Wat vond je er van?
Mijn mening heb ik al gegeven in het vorige topic!

Kom je nou pas meeReadMe schreef:NochdFaol, ik krijg nog bier van je! Laughing
Ach, na 2x een Maes te hebben gedronken is het best goed te drinken.NochdFaol schreef:[..]
Kom je nou pas meeMaar ja ik bied je liever echt bier aan en geen paardenzeik, gadver Maes.
Mee eens! Nou smaakte het zaterdag ook nog eens beter dan zondag volgens mij...NochdFaol schreef:[..]
Kom je nou pas meeMaar ja ik bied je liever echt bier aan en geen paardenzeik, gadver Maes.
Ik kwam zondag er achter dat ze ook een lekker Bruin biertje verkochten :S de aarschen. Maar ja ik heb het bijna alcoholvrij gehoudenAudiophile schreef:[..]
Mee eens! Nou smaakte het zaterdag ook nog eens beter dan zondag volgens mij...
Haha ok, nou ja als jij leuke zalen aanspreekt over Calibern dan stuur ik ze en mailtje en regel een optreden bij je in de buurt en dan krijg jij je bierReadMe schreef:[..]
Ach, na 2x een Maes te hebben gedronken is het best goed te drinken.
Maar toch, ik snap niet dat het zo'n groot biermerk is.
Ik dacht er trouwens net pas aan
Ja inderdaad!Richard schreef:Ja ik zal het even samenvatten
leuk festival, maar had leuker gekund (kutorganisatie).
Ik heb jou zien lopen volgens mij... Megadeth shirtje en camouflagebroeken(Zo'n goedkope, gave met veel zakken die snel opdroogt) op zatördag... Kan dat kloppen? Dan slaap ik beter vannacht.Sargatanas schreef:Ik weet wel dat ik geheerscht heb.
Dat dezen ze wel vaker, maar kan het wel begrijpen want er was achter ons een gasbrander ontploft.valkyrian schreef:weet je wat ik ontzettend kut vond: dat die kutsecurity mijn gasbrander had ingepikt, terwijl ik bandjes aan t kijken was. ik vind niet dat ze dat kunnen maken: zomaar andermans spullen stelen. je hoort daarvan af te blijven en zeker niet tenten doorzoeken
die hufters wilden m ook pas maandag ochtens terug geven
Hey heb ik jou nou gezien?Audiophile schreef:[..]
Ik heb jou zien lopen volgens mij... Megadeth shirtje en camouflagebroeken(Zo'n goedkope, gave met veel zakken die snel opdroogt) op zatördag... Kan dat kloppen? Dan slaap ik beter vannacht.
lolNou ja ze probeerden engels te praten en als ze dat niet deden liep ik weg en werden ze boos en gingen ze schelden en ik schold terug in het spaans Wink
Nou ja Boudewijn was ook goed aangeschoten maar ja het is dat ik elke keer zei van joh das wel een leuke meid en ja hoor ging die er op af Smile De patser, ben blij dat ik niet vrijgezel ben want hij bleef maar chicks aanspreken die een vriendin hadden en die hij dus aan mij probeerde te koppelen zodat tie alleen met de andere kon zijn. Heb ik weer.
Wat een kutfestivalKorefuji schreef:lolNou ja ze probeerden engels te praten en als ze dat niet deden liep ik weg en werden ze boos en gingen ze schelden en ik schold terug in het spaans Wink
Nou ja Boudewijn was ook goed aangeschoten maar ja het is dat ik elke keer zei van joh das wel een leuke meid en ja hoor ging die er op af Smile De patser, ben blij dat ik niet vrijgezel ben want hij bleef maar chicks aanspreken die een vriendin hadden en die hij dus aan mij probeerde te koppelen zodat tie alleen met de andere kon zijn. Heb ik weer.
Nu ja, wat ik van graspop vond?
Ik sluit me aan bij Rich: problemen bij de organisatie, maar wel gezellig!
Heb ik jou gezien?Korefuji schreef:lolNou ja ze probeerden engels te praten en als ze dat niet deden liep ik weg en werden ze boos en gingen ze schelden en ik schold terug in het spaans Wink
Nu ja, wat ik van graspop vond?
