Fuck Apocalyptica: Long live the String Tribute Quartet!!
Fuck Apocalyptica: Long live the String Tribute Quartet!!
Was een beetje aan het kloten, kom ik de cd "The String Quartet Tribute to Iron Maiden - Anatomy of Evil" tegen...
Downloaden -> Luisteren -> Zoeken.... Et voila!
http://tmrpro.com/
Waar Apocalyptica wereldberoemd werd met hun Metallica covers, speelt deze gast/gasten (Moet nog even uitzoeken wat dit nou is...)cd's vol van Metallica, Iron Maiden, S.O.A.D., AD/DC, Incubus, Slayer en meer... (Meer dan 150 cd's??)
Downloaden -> Luisteren -> Zoeken.... Et voila!
http://tmrpro.com/
Waar Apocalyptica wereldberoemd werd met hun Metallica covers, speelt deze gast/gasten (Moet nog even uitzoeken wat dit nou is...)cd's vol van Metallica, Iron Maiden, S.O.A.D., AD/DC, Incubus, Slayer en meer... (Meer dan 150 cd's??)
Maar ik vind ze echt niet beter dan Apocalyptica. Heb net even 'Tribute to Slayer' binnengehaald. Ze geven er wel een mooi sfeertje aan, maar er is geen enkele aggressie te ontdekken in nummers als 'War Ensemble'. Een nummer die Apocalyptica gewoon keihard mee zou rossen.
www.myspace.com/thenewdominion
Jep. Heb je ook gelijk in. Heb nog niet naar de rustigere dingen van 'The String Quartet' geluisterd...bove027 schreef:Da's waar....
Maar ik zit ook andere shit te luisteren, dingen als Coldplay en Garbage. Is toch wel apart...
Maar Apocalyptica is wat meer Metal.
Toch
Maar ja, vind ze beiden wel leuk maar niet 'het'. Ik vind het voor mij geen 'echte' band waar ik een uur naar kan luisteren.
www.myspace.com/thenewdominion
-
- Contacteer:
Re: Fuck Apocalyptica: Long live the String Tribute Quartet!
O jij was degene die dat zo spelde bij die radio-prijsvraagbove027 schreef:AD/DC

Nooit van die String Tribute gehoord... maar eens downloaden dan.
- Hieronimus
Heh, wel aardig om eens wat klassiekers in een ander jasje te horen ja.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Dat String Quartet gedoe is wel aardig voor een keertje, maar het kan nog gekker (lees rustiger), wat dacht je hiervan:

Wibbie (wie ??) kan hier nog een puntje aan friemelen.
Maiden klassiekers zoals: 2 Minutes To Midnight / Aces High / Hallowed Be Thy Name / The Trooper en nog meer, op de piano !!!!!
btw, wel oppassen dat je er niet bij in slaap valt

Wibbie (wie ??) kan hier nog een puntje aan friemelen.
Maiden klassiekers zoals: 2 Minutes To Midnight / Aces High / Hallowed Be Thy Name / The Trooper en nog meer, op de piano !!!!!
btw, wel oppassen dat je er niet bij in slaap valt

SYWISY
- ruben somewhere online
-
- Contacteer: