Lion's Pride

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Took
Contacteer:

Lion's Pride

Bericht door Took » za apr 09, 2005 2:31 pm

Ik weet niet of ik precies in het goede gedeelte ben, want je zou deze band ook onder non-metal bands kunnen rekening, want het is in de volksmond geen metal. Maargoed dat doet er ook niet toe.

Ik heb sinds een paar dagen het schijfje van Lion's Pride ontvangen, het is een uitstekende plaat met Nationalistische Oi met in de gelederen niemand minder dan Gunthur Theys van Ancient Rites.

Afbeelding

Naar mijn mening is het een uitstekende plaat, het geluid is helder en de productie is goed. Wat voor mij een goed teken is wat betreft deze muziek stijl, ik vind de vocals van de heer Theysen is erg herkenbaar en naar mijn mening erg gaaf, het past goed in de sfeer van Lion's Pride. het gitaar werk is goed, de drums klinken goed. Wat wil je nog meer :P

Ook de teksten spreken mij aan (voor anderen beduidend minder :P ) Het gaat vooral over de Vlaamse en Europese cultuur en de trots die daar bij hoort, ook typisch Skinhead achtige nummers staan er op, zoals het nummer "Skinhead" dat handelt over vele straatgevechten etc.

Dit zijn de songtitels

01. P.C. Brigade
02. Europe, United in Diversity
03. Patriot
04. Germania
05. Sons of Europe
06. Self Control
07. Skinhead
08. Protect and Survive
09. Friendship, Loyalty, Brotherhood
10. Lies
11. Revolution Sells (Bourgeoisie Anarchist)
12. Celtic Dream
13. 11th of July, 1302 (De Vlaamse Leeuw)

Hier een aantal bandfoto's

Afbeelding

Gunther

Afbeelding

Bastiaan

Afbeelding

Sander

Afbeelding

Rony

Hier nog een bandfoto

Afbeelding

En voor de liefhebber een link naar een volledig nummer van Lion's Pride

http://users.skynet.be/lionspride/media/Track07.mp3
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Amibor

Bericht door Amibor » za apr 09, 2005 2:45 pm

BroeaaahaHAHA wat een gigantische kneuzen! Bedankt dat je me gewaarschuwd hebt, ik moet ik dus met een grote boog omheen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za apr 09, 2005 3:04 pm

Amibor schreef:BroeaaahaHAHA wat een gigantische kneuzen! Bedankt dat je me gewaarschuwd hebt, ik moet ik dus met een grote boog omheen.
Jij kunt gelijk zien aan een paar foto's en een klein stukje tekst dat het kneuzen zijn? Gaaf hoe doe je dat? :roll:

nightwing

Bericht door nightwing » za apr 09, 2005 3:07 pm

ja gave band, staat hier aardig vaak aan ook. Die stem van Gunther is erg gaaf ja en je hoort overal meteen dat hij het is bij alle bands waarin die zit. binnenkort die cd nog aanschaffen.
www.last.fm/user/robenroll

TELEPETHERION
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » za apr 09, 2005 3:20 pm

Ja daar ken ik een nummer van, stond op een sampler.
Wat ik ervan hoorde was erg goed, wilde destijds nog wat van ze aanschaffen om eerlijk te zijn.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

funeral

Bericht door funeral » za apr 09, 2005 3:21 pm

Prima band met een vergelijkbare 'fiere sfeer' die Ancient Rites weet neer te zetten.Dat de foto's met lonsdale truitjes knullig overkomen doet hier verder geen afbreuk aan.
Simpelweg oprechte trots en passie die goed tot uiting komen in de muziek.

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » za apr 09, 2005 4:52 pm

Ik hou van Oi!, maar deze troep gaat er bij mij niet in. Niet met die achterlijke zang in ieder geval.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

iscariah

Bericht door iscariah » za apr 09, 2005 7:53 pm

Lion's Pride heerscht !!!!!!!!

Gewoon heerlijk Oi! met veel referenties aan metal, de heerlijk herkenbare zang van Gunther, fantastische CD gewoon.
Live beuken ze ook hard.

