Anathema (nouja, de helft van Anathema) in Little Devil
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Anathema (nouja, de helft van Anathema) in Little Devil
Danny and Vincent Cavanagh will be playing some acoustic shows in belgium, and one in holland during the christmas period. they promise to be a good night out so please come along and join in the fun.
- Monday 26th dec - LITTLE DEVIL -Tilburg (nl) - danny solo show
- Date to be confirmed - NEGASONIC - Aalst (B)
- Friday 30th - - DE WITTE NON - Hasselt (B)
leuk, kerstmis gevoel enzo
op de website van little devil zie ik trouwens nog niets staan, heb dit van anathema site gehaald
- Monday 26th dec - LITTLE DEVIL -Tilburg (nl) - danny solo show
- Date to be confirmed - NEGASONIC - Aalst (B)
- Friday 30th - - DE WITTE NON - Hasselt (B)
leuk, kerstmis gevoel enzo
op de website van little devil zie ik trouwens nog niets staan, heb dit van anathema site gehaald
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Scream filled Silence
Ik kan er niet heen, XnegX en ik gaan eten bij een paar MF'ers.Kristof schreef:[..]
toch nog tijd zat om te beslissen of je erheen gaat?
maar ik geef toe, als ik toevallig niet naar anathema-site was gesurfd, had ik het ook niet zien staan
Ook gaaf natuurlijk, daar niet van. Maar wel jammer van die show.
- Pantalaimon
- Scream filled Silence
- Pantalaimon
mailtje terug:
dan sta ik dus bij After Forever en Gorefest.
Het zou wel niet druk zijn want Children Of Bodom speelt ook op die datum
het optreden gaat waarschijnlijk op woensdag de 28ste plaatsvinden.
aanvang 21:00u
entree 6 euro.
dan sta ik dus bij After Forever en Gorefest.
Het zou wel niet druk zijn want Children Of Bodom speelt ook op die datum

"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
-
Staat nu ook op de site ja:
Woensdag 28 december 20:00u:
*** Last Minute ***
Danny and Vincent Cavanagh van Anathema (UK) zullen vanavond een speciale akoestische set ten gehore brengen!!
De entree van de zaal voor dit unieke optreden zal € 6,- bedragen.
Het café zal deze avond gewoon (gratis) toegankelijk zijn voor publiek.
Dus wel Danny én Vincent, ipv alleen Danny.
Woensdag 28 december 20:00u:
*** Last Minute ***
Danny and Vincent Cavanagh van Anathema (UK) zullen vanavond een speciale akoestische set ten gehore brengen!!
De entree van de zaal voor dit unieke optreden zal € 6,- bedragen.
Het café zal deze avond gewoon (gratis) toegankelijk zijn voor publiek.
Dus wel Danny én Vincent, ipv alleen Danny.
[b]DAUDR!![/b]
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Haha, geweldig, er speelt een oud-collega van me in HaklustScream filled Silence schreef:Little Devil zelf zegt over maandag aanstaande:
Maandag 26 december 20:00u:
Haklust + Kotsbrokkel + LSD Mossel [goregrind]
Zoals dat hoort op 2e kerstdag, een avondje met de beste goregrind van brabantse bodem.
Daar zit ik dan toch eigenlijk niet op te wachten

