19/9 Gratis naar de Tering @ De Boulevard,Breda
- No_Remorse
- Contacteer:
19/9 Gratis naar de Tering @ De Boulevard,Breda
GRATIS NAAR DE TERING part 2
Mortal Decay (USA)
Beheaded (Malta)
Brutus (Breda)
Goldenpyre (Portugal)
Necrose (Portugal)
De Boulevard
St. Janstraat 3a, Breda
Eerste band 19.00 u
Entree gratis
uiteraard aanwezig.
Mortal Decay (USA)
Beheaded (Malta)
Brutus (Breda)
Goldenpyre (Portugal)
Necrose (Portugal)
De Boulevard
St. Janstraat 3a, Breda
Eerste band 19.00 u
Entree gratis
uiteraard aanwezig.
-
- No_Remorse
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
als het in het weekend was, had ik daarna nog kunnen doorzakken met vrienden in breda en daar blijven pitten. nou zou ik weer op tijd naar huis moeten om de volgende dag weer te werken. jammer, maar als er verder niks te doen valt, is het nog te overwegen.dako schreef:Ach, normaal zit ik op maandagavond altijd geen flikker te doen.
Mooi begin van de week dit.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Het kost geen zak, en je hebt OV.Soulcollector schreef:[..]
als het in het weekend was, had ik daarna nog kunnen doorzakken met vrienden in breda en daar blijven pitten. nou zou ik weer op tijd naar huis moeten om de volgende dag weer te werken. jammer, maar als er verder niks te doen valt, is het nog te overwegen.
Ach, ik bgrijp je punt, maar het kost je in principe helemaal niks. Je kan niet alles hebben he.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- No_Remorse
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Godver!
Beheaded!!!
Het is goed dat ik hier even een kijkje neem. Ik heb nu eigenlijk ook wel trek om langs te waaien.
Alleen is de 19de wel een maandag dus zit je weer met laatste treinen/werkzaamheden de volgende dag.
Heeft iemand toevallig `t speelschema van de avond?
Beheaded!!!
Het is goed dat ik hier even een kijkje neem. Ik heb nu eigenlijk ook wel trek om langs te waaien.
Alleen is de 19de wel een maandag dus zit je weer met laatste treinen/werkzaamheden de volgende dag.
Heeft iemand toevallig `t speelschema van de avond?
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
-
Hm... zo uit m'n hoofd weet ik niet precies wat er allemaal zit daar. Weinig echt bekends. Bovendien weet ik ook niet precies hoe de nummering loopt (aan welke kant van de straat nummer 1 zit en aan welke het laatste nummer). Hoe dan ook; als je vanuit het station rechtdoor loopt, dwars door het park en dan het kasteelplein op gaat moet je naar de grote kerk lopen. Die hou je aan je rechterkant. Je loopt over het plein en neemt de afslag naar links (ik geloof dat je dan tussen café Sam Sam en een of andere koffiewinkel loopt). Dat is al de St. Jansstraat.Heidewolf schreef:Relaxt, ik kom dus hoogstwaarschijnlijk.
Zit 't vlak bij een winkel ofzo? Of naast iets naders bekends?
- No_Remorse
- Contacteer:
Zit daar de brejaart niet? vrij grote sport winkel in breda. Het makkelijkst is om eerst naar de grote markt te lopen,om vanuit daar de straat bij 't hart van breda in te gaan,dacht ik zo. Daar effe navragen anders,mocht je het nog een te grote gok vinden kan je altijd nog een No Remorse - tour begeleiding krijgen.
-
- No_Remorse
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
Als je vanuit het station komt dan loop je het park in, deze loop je aan de kant van de KMA weer uit, de rechterkant dus. Vervolgens wandel je de grote markt over en pak je de laatste straat links. Dit is inderdaad dus net na het Hart van Breda. Als je links die straat in loopt is de Boulevard na pakweg 50-60 meter aan de linkerkant, kan niet missen. Ook maar effe die kant op vanavond.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- No_Remorse
- Contacteer:
Zo, dat was best gezellig:
Necrose: als ze een echte drummer nemen dan klinkt het volgens mij zo slecht nog niet
GoldenPyre: best leuk, maar vrij eentonig
Brutus: bruut, maar ik was hier niet echt voor in de stemming...