@ al degenen die zeiken over het uiterlijk: fuck you, Gunther liep al meermaals rond met Londsdale sweaters zelf voor Lion's Pride bestond.
Hij is geen geen fucking satanist, niet extreem-rechts, Gunther is gewoon Gunther.
Die voorliefde voor Vlaanderen stroomt door het bloed van menig Vlaming, zeer sneu als jullie datzelfde niet voelen voor jullie land.

Amibor

Bericht door Amibor » za apr 09, 2005 7:59 pm

iscariah schreef:Lion's Pride heerscht !!!!!!!!

Gewoon heerlijk Oi! met veel referenties aan metal, de heerlijk herkenbare zang van Gunther, fantastische CD gewoon.
Live beuken ze ook hard.

@ al degenen die zeiken over het uiterlijk: fuck you, Gunther liep al meermaals rond met Londsdale sweaters zelf voor Lion's Pride bestond.
Hij is geen geen fucking satanist, niet extreem-rechts, Gunther is gewoon Gunther.
Die voorliefde voor Vlaanderen stroomt door het bloed van menig Vlaming, zeer sneu als jullie datzelfde niet voelen voor jullie land.

Tuurlijk, en ik ben dun, kaal en welriekend.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

iscariah

Bericht door iscariah » za apr 09, 2005 8:00 pm

Amibor schreef:[..]

Tuurlijk, en ik ben dun, kaal en welriekend.
Ja

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za apr 09, 2005 8:01 pm

Ik sluit me gedeeltelijk bij Rob aan, edoch ik het wel aardig vind, maar daar blijft het bij, echt super is het niet... en inderdaad... die stem van Gunther pas niet, dat moet rauwer! Straks die plaat maar weer eens uit de kast vissen misschien... eens kijken wat ie nu doet.
Hoegaarden or die!

Meltdown

Bericht door Meltdown » za apr 09, 2005 8:19 pm

Haha, dat is dus Lion's Pride?

Nee, dat was niet bedoelt om de boel af te zeiken, maar ik trof dus een goede tijd terug zomaar een mp3 aan in een map. Lion's Pride - blablabla. Hij was maar voor een paar seconden gedownload, en ik dacht dat het Afrikaanse kutmuziek was, dus heb ik het weggepleurd. :lol:
Hêhêh, vishandel Berekoek.

dako

Re: Lion's Pride

Bericht door dako » za apr 09, 2005 8:51 pm

Falkh schreef:Afbeelding

Bastiaan
Wat een ontzettende Belgische inteeltkop zeg, niet te weinig.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » za apr 09, 2005 9:02 pm

Ik heb dat nummer eens beluisterd.

Conclusie: nee, bedankt.
לֹא אעבוד

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » za apr 09, 2005 9:08 pm

Absoluut niet mijn muziek dit. Ik ben niet bekend met OI dus ik weet niet of het aan de stijl of de band ligt...

alle

Bericht door alle » do apr 14, 2005 12:08 am

Gunther Theys is een rasartiest, die al heel wat prachtige muziek achter zijn naam staan heeft. ook al ben je niet van dezelfde politieke mening overtuigd.

Al die andersdenkenden kunnen daar eens een voorbeeld aan nemen, jullie zullen nooit zoveel bereiken.

hij is trouwens iemand die voor zijn mening durft uitkomen. is niet extreem, is gezond vlaamsvoelend zoals zovele in vlaanderen.
long live Ancient Rites
Vlaanderen onafhankelijk

alle

Bericht door alle » do apr 14, 2005 12:10 am

en dake, het is vlaams en niet belgisch.

er speelt ook een nederlander in ancient rites mee, andere band van Gunther, dus een beetje respect,ok? :roll:
long live Ancient Rites
Vlaanderen onafhankelijk

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » do apr 14, 2005 12:16 am

Wat is dat toch altijd met dat trots?
Alsof je zoveel moeite hebt gedaan om dat te bereiken.
je kan er niks aan doen!!

edit: maar wel vette muziek!
Laatst gewijzigd door Oblivion op do apr 14, 2005 12:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » do apr 14, 2005 12:24 am

Ik ben niet zo kappot van de muziek moet ik zeggen, ben verder ook niet echt een kenner van Oi!.

Gunther
Contacteer:

Bericht door Gunther » do apr 14, 2005 12:52 pm

Metalminnend Nederland heeft Lion's Pride ontdekt. Leuke verrassing. Toen ik de band oprichtte was ik er mij ten volle van bewust dat we hopen kritiek over ons heen zouden krijgen. Normaal ook: teksten die moeilijk liggende topics behandelen, vaderlandsliefde, een ode aan het oude Europa van weleer. Het is safer om antichristelijke teksten te schrijven of de rode revolutie te prediken. De look zal ook velen tegen de borst stoten. Natuurlijk zijn mijn vocalen niet typisch voor de Oi! stijl maar ook bij Ancient Rites zoek ik een eigen stijl, ik prefereer het verguisd te worden en mijn eigen ding te doen dan te imiteren en running with the pack. Take it or leave it, it's a free world. Het is ook niet de bedoeling om met Lion's Pride de massa aan te spreken. Het is gewoon de roep van mijn vroege jeugd die ik beantwoord. Een return to the roots als het ware, straight forward, recht voor de raap, zowel tekst als muziek. Gitarist Bas een "Belgische inteeltkop" noemen vind ik weinig sympathiek. De man is een getalenteerd muzikant die ook zijn sporen in de Metal verdiende en tenslotte zijn we geen boysband die er mooi trachten uit te zien. Daar draait het toch allemaal niet om, mijn insziens...Maar goed, ieder zijn mening. Bedankt aan de open minded lui die Lion's Pride weten te waarderen en zij die ons niet moeten, ook goed, no probs having a beer together. Geniet des te meer van wat je wel goed vindt dan. To each his own. Met Vlaamse groet. Enjoy the Metal... :wink:
"De Verenigde Nederlanden, where castles and towers are the sole mountains and father time seems to have less grip..."

ik stamp je kapot
Contacteer:

Bericht door ik stamp je kapot » do apr 14, 2005 12:55 pm

muziekaal niet onaardig..

maar die zang is te dom voor woorden..

bij OI! moet ranzige zang...

niet deze homo zang!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....

GRABS IT OVER HIS HEAD....

FOURTY GALLONS OF PETROL....

GONNA BURN YOU ALL DEAD....

Equinox
Contacteer:

Bericht door Equinox » do apr 14, 2005 12:58 pm

over die inteeltkop: heb je wel s een foto van dako gezien? (je moet 99% van de posts hier niet serieus nemen ;) )
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

The Reckoning

Bericht door The Reckoning » do apr 14, 2005 1:02 pm

Klinkt vrolijk.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » do apr 14, 2005 1:08 pm

Grappig toen ik de koppen van die lui bekeek dacht ik: dit is vast gepost door Falkh, scroll ff naar boven en jawel!

jaja asociaties leggen lukt wel vandaag.
Under The Banner Of Death

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do apr 14, 2005 1:14 pm

Falkh schreef:het geluid is helder en de productie is goed. Wat voor mij een goed teken is wat betreft deze muziek stijl, ik vind de vocals van de heer Theysen is erg herkenbaar en naar mijn mening erg gaaf, het past goed in de sfeer van Lion's Pride. het gitaar werk is goed, de drums klinken goed. Wat wil je nog meer
het blijkt maar weer dat jij de ballen verstand van muziek hebt. het geluid is helemaal niet helder, de productie is helemaal niet goed. de drums klinken als een stel koekblikken en de gitaren klinken niet krachtig.

over de muziek zal ik maar niks zeggen, want dit is sowieso niet aan mij besteed.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do apr 14, 2005 2:06 pm

Soulcollector schreef:[..]

het blijkt maar weer dat jij de ballen verstand van muziek hebt. het geluid is helemaal niet helder, de productie is helemaal niet goed. de drums klinken als een stel koekblikken en de gitaren klinken niet krachtig.

