Grand Prix

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Grand Prix

Bericht door Saxon 747 » wo jun 29, 2005 11:53 am

Ik ben nu al een tijdje verslingerd aan het titelloze debuut van Grand Prix, uit 1981. Je kan Grand Prix het beste in het symphonische AOR hokje stoppen.
Grand Prix heeft enkele grote namen zoals Phil Lanzon en Bernie Shaw (Uriah Heep) en Robin McAuley (oa MSG). Ik kon helaas geen website vinden, dus als iemand mp3's wil, voegt hij/zij me maar toe op msn. Verder, als je ooit iets van deze band tegen komt, koop het! Bernie Shaw en Robin McAuley zijn geweldige zangers en de muziek is dik in orde!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De discography dus.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jun 29, 2005 12:00 pm

Ja gave band. Ik heb hier s/t op mp3. Lange tijd vergeten, maar dankzij dit topic ben ik het weer aan het beluisteren.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jun 29, 2005 12:01 pm

jeffrey schreef:Ja gave band. Ik heb hier s/t op mp3. Lange tijd vergeten, maar dankzij dit topic ben ik het weer aan het beluisteren.
Inderdaad, het zijn relaxte swingende nummers, met vleugjes Toto, Kansas en Yes. Vind ik dan.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jun 29, 2005 12:11 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Inderdaad, het zijn relaxte swingende nummers, met vleugjes Toto, Kansas en Yes. Vind ik dan.
Die bands ken ik niet goed genoeg om een vergelijking te maken. Het is ook niet echt mijn genre, maar als afwisseling doet het erg goed.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Plaats reactie