Progpower te baarlo! 1 en 2 october 2005
- Chucknorris
Progpower te baarlo! 1 en 2 october 2005
Het duurt nog een tijdje.. maar dan heb je ook wat:
dag 1:
green carnation
disillusion
novembers doom
orphaned land
troes of dawn
dag 2:
Pagans mind
wolverine
cloudscape
dynamic lights
the aurora project
ik vind het alleen een beetje vreemd dat voor mij op dag 1 maar 1 band is die ik niet ken, dag 2 er geneen voor mijn bekend is! als iemand een aanrader heeft onder deze bands!
Ik gaat dus ook het 1ste daggie...
dag 1:
green carnation
disillusion
novembers doom
orphaned land
troes of dawn
dag 2:
Pagans mind
wolverine
cloudscape
dynamic lights
the aurora project
ik vind het alleen een beetje vreemd dat voor mij op dag 1 maar 1 band is die ik niet ken, dag 2 er geneen voor mijn bekend is! als iemand een aanrader heeft onder deze bands!
Ik gaat dus ook het 1ste daggie...
- Hieronimus2
Ik meen het niet serieus.Hieron¡mus schreef:http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=13213
Hmhm. Ik ben zeker aanwezig.
[..]
Dit meen je niet serieus.
Jij bent toch niet aanwezig?
From their torment springs its delight.
- Chucknorris
- Hieronimus2
- Hieronimus2
Zoals eerder vermeld: "Weekend-tickets will be €45,- ,daytickets €25 in advance and €27,50 at the entrance, if available. Keep in mind that we only sell 600 tickets, that's it!"
Ad Astra...
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
- Hieronimus2
- Hieronimus2
http://www.progpower.com/pp_europe/index.htm
Kijk eens hier, alle info you'll need.
Ruig. Ik vooraan ergens, wil niks missen van een paar van m'n fav bands.Zorya schreef:Ik zal wel aan de bar te vinden zijn.
Ad Astra...
Als ik je herken zwaai ik wel.Hieron¡mus schreef:http://www.progpower.com/pp_europe/index.htm
[..]
Ruig. Ik vooraan ergens, wil niks missen van een paar van m'n fav bands.
- Hieronimus2
-
Line up compleet!
De headliners zijn inmiddels ook bekend, EPICA en PAIN OF SALVATION. Dit betekent de volgende volledige line-up:
Zaterdag Oktober:
DISILLUSION (ger)
THROES OF DAWN (fin)
ORPHANED LAND (isr)
NOVEMBERS DOOM (usa)
GREEN CARNATION (nor)
EPICA (nl)
Zondag 2 Oktober:
THE AURORA PROJECT (nl)
DYNAMIC LIGHTS (it)
CLOUDSCAPE (swe)
WOLVERINE (swe)
PAGAN'S MIND (nor)
PAIN OF SALVATION (swe)
Een beperkt aantal package deals, dat bestaat uit weekendkaarten en overnachtingen in Baarlo (bed & breakfast), gaan in de verkoop aanstaande zondag. Verder wordt er ook nog gewerkt een aan gratis pre-party met 2 onbekende jonge bands voor vrijdag 30 september.
Ga naar www.progpower.com voor alle details!!
Hopelijk tot op ProgPower.
Groetjes,
Rene Janssen
ProgPower Europe organisatie
Zaterdag Oktober:
DISILLUSION (ger)
THROES OF DAWN (fin)
ORPHANED LAND (isr)
NOVEMBERS DOOM (usa)
GREEN CARNATION (nor)
EPICA (nl)
Zondag 2 Oktober:
THE AURORA PROJECT (nl)
DYNAMIC LIGHTS (it)
CLOUDSCAPE (swe)
WOLVERINE (swe)
PAGAN'S MIND (nor)
PAIN OF SALVATION (swe)
Een beperkt aantal package deals, dat bestaat uit weekendkaarten en overnachtingen in Baarlo (bed & breakfast), gaan in de verkoop aanstaande zondag. Verder wordt er ook nog gewerkt een aan gratis pre-party met 2 onbekende jonge bands voor vrijdag 30 september.
Groetjes,
Rene Janssen
- Hieronimus2
- Soulcollector
- Contacteer:
Epica is wel stukken beter nog dan PoS natuurlijk, logisch!Draconian schreef:Jammer van Epica ja, wat heeft dat met progrock/metal te maken??
