Cannibal Corpse - The Wretched Spawn
Cannibal Corpse - The Wretched Spawn
ik weet niet of het al eerder is behandeld, maar wat vinden jullie van het nieuwste album van cannibal corpse, the wretched spawn?
ik vind hem zelf erg goed.
en wat vinden jullie sowieso van cannibal corpse?
ik zelf vind het een relaxte band. ik heb nu tombs of the mutilated, the bleeding en the wretched spawn dus. en live cannibalism heb ik ook.
welk album vinden jullie echt een aanrader van CC, die ik nog niet heb?
ik zelf vind het een relaxte band. ik heb nu tombs of the mutilated, the bleeding en the wretched spawn dus. en live cannibalism heb ik ook.
wie goed doet, goed ontmoet
-
- Contacteer:
-
Cannibal Corpse vind ik echt een gave band. Alleen the wretched spawn vind ik misschien wel het minste album. They deserve to die en Descency Defied vind ik moddervette nummers, maar de andere nummers.. Mwah, geef mij dan maar het oudere werk als Buried in the Backyard en Stripped, raped and strangled 

-
Oeh ff opzetten, Stripped, raped and strangledDarth Vader schreef:Cannibal Corpse vind ik echt een gave band. Alleen the wretched spawn vind ik misschien wel het minste album. They deserve to die en Descency Defied vind ik moddervette nummers, maar de andere nummers.. Mwah, geef mij dan maar het oudere werk als Buried in the Backyard en Stripped, raped and strangled

Gaafste nummer van CC
Unleashing the Bloodthirsty
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Re: Cannibal Corpse - The Wretched Spawn
Loop je nu niet gruwelijk achter?ArobertJ! schreef:ik weet niet of het al eerder is behandeld, maar wat vinden jullie van het nieuwste album van cannibal corpse, the wretched spawn?
Verder valt voor mijn mening de review op de frontpage te checken
Makkers staakt uw wild geraas
Heb even gezocht , en tot mijn meer dan stomme verbazing was er idd nog geen CC-topic.Dus dit topic heeft bestaansrecht.
CC was nooit echt helemaal mijn band maar TWS is een hele gave plaat, die ik tot mijn grote schande nog steeds niet heb, maar snel maar eens moet aanschaffen.
CC was nooit echt helemaal mijn band maar TWS is een hele gave plaat, die ik tot mijn grote schande nog steeds niet heb, maar snel maar eens moet aanschaffen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- God Dethroned
Severed Head Stoning is echt het nummer waar ik te hyper van kan worden. Voor de rest is het ook een zeer gave plaat. Cannibal Corpse rost sowieso.
[url=http://www.last.fm/user/BloodyBlasphemy/?chartstyle=Geldropdown-small][img]http://imagegen.last.fm/Geldropdown-small/recenttracks/BloodyBlasphemy.gif[/img][/url]