- Pantalaimon
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
oja, als je een lelijke kerel ziet met homobril en vettig haar, dan ben ik hetKristof schreef:[..]
aha, kom ik wel ff hallo zeggen
ik wil wel eens weten hoe xnegx irl overkomt
als je een knappe blonde kerel met modieuze bril en piekfijn verzorgd haar ziet, dan ben ik het
ligt eraan hoe je het bekijkt
- Scream filled Silence
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb trouwens vanmiddag nog akoustisch concert van de twee heren van parijs opgezet (bootleg)Scream filled Silence schreef:Godver de godver, eerst vermelden dat er verkoop aan de deur is en dat ik op tijd moet zijn als ik nog een kaartje wil, vervolgens kan je toch reserveren waar ik dus helemaal niet van uit ging en is het uitverkocht. Tyfeszooi........
daar spelen ze naast anathema nummers, ook covers van radiohead, antimatter en nog meer leuks..ben benieuwd
- Scream filled Silence
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
tja, ik denk dat little devil nooit had verwacht dat er zoveel mensen geintereseerd zouden zijnScream filled Silence schreef:jaja wrijf het er nog even in, hufters ook he bij die litle devil toch nog maar even een voorverkoop, dan komen de mensen die denken dat het nog verkoop aan de deur is lekker voor niks .....
- Scream filled Silence
de flikkers, voor mezelf vind het zo erg nog niet, maar ik moet straks aan een maat van mij vertellen dat het niet doorgaat vanavond en dat zit me veel meer dwars.Kristof schreef:[..]
tja, ik denk dat little devil nooit had verwacht dat er zoveel mensen geintereseerd zouden zijn
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
-
als je gewoon op de site had gekeken had je gezien dat je moest reserveren.. ik had nog voor de zekerheid een mailtje naar little devil gestuurd toen er nog niks bekend was, zij hebben toen netjes een mail gestuurd dat er gereserveerd moest worden
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wat een avond weer!
bij vlagen was het magistraal
hoogtepunten:
fragile dreams
FLYING: subliem nummer met geniaal uitloopstuk
one last goodbye: zeer mooi
Lost control: messcherp
de covers waren onder andere van coldplay, fleetwod mac, led zeppelin, pink floyd, the beatles
alles klonk als een klok, we hebben ook eens kunnen lachen en in de zaal zelf stond ik nog comfortabel tegen de muur aan
veel oude bekenden gezien dat is altijd mooi, en ook wat mensen gesproken die ik nog nooit had ontmoet
zoals jenna (ben haar nickname alweer vergeten waar ik drugs in haar drankje heb gegooid
bij vlagen was het magistraal
hoogtepunten:
fragile dreams
FLYING: subliem nummer met geniaal uitloopstuk
one last goodbye: zeer mooi
Lost control: messcherp
de covers waren onder andere van coldplay, fleetwod mac, led zeppelin, pink floyd, the beatles
alles klonk als een klok, we hebben ook eens kunnen lachen en in de zaal zelf stond ik nog comfortabel tegen de muur aan
veel oude bekenden gezien dat is altijd mooi, en ook wat mensen gesproken die ik nog nooit had ontmoet
zoals jenna (ben haar nickname alweer vergeten waar ik drugs in haar drankje heb gegooid

- XnegativeX
- Contacteer:
Pfff, ik had op z'n minst verwacht dat ik een eervolle vermelding zou krijgen.
Maar neeeeeeeee hoor.
Ik vond het ook prachtig.
De broertjes Cavanagh blijken over een gezonde dosis humor te beschikken, terwijl ze al hun negatieve gevoelens in hun muziek lijken te stoppen.
Want wauw...wat een emotie! Het ene kippenvelmoment na het andere.
Omdat de avond eigenlijk uit teveel positieve momenten bestond is het makkelijker om de negatieve dingetjes er uit te lichten:
- Publiek dat het nodig vond om door de fragiele muziek heen te blaten;
- Fucking groupies die elke 5 seconden een foto maakten en deden alsof ze practisch familie waren van de broertjes;
- Een uur zitten op een houten vloer is nooit grappig. Laat staan 2 uur (onbedoelde woordgrap).
Maar neeeeeeeee hoor.

