Foo Fighters
Foo Fighters
die nieuwe CD van ze. Best aardig. Zeker de eerste 5 nummers.. Daarna vooral erg Saai. Foo Fighter dus. Dat je't ff weet.
Big Me van de vorige CD coveren wij altijd.
Big Me van de vorige CD coveren wij altijd.
- Tim Cunningham
- SilentSinner
- Thaumaturgy
- Tim Cunningham
Ja, een discussie over "de beste grunge-bands", dat kan duren tot de dag des oordeels...en dan nog zul je't ni weten...
Wat je wel kan doen zijn de voornaamste en meest invloedrijke grunge-bands opnoemen , o.a. Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Pearl Jam
Wat je wel kan doen zijn de voornaamste en meest invloedrijke grunge-bands opnoemen , o.a. Nirvana, Alice In Chains, Soundgarden, Pearl Jam
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !
- Tim Cunningham
dat is was idd ook een van mijn gedachten. Ik heb dat nummer nog niet. Die CD ga ik ook echt niet kopen want daar staat dus behalve die Single geeneen versie van nummers die ik nog niet op de een of andere bootleg heb staan. Dat nummer verschijnt nog wel een keer op een goede bootleg of officiele CD.
-
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Foo Fighters is een gave band.
Heb er 2 cd's van (de eerste 2).
Dave Grohl is ook een man waar ik absoluut respect voor heb.Iemand die zijn eigen ding doet(zie probot).Na het uiteenvallen van 1 van de meest overgewaardeerde bands aller tijden heeft hij zich toch nog opgewerkt van een verdienstelijke doch anonieme drummer tot een grote podiumpersoonlijkheid
Heb zin in hun optreden op Lowlands komende zondag.
Heb er 2 cd's van (de eerste 2).
Dave Grohl is ook een man waar ik absoluut respect voor heb.Iemand die zijn eigen ding doet(zie probot).Na het uiteenvallen van 1 van de meest overgewaardeerde bands aller tijden heeft hij zich toch nog opgewerkt van een verdienstelijke doch anonieme drummer tot een grote podiumpersoonlijkheid
Heb zin in hun optreden op Lowlands komende zondag.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik vind ze ook best goed, heb alleen de eerste 2 CD's. De eerste vind ik over de gehele linie het beste, alleen Monkey Wrench is wel hun vetste nummer, op dat nummer en My Hero na vind ik die 2e CD voor de rest een beetje saai.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- stuk drijfhout
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De clips waren gaaf, de muziek spreekt me niet echt aan. Desalniettemin respect voor Dave Grohl
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
FF (niet te verwarren met FF) is ERG ruig, stiekem draai ik al die cd's compleet kapot hiero. Ze hebben er maar 17 voor zover ik weet (inc bootlegs, liveshit etc), en daar zitten 2 mindere cd's tussen.
De nieuwe vond ik eerst wat minder, maar na even doorzetten blijkt ie toch wel weer goed te zijn.
Hun videoclips interreseren me geen ZAK, grappig hoe lui reageren op een hoe vind je die band topic met 'de videoclip is wel leuk'. Ik geloof dat je het dan niet snapt.
De nieuwe vond ik eerst wat minder, maar na even doorzetten blijkt ie toch wel weer goed te zijn.
Hun videoclips interreseren me geen ZAK, grappig hoe lui reageren op een hoe vind je die band topic met 'de videoclip is wel leuk'. Ik geloof dat je het dan niet snapt.
Under The Banner Of Death
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer: