21 jan. After Forever - Tavenu, Waalwijk
-
21 jan. After Forever - Tavenu, Waalwijk
AFTER FOREVER
Datum : 21/1/2006
Zaal open: 21:00 uur
Entree: € 12,00
Voorprogramma: onbekend
Gaan d'r nog mensen van hier naartoe?
Datum : 21/1/2006
Zaal open: 21:00 uur
Entree: € 12,00
Voorprogramma: onbekend
Gaan d'r nog mensen van hier naartoe?
"Doe zelf eens normaal man!"
-
- Contacteer:
-
Oh ja, 't is altijd een hoop gezeik daar met die bussen.
In het voorprogramma zal Concubine spelen, zegt me verder ook niks trouwens.
Website: http://www.concubine.nl/
In het voorprogramma zal Concubine spelen, zegt me verder ook niks trouwens.
Website: http://www.concubine.nl/
-
- Contacteer:
-
Concubine was achteraf gezien niet zo'n geweldig voorprogramma. Het was een heel ander genre dan After Forever ze leken het publiek niet echt te kunnen boeien.
Slecht was de band niet (muzikaal gezien, maar mijn favoriete band zal het niet worden), alleen het niveau verschil met After Forever was te groot.
Het liep allemaal iets uit, maar rond een uur of 11 begon After Forever met spelen. Ze wisselden hun nummers vrij goed af en hebben van elk album wel wat gespeeld. Op een paar kleine technische foutjes na hebben ze een goede show neergezet en ze kregen het publiek ook wel lekker mee.
Dat ze op het eind 2 keer terug kwamen vond ik dan wel weer een beetje overdreven, en dat ze dan ook nog “The Final Countdown” gingen spelen was echt een anticlimax. Ondanks dat was het een mooi optreden en zeer zeker een geslaagde avond geweest.
Slecht was de band niet (muzikaal gezien, maar mijn favoriete band zal het niet worden), alleen het niveau verschil met After Forever was te groot.
Het liep allemaal iets uit, maar rond een uur of 11 begon After Forever met spelen. Ze wisselden hun nummers vrij goed af en hebben van elk album wel wat gespeeld. Op een paar kleine technische foutjes na hebben ze een goede show neergezet en ze kregen het publiek ook wel lekker mee.
Dat ze op het eind 2 keer terug kwamen vond ik dan wel weer een beetje overdreven, en dat ze dan ook nog “The Final Countdown” gingen spelen was echt een anticlimax. Ondanks dat was het een mooi optreden en zeer zeker een geslaagde avond geweest.
-
- Contacteer:
-
-
Ja 't was redelijk vol voor de verandering...Nija schreef:Was het eigenlijk nog een beetje druk daaro? Als ik er kom is het regelmatig maar halve bak of erger.
Zelden dat het goed gevult is eigenlijk.
Maargoed, WAALWIJK.... kom op zeg, d'r komt geen eens een trein langs!