitload aan merchandise van FMP, dus laat ik mijn smoel maar houden....
I'm not sick... I'm evil!
daar heb ik wel ns wat besteld ja. Geen problemen mee gehad.ruben somewhere online schreef:[..]
Bikkel.
Zijn er mensen die eens zaken hebben gedaan met Ancient Darkness?
Heb vorige week al een mail gestuurd voor een bestelling, maar ze vertikken het om een teken van leven te geven.
En de man zal heersen.
- the true Thorko
- impaled succubus
Root.... mjah.... zeg Rob, wat zou er gebeuren denk je wanneer jij naar een concert van Root zou gaan en voor het podium je broek laat zakken? Doe eens een gooi...Nidhuggur schreef:Wat heerst het nummer Pisen Pro Satana van Root toch idioot kanker hard! En dat voor een BM-nummer uit '88...yeah yeah.
heheheh
Hoegaarden or die!
- ruben somewhere online
Zeg Pogg, what 'bout 'ik wil het niet weten!'?Poggwyd schreef:[..]
Root.... mjah.... zeg Rob, wat zou er gebeuren denk je wanneer jij naar een concert van Root zou gaan en voor het podium je broek laat zakken? Doe eens een gooi...
heheheh
Ik hoorde dat het nieuwe werk gay is, heb geen idee, ken het niet. De oude shit heerst.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Dat gaan we dus maar even niet checken.Knevelaer schreef:[..]
Het nieuwe werk heerscht ook, heeft een beetje iets weg van opeth afentoe op de vocals na...
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.