over de muziek zal ik maar niks zeggen, want dit is sowieso niet aan mij besteed.
Voor deze stijl muziek is dat wel zo wijsneus.

alle

Bericht door alle » do apr 14, 2005 4:41 pm

Alsof je zoveel moeite hebt gedaan om dat te bereiken.
je kan er niks aan doen!!
Hmm,denk je dat het zomaar vanzelf komt? :shock:

muziekaal niet onaardig..

maar die zang is te dom voor woorden..

bij OI! moet ranzige zang...

niet deze homo zang!
hou oud ben je?
het blijkt maar weer dat jij de ballen verstand van muziek hebt
en jij hebt dat wel? weet je wat zo leuk is, dat amateurs steeds komen beweren dat ze het allemaal beter weten.
long live Ancient Rites
Vlaanderen onafhankelijk

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do apr 14, 2005 4:46 pm

alle schreef:en jij hebt dat wel? weet je wat zo leuk is, dat amateurs steeds komen beweren dat ze het allemaal beter weten.
yup dat heb ik en wou je zeggen dat falkh geen amateur is? waarom zou de mening van de ene amateur boven die van de ander staan?

alle

Bericht door alle » do apr 14, 2005 5:10 pm

wat doet jou zo overtuigd zeggen dat je dat wel hebt?
long live Ancient Rites
Vlaanderen onafhankelijk

Cooma

Bericht door Cooma » do apr 14, 2005 5:16 pm

Is t weer eens zo ver? :D

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do apr 14, 2005 5:17 pm

heel simpel. mezelf tegenwerken heeft geen zin, dat gebeurd al genoeg door anderen. daarom is het beter om aan te nemen dat ik verstand van muziek heb. dat maakt het leven een stuk makkelijker.

trouwens, wat ik ook zo leuk vind, is dat mensen die een paar releases op hun naam hebben staan, al snel de arrogante mening krijgen dat alleen hun woord telt en vinden dat mensen die nog niet zo ver zijn met een band of uberhaupt geen instrument kunnen bespelen, hun oren hebben verloren en helemaal niet weten waar ze over praten als ze een band luisteren.

iscariah

Bericht door iscariah » do apr 14, 2005 5:37 pm

Gunther schreef:Metalminnend Nederland heeft Lion's Pride ontdekt. Leuke verrassing. Toen ik de band oprichtte was ik er mij ten volle van bewust dat we hopen kritiek over ons heen zouden krijgen. Normaal ook: teksten die moeilijk liggende topics behandelen, vaderlandsliefde, een ode aan het oude Europa van weleer. Het is safer om antichristelijke teksten te schrijven of de rode revolutie te prediken. De look zal ook velen tegen de borst stoten. Natuurlijk zijn mijn vocalen niet typisch voor de Oi! stijl maar ook bij Ancient Rites zoek ik een eigen stijl, ik prefereer het verguisd te worden en mijn eigen ding te doen dan te imiteren en running with the pack. Take it or leave it, it's a free world. Het is ook niet de bedoeling om met Lion's Pride de massa aan te spreken. Het is gewoon de roep van mijn vroege jeugd die ik beantwoord. Een return to the roots als het ware, straight forward, recht voor de raap, zowel tekst als muziek. Gitarist Bas een "Belgische inteeltkop" noemen vind ik weinig sympathiek. De man is een getalenteerd muzikant die ook zijn sporen in de Metal verdiende en tenslotte zijn we geen boysband die er mooi trachten uit te zien. Daar draait het toch allemaal niet om, mijn insziens...Maar goed, ieder zijn mening. Bedankt aan de open minded lui die Lion's Pride weten te waarderen en zij die ons niet moeten, ook goed, no probs having a beer together. Geniet des te meer van wat je wel goed vindt dan. To each his own. Met Vlaamse groet. Enjoy the Metal... :wink:
Dit is gewoon perfecte verwoording. :)

ouwe

Bericht door ouwe » do apr 14, 2005 11:58 pm

mot die cd nog eens kopen, nummertje wat ik gehoord heb klinkt wel goed

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » vr apr 15, 2005 12:19 am

Soulcollector schreef:heel simpel. mezelf tegenwerken heeft geen zin, dat gebeurd al genoeg door anderen. daarom is het beter om aan te nemen dat ik verstand van muziek heb. dat maakt het leven een stuk makkelijker.

