Metalcamp Festival [Slovenië]
- fetuskiller
- Contacteer:
Metalcamp Festival [Slovenië]
21, 22 & 23 Juli 2006
Tolmin, Slovenie
Line-up:
Amon Amarth (swe)
Deathstars (nor)
Kataklysm (can)
Wintersun (fin)
Heaven Shall Burn (ger)
One Man Army and the Undead Quarted (swe)
De prijzen en overige informatie worden binnekort bekent gemaakt.
http://www.metalcamp.com/
Hier een paar impressies:
Het lijkt mij ie ieder geval echt gaaf om hier een keer bij te zijn, en als je kijkt naar de voorgaande jaren zijn ze ook niet bang om grote bands als Slayer te booken, ben dus benieuwd wat voor n moois hier allemaal nog bij komt. Tis meer een vakantie dan een festival volgens mij.
Tolmin, Slovenie
Line-up:
Amon Amarth (swe)
Deathstars (nor)
Kataklysm (can)
Wintersun (fin)
Heaven Shall Burn (ger)
Het lijkt mij ie ieder geval echt gaaf om hier een keer bij te zijn, en als je kijkt naar de voorgaande jaren zijn ze ook niet bang om grote bands als Slayer te booken, ben dus benieuwd wat voor n moois hier allemaal nog bij komt. Tis meer een vakantie dan een festival volgens mij.
Laatst gewijzigd door fetuskiller op zo mei 07, 2006 1:41 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Metalcamp Festival [Slovenie]
Wel.. ik heb dan vakantie en wilde eigenlijk richting Kroatie of Slovenie gaan dus voor mij zeker weten een optie.fetuskiller schreef:21, 22 & 23 Juli 2006
Tolmin, Slovenie
Line-up:
Deathstars (nor)
Kataklysm (can)
Wintersun (fin)
Heaven Shall Burn (ger)
- Pantalaimon
Dat ziet er zeer relaxed uit! Lekker bij een riviertje.
Vorig jaar zou het iets van 65 euro gekost moeten hebben, dat is toch wel hoger dan van zo'n landje verwacht word. Hoe goedkoop is het bier daar eigenlijk?
en ja, het moet echt met een vakantie gecombineerd worden....
Vorig jaar zou het iets van 65 euro gekost moeten hebben, dat is toch wel hoger dan van zo'n landje verwacht word. Hoe goedkoop is het bier daar eigenlijk?
en ja, het moet echt met een vakantie gecombineerd worden....
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- SonOfTheDamned
- Pantalaimon
flyer vorig jaar
Hopelijk boeken ze nog meer(zulke namen).
Wat ziet het er geweldig uit op die fotos zeg! Een festival in de natuur met zo'n mooie rivier.
Voor de gene die niet weten waar Slovenie ligt: Naast Italie. Zo'n 1000/1200 km rijden..
Wat ziet het er geweldig uit op die fotos zeg! Een festival in de natuur met zo'n mooie rivier.
Voor de gene die niet weten waar Slovenie ligt: Naast Italie. Zo'n 1000/1200 km rijden..
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- sugar daddy
Inderdaad geweldige affiche zo met Hatred.Pantalaimon schreef:flyer vorig jaar
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ja, zulke fests lijken mij ook erg tof om eens mee te maken. Helaas ligt Slovenie niet naast de deur en vind ik de line-up ook niet boeiend.Natasja schreef:Lijkt me heel leuk om eens heen te gaan, prachtige omgeving zo te zien aan de foto's, is weer eens wat anders
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Pantalaimon
Als het er net zo uit gaat zien als vorig jaar: heb geduld en het komt nog wel!Saxon 747 schreef:[..]
Ja, zulke fests lijken mij ook erg tof om eens mee te maken. Helaas ligt Slovenie niet naast de deur en vind ik de line-up ook niet boeiend.
Ik heb niets gelezen over een verkeerde plaats. Ik hoop dat het op dezelfde mooie plek blijft als op de fotos te zien is.graveworm schreef:Was dit dat festival dat vorig jaar bena was misgelopen?
Iets met verkeerde festivalplaats ofzo?
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
helaas niet naast de deur? als het naast de deur zou liggen, zou er ook niet veel aan zijn, dat zou het gewoon een graspop-achtig festival zijnSaxon 747 schreef:[..]