PoS is uiteraard een goeie zaak
(nee, snap het ook niet nee. Ik hoef Epica dus niet te zien, zeker niet op een prog-festival!)
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Hieronimus2
Op de ProgPower-site staat 'the unique indoor rock & metal festival'. Toch zijn het vrijwel alleen maar progrock en -metalbands die er optreden, en het festival heet niet voor niets ProgPower. Dan is Epica inderdaad een vreemde eend in de bijt. Een kleine teleurstelling dat ze als headliner geboekt zijn. Maar daar staan genoeg andere bands tegenover!Draconian schreef:Jammer van Epica ja, wat heeft dat met progrock/metal te maken??
PoS is uiteraard een goeie zaak
-
EPICA
Het blijft altijd een kwestie van smaak en in het verleden hebben we wel vaker bands geboekt die niet echt prog zijn. We hebben ook NOOIT gezegd dat we ALLEEN maar prog boeken, PROGPOWER is gewoon de naam voor het festival omdat we ons het meeste richten op PROG bands, maar niet ALLEEN. Erg jammer dat mensen altijd in hokjes denken. Bovendien zijn we afhankelijk van dat wat beschikbaar is, ProgPower krijgt geen subsidie en heeft slechts enkele hele kleine sponsoren. Ik hoop dat mensen beseffen wat een band als OPETH, SYMPHONY X etc kost, voor ons niet te betalen. Zo simple is.
Wij zijn bijzonder tevreden met EPICA en de rest van de line-up en mensen die dat niet vinden blijven toch gewoon thuis!?! Gelukkig zijn er heel wat mensen die de line-up fantastisch vinden, we kunnen niet iedereen tevreden houden.
Rene
Wij zijn bijzonder tevreden met EPICA en de rest van de line-up en mensen die dat niet vinden blijven toch gewoon thuis!?! Gelukkig zijn er heel wat mensen die de line-up fantastisch vinden, we kunnen niet iedereen tevreden houden.
Rene
Ik snap dat je je een beetje aangevallen voelt omdat Epica als headliner niet bepaald door iedereen met open armen werd ontvangen. Dit zal komen doordat de andere headliner Pain Of Salvation is, bij de liefhebbers van prog toch een 'betere' naam. Maar je geeft zelf al aan dat jullie je niet alleen op prog richten. Het is natuurlijk logisch dat het geld jullie niet op de rug groeit en dat er alles aan gedaan wordt om een geweldige line-up te boeken. Bij deze wil ik dan ook mijn excuus aanbieden voor mijn enigszins kwetsende uitspraak.
Verder vind ik de line-up fantastisch, dus naar ProgPower komen doe ik hoe dan ook!
Verder vind ik de line-up fantastisch, dus naar ProgPower komen doe ik hoe dan ook!
Nou, voor mij persoonlijk had Epica niet gehoeven, heb ze al vaak genoeg gezien, dus logisch. Verder niet negatief bedoeld uiteraard. Het is een mooie line-up en met Pain of Salvation op de tweede dag is de line-up uitermate gaaf geworden!ReneJanssen schreef:Het blijft altijd een kwestie van smaak en in het verleden hebben we wel vaker bands geboekt die niet echt prog zijn. We hebben ook NOOIT gezegd dat we ALLEEN maar prog boeken, PROGPOWER is gewoon de naam voor het festival omdat we ons het meeste richten op PROG bands, maar niet ALLEEN. Erg jammer dat mensen altijd in hokjes denken. Bovendien zijn we afhankelijk van dat wat beschikbaar is, ProgPower krijgt geen subsidie en heeft slechts enkele hele kleine sponsoren. Ik hoop dat mensen beseffen wat een band als OPETH, SYMPHONY X etc kost, voor ons niet te betalen. Zo simple is.
Rene
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Draconian
- Lult over cdtjes
Re: EPICA
Kom op he, de meeste mensen (incl. ik) zijn het wel met je eens hoor! De line-up is inderdaad erg sterk, respect daarvoor! Alleen zijn er ook een hoop mensen die zoiets hebben van Epica, hmm, nou ja...ReneJanssen schreef:Het blijft altijd een kwestie van smaak en in het verleden hebben we wel vaker bands geboekt die niet echt prog zijn. We hebben ook NOOIT gezegd dat we ALLEEN maar prog boeken, PROGPOWER is gewoon de naam voor het festival omdat we ons het meeste richten op PROG bands, maar niet ALLEEN. Erg jammer dat mensen altijd in hokjes denken. Bovendien zijn we afhankelijk van dat wat beschikbaar is, ProgPower krijgt geen subsidie en heeft slechts enkele hele kleine sponsoren. Ik hoop dat mensen beseffen wat een band als OPETH, SYMPHONY X etc kost, voor ons niet te betalen. Zo simple is.