trouwens, wat ik ook zo leuk vind, is dat mensen die een paar releases op hun naam hebben staan, al snel de arrogante mening krijgen dat alleen hun woord telt en vinden dat mensen die nog niet zo ver zijn met een band of uberhaupt geen instrument kunnen bespelen, hun oren hebben verloren en helemaal niet weten waar ze over praten als ze een band luisteren.
Ik vraag me toch af in hoeverre je verstand hebt van muziek, afgaande op jouw post betreffende het Lion's Pride-nummer.
Mag ik vragen naar het aantal bands dat jij in dit genre kent? Die zijn vast op een enkele hand te tellen. Als jij bij een Death Metal-plaat over een sterke productie praat, overtreft deze echt niet de gemiddelde productie van een Top40-plaat. Ergo: een kutproductie!
Nee dus...dat is behoorlijk relatief hè?
Verder getuigt jouw gebrabbel van de nodige dosis bekrompenheid. Jij benadert alle muziek als 'muziek' in plaats van als 'Black Metal', 'Oi!' of 'Grindcore'? Ja...dan heb je gelijk.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Nevyn

Bericht door Nevyn » vr apr 15, 2005 3:19 am

iscariah schreef:[..]
Dit is gewoon perfecte verwoording. :)
fucking fanboy :D

Richard

Bericht door Richard » vr apr 15, 2005 4:43 am

Nouja fanboy...

Ancient Rites heeft mede het laatste MF fest tot een succes gebracht, en voordat deze discussie zich verder voortzet tot een pro/con moslim/immigrant/minderheid, zou ik de woorden van Gunther aan u willen voorleggen ter verdere overpijnzing:

To each his own.

Met Vlaamse groet. Enjoy the Metal...

En wat men verder denkt; Iedereen weet de grenzen.
Laat dit niet weer de zoveelste discussie zijn die verzandt in MAAR DE TURKEN ZIJN HONDEN en dies meer zij;
Laten we het topstuk van de Vlaamse metal nu eens zien bewijzen dat dit forum niet enkel uit dwazen en meelopers bestaat, en dat wij ook goed een discussie kunnen voeren zonder in stereotype gedrag te vervallen.
Leg de Nederlandse kinderen maar eens uit wat Nationale trots is, zonder dat de rechterarm er aan te pas komt, Gunther. Vlaanderen is sowieso al verder in dit soort zaken.
HAHA neen.

Old Motorheadbanger

Bericht door Old Motorheadbanger » vr apr 15, 2005 7:05 am

In de eightees bestond er ook een band met diezelfde naam. Es kijken of ze die naam ooit gepatenteerd hebben.
Iedereen noemt me een varken en toch heb ik geen krulletje in mijn staart.

Old Motorheadbanger

Bericht door Old Motorheadbanger » vr apr 15, 2005 7:30 am

Vlaanderen is sowieso al verder in dit soort zaken.

Wij steken nu ons linkerbeen omhoog.
Iedereen noemt me een varken en toch heb ik geen krulletje in mijn staart.

Inteeltkop

Bericht door Inteeltkop » vr apr 15, 2005 11:13 am

Kijk ook eens naar onze nieuwe Merchandise;-)

http://firstgift.com/lionsshare.html

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr apr 15, 2005 11:29 am

Inteeltkop schreef:Kijk ook eens naar onze nieuwe Merchandise;-)

http://firstgift.com/lionsshare.html

hahahah geniaal.

Richard

Bericht door Richard » vr apr 15, 2005 1:30 pm

Old Motorheadbanger schreef:Vlaanderen is sowieso al verder in dit soort zaken.

