Profane http://surf.to/profane

Stronghold http://www.cyberstronghold.com

Popfront open: 19:30uur, aanvang: 21:30uur
Toegang: Gratis!
Adres: Burgemeester Drijbelsingel 5, Zwolle
hahahahahaFusion schreef:Profane! Is dat niet die band met die kruising tussen Mario Bros en Ron Jeremy als drummer?![]()
Das koel! Maar t gaat me vooral om de terugweg! Er gaat een trein vlak na 23u en dan pas weer een om 1 uur 's nachts ongeveer, ik vind lopen niet erg, maar moet dan niet 3 uur lang lopen en dan ongetwijfeld ook nog verdwalenFat Bastard schreef:[..]
Anders pikken we je toch op bij het station!
Fusion schreef:[..]
Das koel! Maar t gaat me vooral om de terugweg! Er gaat een trein vlak na 23u en dan pas weer een om 1 uur 's nachts ongeveer, ik vind lopen niet erg, maar moet dan niet 3 uur lang lopen en dan ongetwijfeld ook nog verdwalen
Het is supersimpel te vinden, geloof dat er tot 12-en ook nog bussen rijden naar station.Fusion schreef:[..]
Das koel! Maar t gaat me vooral om de terugweg! Er gaat een trein vlak na 23u en dan pas weer een om 1 uur 's nachts ongeveer, ik vind lopen niet erg, maar moet dan niet 3 uur lang lopen en dan ongetwijfeld ook nog verdwalen
Huh? Die kom je helemaal niet tegen..nightwing schreef:met andere woorden gewoon de appie aan houden, laat hem lekker omlopen hehe
En soms zelfs kruipend, als ze weer s te diep in t glaasje heeft gekekenMindlessMayo schreef:en ga al jaren naar Hedon en popfront, zowel fietsend als met de auto en zelfs lopend.
Okidokie, thankx. Zoals gezegd maak ik me alleen druk over de terugweg! Heen komt wel goed, maar wil niet de (een na) laatste trein missen...MindlessMayo schreef:[..]
Staat er niet op hehe. Maarre volg mijn route maar, komt het allemaal goed.. en terug proberen met de bus te gaan.
Nouja, mocht je nu echt niet meer thuis kunnen komen omdat je de treinen hebt gemist.. dan valt er altijd wel wat te regelen nog aan slaapplaatsen. Bovendien is de binnenstad tot vrij laat open qua cafeetjesFusion schreef:[..]
Okidokie, thankx. Zoals gezegd maak ik me alleen druk over de terugweg! Heen komt wel goed, maar wil niet de (een na) laatste trein missen...
joh ik heb dat kreng alleen maar gekopieerd van de site af.MindlessMayo schreef:[..]
Huh? Die kom je helemaal niet tegen..
Overigens snap ik jouw route beschrijving niet en staan er kerken in je route die er naar mijn weten nooit hebben gestaan op die plaats.
En ik woon verdorie alweer 23 jaar in Zwolle en ga al jaren naar Hedon en popfront, zowel fietsend als met de auto en zelfs lopend.
Haha staat fout in route beschrijving dan ennem.. via de Appie? Tering, haha dan heb je wel erg omgelopen ja. Volgende keer mijn route maar nemen dan. Ik loop overigens wel altijd via de Appie, maarja ik woon bij de turfmarkt in de buurt..nightwing schreef:[..]
joh ik heb dat kreng alleen maar gekopieerd van de site af.
en laatste keren dat ik na popfront ben ik via de appie gegaan, wat een stuk omweg is. Dat bedoelde ik, hehe boeiend verder.
dan toch maar route binnenstadnightwing schreef:Burger King kwam ik niet tegen van de weg na school na popfront, en doe mij de mac maar eigenlijk. laatste keren is de burger king niet bevallen haha
OF ZE DAAR HERTOG JAN HEBBEN.... AHAHAHAHAAAA! JAAAAA MAN!! Lekker lekker!Rene schreef:Hebben ze daar eigenlijk wel Hertog Jan? Ik ben nog nooit in Popfront geweest en ik moet dat wel eventjes zeker weten