Ik sluit me aan bij Rich: problemen bij de organisatie, maar wel gezellig!
Dat was ik ja.Audiophile schreef:[..]
Ik heb jou zien lopen volgens mij... Megadeth shirtje en camouflagebroeken(Zo'n goedkope, gave met veel zakken die snel opdroogt) op zatördag... Kan dat kloppen? Dan slaap ik beter vannacht.
Ben jou echt het vaakst van iedereen tegen gekomen, er liepen ook mensen van MF rond die me ronduit negeerden. Ze zagen me staan ik loop er heen en kijken weg of kijken zo van rot op. Paupers.Audiophile schreef:[..]
Jazeker! Sprintje moeten trekken! Ik moest en zou jou de hand schudden!
Hahaha, de security was zowiezo niet zo slim. Op een gegeven moment vertelden ze ons dat aan de andere kant ook wc's en douches stonden, niemand die het wist en gvd gewoon geen rij niks.valkyrian schreef:[..]
was toch behoorlijk pissed! dom manwijf ook hoor die moest ik eerst drie keer uitleggen hoe de mijne eruit zag, snapt ze t nog niet
Oei...geen idee eigenlijk.....ReadMe schreef:[..]
Heb ik jou gezien?
Vast wel...ik weet alleen niet meer wie wie allemaal is.
Ik stond heel toepasselijk op camping FAudiophile schreef:[..]
Waar zat jij dan? Want ik had vrijdag middag ook een akkefietje met een gasbrander enzo...
valkyrian schreef:hebben jullie mij ook gezien?
Femaze en ik zagen jou ook nog tijdens Kamelot, durfden we eindelijk naar je toe te lopen.. loop je ineens wegNochdFaol schreef:[..]
Ben jou echt het vaakst van iedereen tegen gekomen, er liepen ook mensen van MF rond die me ronduit negeerden. Ze zagen me staan ik loop er heen en kijken weg of kijken zo van rot op. Paupers.
Oh sorryMindlessMayo schreef:[..]
Femaze en ik zagen jou ook nog tijdens Kamelot, durfden we eindelijk naar je toe te lopen.. loop je ineens weg
Kamelot was inderdaad erg gaaf!! De volgende keer zullen we je vast wel aanspreken, niet naar bospop?NochdFaol schreef:[..]
Oh sorryIk was heel erg aan het genieten op Kamelot, ik was niet zo aanspreekbaar zat helemaal in het muziek. Zo verdome goed, maar ja ik zie jullie vast wel een keer in de Baroeg
Ik vond het verdacht dat jij in tegenstelling tot de rest van alle graspop bezoekers niet verbrand was en een mooie egale krokante bruine kleur had...MindlessMayo schreef:[..]
Femaze en ik zagen jou ook nog tijdens Kamelot, durfden we eindelijk naar je toe te lopen.. loop je ineens weg
Ooooooooohh.............................................nee, heb ik je toch niet gezien!valkyrian schreef:ik zal wel eens een foto posten, maar ikw as wel typisch3kwart broek, topje, kogelriem, en kotorhead bril, oh er staat wel een foto op mf, beetje onduidelijk:
Jij hebt mij zondag niet goed genoeg gezien? Mijn neus doet auw en mijn wangen en mijn schouders en mijn armen. Allemaal auw auw auw.Audiophile schreef:[..]
Ik vond het verdacht dat jij in tegenstelling tot de rest van alle graspop bezoekers niet verbrand was en een mooie egale krokante bruine kleur had...
joa, denet even langs de huisarts geweest, nieuw schoon verband en me arm geneest goed, kijken of ik nog kan drummen...MindlessMayo schreef:[..]
Jij hebt mij zondag niet goed genoeg gezien? Mijn neus doet auw en mijn wangen en mijn schouders en mijn armen. Allemaal auw auw auw.![]()
Maarja verdacht zijn mijn Indonesische opa en oma![]()
Hoest met je arm? Verband al los geweekt?