Ik vond het ook prachtig.
De broertjes Cavanagh blijken over een gezonde dosis humor te beschikken, terwijl ze al hun negatieve gevoelens in hun muziek lijken te stoppen.
Want wauw...wat een emotie! Het ene kippenvelmoment na het andere.
Omdat de avond eigenlijk uit teveel positieve momenten bestond is het makkelijker om de negatieve dingetjes er uit te lichten:
- Publiek dat het nodig vond om door de fragiele muziek heen te blaten;
- Fucking groupies die elke 5 seconden een foto maakten en deden alsof ze practisch familie waren van de broertjes;
- Een uur zitten op een houten vloer is nooit grappig. Laat staan 2 uur (onbedoelde woordgrap).
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Scream filled Silence
Yeah, haha ik ben gewoon nog opgebelt dat er nog 2 kaarten vrijgekomen waren, het was echt geweldig, heb gewoon in tegenstelling tot vele andere optredens heerlijk kunnen genieten van de muziek, pilske erbij, met zn allen op de vloer zitten, gedwee en gemoedelijk, heb goed kunnen lachen om die kerels........ en tering wat kan die kerel emotie in zn zang leggen zeg ongelooflijk.
A night to remember.....
Ps. vind het nog steeds opzienbarend dat een wereldand als Anathema in een klein uitgebouwd kroegje als little devil staat te spelen, maar dat maakte het er niet minder geniaal op.
A night to remember.....
Ps. vind het nog steeds opzienbarend dat een wereldand als Anathema in een klein uitgebouwd kroegje als little devil staat te spelen, maar dat maakte het er niet minder geniaal op.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]
Eigenlijk hebben mijn voorgangers alles over gisterenavond al gezegd, dus ik zal er niet teveel woorden aan vuilmaken. Maar het was zeker prachtig! Ik ben ongelooflijk blij dat het optreden verschoven was naar gisteren, anders hadden we er niet eens bij aanwezig kunnen zijn.
Hoogtepunten voor mij waren Fragile dreams, One last goodbye, Are you there en Flying. Deze nummers hebben bij mij voor de nodige traantjes gezorgd. Het was een zeer geslaagde avond.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de kunsten van John Smith, de zanger waar Danny Cavanagh het gisteren over had, check http://www.myspace.com/acousticsmith
Hoogtepunten voor mij waren Fragile dreams, One last goodbye, Are you there en Flying. Deze nummers hebben bij mij voor de nodige traantjes gezorgd. Het was een zeer geslaagde avond.
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de kunsten van John Smith, de zanger waar Danny Cavanagh het gisteren over had, check http://www.myspace.com/acousticsmith
- Scream filled Silence
- XnegativeX
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
fleetmood mac: kan niet op titel komenVlammy schreef:Coldplay - Fix you
The Beatles - Eleanor Rigby
Pink Floyd - Wish you were here
Led Zeppelin - Stairway to heaven
De rest weet ik niet meer. Kristof?
en dan een nummertje van die 'acoustic smith' uit birmingham die danny zo goed vond
misschien dat hij ook nog een nick drake nummer zong, dat weet ik niet meer
oja en nog een speciale vermeling voor xnegx: je bent best ok

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik denk niet dat veel mensen dit al hebben gezien
'forgotten hopes' akoestisch op de hotelkamer:
http://www.youtube.com/?v=JdJ6_Qq7HU0
- thomaster87
- Contacteer:
Dus je bent er toch nog ingekomenScream filled Silence schreef:Yeah, haha ik ben gewoon nog opgebelt dat er nog 2 kaarten vrijgekomen waren, het was echt geweldig, heb gewoon in tegenstelling tot vele andere optredens heerlijk kunnen genieten van de muziek, pilske erbij, met zn allen op de vloer zitten, gedwee en gemoedelijk, heb goed kunnen lachen om die kerels........ en tering wat kan die kerel emotie in zn zang leggen zeg ongelooflijk.
A night to remember.....

Ik was ook liever naar Anathema gegaan dan naar COB, maar had mijn kaartje al en ik had ook al gehoord dat het uitverkocht was. Ach, laat ze dan maar snel weer in de volledige line-up langskomen.
...en het geld hebben we lekker toch gehad!
Nice! Er staat trouwens nog een heleboel andere gave zooi op die site.Kristof schreef:ik denk niet dat veel mensen dit al hebben gezien