Beheaded: begon matigjes, maar na een covertje van Carcass kwamen ze helemaal los!
Mortal Decay: niet meer gezien, heb ik hier iets aan gemist?
Necrose: als ze een echte drummer nemen dan klinkt het volgens mij zo slecht nog niet
GoldenPyre: best leuk, maar vrij eentonig
Brutus: bruut, maar ik was hier niet echt voor in de stemming...
Beheaded: begon matigjes, maar na een covertje van Carcass kwamen ze helemaal los!
Mortal Decay: niet meer gezien, heb ik hier iets aan gemist?
Heus.
Ik vond het maar een stel zaadbands bij elkaar, zelf Brutus deed me geen fuck. Die Portugezen hadden beter thuis kunnen blijven, die waren echt belabberd.
Beheaded daarentegen roste alles aan gort, zodat de avond toch nog fiks geslaagd was.
Mooi vroeg weer opgetiefd ook, wat nou Mortal Decay.
Oh ja, en ik heb een tape gekocht. Kvlt as fuck.
Beheaded daarentegen roste alles aan gort, zodat de avond toch nog fiks geslaagd was.
Mooi vroeg weer opgetiefd ook, wat nou Mortal Decay.
Oh ja, en ik heb een tape gekocht. Kvlt as fuck.
- No_Remorse
- Contacteer:
band 1: wat een bagger, 1 grote brei, een "zanger" die qua verschijning op devin townsend leek, maar daar was ook alles mee gezegd
niet echt mijn ding
band 2: al wat minder erg als de eerste band (deze lui hadden tenminste wel een drummer hehehe) maar ook bij deze lui verzoop het geluid en werd het wederom een ruis die niet echt grandioos was dus dan maar een beetje buiten chillen
band 3: brutus, was wel vet, die drummer is knettergoed, flinke beukmuziek alleen mist het naar mijn idee toch nog net iets waardoor het mij niet helemaal kan bekoren, voor brutus inderdaad een thuiswedstrijd en kregen het publiek dus ook aardig mee
band 4: beheaded (toch?), deze band was zeker wel vet en maakte het toch nog de moeite waard om naar breda af te reizen roste goed door
band 5: niet gezien
volgende keer in het weekend!
ps. : tapes kopen is dan zogenaamd wel stoer/kvlt/grimm/frostbitten en weet ik het wat, als je geen casettedeck hebt is het toch een beetje weird maar goed hehehe
niet echt mijn ding
band 2: al wat minder erg als de eerste band (deze lui hadden tenminste wel een drummer hehehe) maar ook bij deze lui verzoop het geluid en werd het wederom een ruis die niet echt grandioos was dus dan maar een beetje buiten chillen
band 3: brutus, was wel vet, die drummer is knettergoed, flinke beukmuziek alleen mist het naar mijn idee toch nog net iets waardoor het mij niet helemaal kan bekoren, voor brutus inderdaad een thuiswedstrijd en kregen het publiek dus ook aardig mee
band 4: beheaded (toch?), deze band was zeker wel vet en maakte het toch nog de moeite waard om naar breda af te reizen roste goed door
band 5: niet gezien
volgende keer in het weekend!
ps. : tapes kopen is dan zogenaamd wel stoer/kvlt/grimm/frostbitten en weet ik het wat, als je geen casettedeck hebt is het toch een beetje weird maar goed hehehe
Born to live forever more!!!
Eigenlijk wel ja.Sirius schreef:ps. : tapes kopen is dan zogenaamd wel stoer/kvlt/grimm/frostbitten en weet ik het wat, als je geen casettedeck hebt is het toch een beetje weird maar goed hehehe
Gelukkig kwam ik er toen ik vanmiddag thuiskwam achter dat ik weldegelijk een cassettedek heb, twee zelfs.
Doet natuurlijk niks af aan de kvlt-heid van die tape, maar het is wel zo praktisch.