Wij steken nu ons linkerbeen omhoog.
Wat ik bedoelde is dat in NL het zichtbaar dragen van de Nederlandse driekleur al opgevat wordt als racisme. Zou jij je een NL Ancient Rites kunnen voorstellen zonder dat de antifa bij elk concert staat je janken?
HAHA neen.

iscariah

Bericht door iscariah » vr apr 15, 2005 5:53 pm

Over al dat gezeik over de zang trouwens, als je naar Gunther's zang luisterd dan hoor je dat hij een bepaald type zang heeft.
Episch vooral.
Dat is iets dat je niet zo vlug veranderd je zang, en die zang geeft de Oi! van Lion's Pride ook een frisse wind.

Nevyn schreef:[..]

fucking fanboy :D
Maar houdt het stil please. :P

Zorya

Bericht door Zorya » vr apr 15, 2005 6:06 pm

iscariah schreef:Over al dat gezeik over de zang trouwens, als je naar Gunther's zang luisterd dan hoor je dat hij een bepaald type zang heeft.
Episch vooral.
Dat is iets dat je niet zo vlug veranderd je zang, en die zang geeft de Oi! van Lion's Pride ook een frisse wind.
Precies!
Ik moet toegeven dat ik nooit echt iets met Oi! heb gehad en dat ik de band louter ben gaan luisteren vanwege mijn Ancient Rites-obsessie. En daar heb ik dus geen spijt van.
From their torment springs its delight.

phobia4
Contacteer:

Bericht door phobia4 » vr apr 15, 2005 8:55 pm

klinkt als een slimme, sympathieke gozer die gunther, maar als een hele band met bomberjackies, lonsdale shirtjes, kale koppen en witte veters rondloopt dan weten we toch wat voor vlees we in de kuip hebben?! Het zijn duidelijke symbolen met een bekende betekenis.
Geen uitingen van een "open mind" zou ik zeggen. maar goed ik vind het allemaal prima hoor.......
Laatst gewijzigd door phobia4 op vr apr 15, 2005 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

phobia4
Contacteer:

Bericht door phobia4 » vr apr 15, 2005 9:05 pm

voor ik door falkh en zijn kameraden voor close mindedword uitgemaakt (haha het zou me toch wat zijn!), ik loop vandaag (zoals wel vaker) in mijn mooie lonsdale shirt, met, jaja, een grote leeuw erop
8)

iscariah

Bericht door iscariah » vr apr 15, 2005 9:09 pm

Pauper

Alexus

Bericht door Alexus » vr apr 15, 2005 9:13 pm

merkkleding is over het algemeen vrij kostbaar

phobia4
Contacteer:

Bericht door phobia4 » vr apr 15, 2005 9:40 pm

iscariah schreef:Pauper
omdat ik niet openminded genoeg ben om het skinhead gedachtegoed te waarderen of omdat ik lonsdale niet waardig ben?

ontopic: de muziek doet me denken aan de heideroosjes

iscariah

Bericht door iscariah » vr apr 15, 2005 9:50 pm

phobia4 schreef:[..]

omdat ik niet openminded genoeg ben om het skinhead gedachtegoed te waarderen of omdat ik lonsdale niet waardig ben?

ontopic: de muziek doet me denken aan de heideroosjes
Nee, je insinueert dat men rechts is.
Als je wat feiten wist dan zou je weten dat Gunther al lang geleden Lonsdale droeg en dat hij zeer open-minded is en compleet niet links of rechts is.
Ik ben niet dol op mensen die anderen beschuldigen van een gedachtengoed die die persoon niet heeft.

Gunther stamt uit de punk/Oi! scene, dus dit is een return to the roots zeg maar.

get your facts straight !

Fusion

Bericht door Fusion » vr apr 15, 2005 9:58 pm

Gitaren en melodieen zijn erg lekker, alleen had t nummer een minuut korter moeten duren. De zang vind ik echt verschrikkelijk, maar hij heeft natuurlijk een love-it-or-hate-it stem. Over de teksten en t nationalisme laat ik me maar niet uit.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Plaats reactie