Rene
Ik heb er sowieso al zin in, tijdens Epica ga ik wel op mn gemak een paar pilsjes drinken aan de bar

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Soulcollector
- Contacteer:
Re: EPICA
ik denk net zozeer in hokjes, maar in goeie en slechte muziek. epica vind ik slecht. maar ik snap het helemaal van de organisatie. het oog wil immers ook wat en epica is dan een goeie band. ik ga dan ook met epica in m'n regenjas vooraan staan.ReneJanssen schreef:Het blijft altijd een kwestie van smaak en in het verleden hebben we wel vaker bands geboekt die niet echt prog zijn. We hebben ook NOOIT gezegd dat we ALLEEN maar prog boeken, PROGPOWER is gewoon de naam voor het festival omdat we ons het meeste richten op PROG bands, maar niet ALLEEN. Erg jammer dat mensen altijd in hokjes denken. Bovendien zijn we afhankelijk van dat wat beschikbaar is, ProgPower krijgt geen subsidie en heeft slechts enkele hele kleine sponsoren. Ik hoop dat mensen beseffen wat een band als OPETH, SYMPHONY X etc kost, voor ons niet te betalen. Zo simple is.
Rene
en thuis blijven omdat epica er is, is nogal radicaal.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Re: Line up compleet!
pos is zeer goede aanvullerReneJanssen schreef:De headliners zijn inmiddels ook bekend, EPICA en PAIN OF SALVATION. Dit betekent de volgende volledige line-up:
Zaterdag Oktober:
DISILLUSION (ger)
THROES OF DAWN (fin)
ORPHANED LAND (isr)
NOVEMBERS DOOM (usa)
GREEN CARNATION (nor)
EPICA (nl)
Zondag 2 Oktober:
THE AURORA PROJECT (nl)
DYNAMIC LIGHTS (it)
CLOUDSCAPE (swe)
WOLVERINE (swe)
PAGAN'S MIND (nor)
PAIN OF SALVATION (swe)
Groetjes,
Rene Janssen
en epica, ja boeit me ook geen reet, maar zaterdag heeft al genoeg goeds in huis
mensen die daarover zeuren zijn sneu
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Hmm ja, het is dichtbij dus zou er ook allebei de dagen kunnen zijn.Kristof schreef:waarom kiezen?
Maar dan is het wel hopen dat vader zo sympathiek wil zijn om me te brengen anders ben ik ook nog geld kwijt aan het treinkaartje. En dat is niet zo fijn voor een werkloze tiener. Maar het is pas over een paar maanden, zien we dan wel weer.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
je bent een vrouw, en jij kan geen één man om je vingers winnen die je overal naar toe rijdt?Zorya schreef:[..]
Hmm ja, het is dichtbij dus zou er ook allebei de dagen kunnen zijn.
Maar dan is het wel hopen dat vader zo sympathiek wil zijn om me te brengen anders ben ik ook nog geld kwijt aan het treinkaartje. En dat is niet zo fijn voor een werkloze tiener. Maar het is pas over een paar maanden, zien we dan wel weer.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Gelijk heb je, zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan als ik dichter in de buurt had gewoond. Aan de andere kant heeft het wel wat, overnachten in een kasteeltje. Ik maak er meteen een mini-vakantie van.Draconian schreef:Ik denk dat ik wel allebei de dagen ga, maar tussendoor gewoon naar huis ga. Moet ik nog even kijken, zo ver is t geloof ik niet.

- Tony Montana
Ik ga voor de zaterdag...als ik nog vervoer voor de terugweg kan regelen....wie weet heb ik dan mn rijbewijs....
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
-
Weekend tickets!
Hoi,
Weekend tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.progpower.com!
Hopelijk zien we velen van jullie!
Groetjes,
Rene Janssen
Organisatie ProgPower
Weekend tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via www.progpower.com!
Hopelijk zien we velen van jullie!
Groetjes,
Rene Janssen
Organisatie ProgPower