Ja, zulke fests lijken mij ook erg tof om eens mee te maken. Helaas ligt Slovenie niet naast de deur en vind ik de line-up ook niet boeiend.
line-up niet zo boeiend? dat kan je nu nog niet weten, ze hebben nog niets echt bekend gemaakt
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
kreeg dit in mijn mailbox van een vriend:
ik heb wat informatie over bands die spelen maar nog niet op de site staan. dit via een forum waarop een sloveen poste. na navraag haalde hij dit van een sloveens forum waar elk jaar de bands al eerder bekend gemaakt worden en wat meestal voor 99% klopt.
dit speelt op metalcamp:
Alphawolf / Amon Amarth / Cataract / Darkfall / Deathstars / Edguy / Evergrey / Excelsis / Dimmu Borgir / Doddamned X / Heaven Shall Burn / Hypocrisy / Kataklysm / Mely / Nevermore / One Man Army & The Undead Quartet / Saxon / Testament / Wintersun
ik heb wat informatie over bands die spelen maar nog niet op de site staan. dit via een forum waarop een sloveen poste. na navraag haalde hij dit van een sloveens forum waar elk jaar de bands al eerder bekend gemaakt worden en wat meestal voor 99% klopt.
dit speelt op metalcamp:
Alphawolf / Amon Amarth / Cataract / Darkfall / Deathstars / Edguy / Evergrey / Excelsis / Dimmu Borgir / Doddamned X / Heaven Shall Burn / Hypocrisy / Kataklysm / Mely / Nevermore / One Man Army & The Undead Quartet / Saxon / Testament / Wintersun
Met dr Pingu, geniaal, hahaha.
Jammer dat de line up zo brak is. Alleen Saxon hoef ik te zien. Maargoed, ik denk dat mijn fiets er op de helft al mee op zou houden. Bah, was ik maar openminded in de metal. De locatie is prachtig, dat wel. Lijkt me heerlijk, op zo'n locatie ladderzat (want het bier en de befaamde zelfstook zullen wel geen fuck kosten) naar Saxon kijken.
Jammer dat de line up zo brak is. Alleen Saxon hoef ik te zien. Maargoed, ik denk dat mijn fiets er op de helft al mee op zou houden. Bah, was ik maar openminded in de metal. De locatie is prachtig, dat wel. Lijkt me heerlijk, op zo'n locatie ladderzat (want het bier en de befaamde zelfstook zullen wel geen fuck kosten) naar Saxon kijken.
OMG Testament en My Dying Bride..Kristof schreef:kreeg dit in mijn mailbox van een vriend:
dit speelt op metalcamp:
Woaaah nu ontzettend blij dat ik hier bij zal zijn..
- Bestial Lust
- Contacteer:
En ga jer daar dan nog naar toe, krullenknul?Rattlehead schreef:Ziet er leuk uit, maar als ik toch een takke eind moet reizen, doe mij dan Sweden rock maar!
Zolang je me maar niet laat zitten met BYH!
Ga dan maar leren, ipv een beetje te computeren.Rattlehead schreef:Nee, ex-zatte aap, ik laat je niet zitten met BYH, als de tentamens het toelaten, that is.
nou ik mag het niet hopen...... kben er vorig jaar geweest en ga dit jaar weer ,maar het meest relaxte daar is dat er niet van die irritante tering nederlanders rondlopen die heel de dag met bier gooien en slayer lopen te roepen. Mocht nederland dit plekje ontdekken ,dan is er waarsch. weer een festival minder waar het gezellig is....Kristof schreef:voor ons eerder 1500 km
maar grote kans dat ik aanwezig ben met een geschifte groep
weer eens iets anders
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wat voor sfeer hangt er dan?DraZ schreef:[..]
nou ik mag het niet hopen...... kben er vorig jaar geweest en ga dit jaar weer ,maar het meest relaxte daar is dat er niet van die irritante tering nederlanders rondlopen die heel de dag met bier gooien en slayer lopen te roepen. Mocht nederland dit plekje ontdekken ,dan is er waarsch. weer een festival minder waar het gezellig is....
en wees gerust, ik ben een rustige Belg
overigens:
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
-
Fuck, dit ziet er gaaf uit, goeie line-up, prachtige omgeving, moeten we eens gaan overwegen.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ik heb wel belang bij 2 kaarten eventueel, maar nu nog niet.. ergens in mei pas.Sister September schreef:Zijn er mensen geinteresseerd in een busreis naar Metalcamp? De Hoornse trashmetalband Dominion kan op dit festival spelen als ze 25 of meer kaartjes weten te verkopen en om mensen hiervoor te ronselen, willen ze een busreis nar het festival organiseren. Het lijkt mij wel heel leuk.
-
-