leaves' eyes-lovelorn

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
yesferro
Contacteer:

leaves' eyes-lovelorn

Bericht door yesferro » do dec 29, 2005 8:22 pm

In mn kertpakje van een vriend in belgie zaten een paar gecopieerde albums, 1 ervan was leaves' eyes-lovelorn. Ik luisterde er gisteren voor de eerste keer naar en dacht dat het verdraaid veel op een Theatre of Tragedy kloon leek. Een bezoekje aan de band's website vertelde me dat Liv Kristine de zangeres is van deze niet zo slechte band is. Ik hield nogal van haar solo album en dit album kan me ook wel bekoren, de zweverige trage nummers zijn erg mooi en de zwaardere nummers zoals Temptation doen me wensen dat ToT het nooit verkloot had. Nog fans van dit album?
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Sorcha
Lult over cdtjes

Bericht door Sorcha » do dec 29, 2005 9:50 pm

Jep, luistert gewoon lekker weg. Het tweede album 'Vinland Saga' is op zich ook wel leuk, maar het lijkt naar mijn mening toch wel veel op het eerste album. Je moet er overigens niet te lang naar luisteren, want dan begint Liv's zoete stemmetje me mateloos te irriteren.

Orange Star

Bericht door Orange Star » do dec 29, 2005 11:24 pm

Hmm, ik vind Theatre of Tragedy iets beter, maar dat kan komen omdat het in die tijd nog wat origineler was, en ik ze tegewnoordig niet echt meer ken. Leaves Eyes kan me niet echt bekoren in ieder geval, zeker dat Vinland Saga wat me na 2 keer luisteren al behoorlijk de strot uitkwam.

yesferro
Contacteer:

Bericht door yesferro » vr dec 30, 2005 7:04 am

tjah, het kan niet aan ToT tippen, maar bij gebrek aan beter 'nieuw' materiaal is het best doenbaar. Het album is zoals sorcha zegt geen album dat je op repeat zet, maar slecht is het zeker niet.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Plaats reactie