Aurora Borealis
- SonOfTheDamned
Aurora Borealis
iemand bekent met deze band? ik heb de naam nog nooit horen vallen, maar ken ze van een cover van Morbid Angel - The ancient ones...
dus ben gaan zoeken en op hun site stonden wat MP-3tjes...klinkt wel geinig..
soort van death/black metal...gave stem heeft die gast...
site... www.auroraborealis.org
dus ben gaan zoeken en op hun site stonden wat MP-3tjes...klinkt wel geinig..
soort van death/black metal...gave stem heeft die gast...
site... www.auroraborealis.org
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....
- XnegativeX
- Contacteer:
Yup, ik ken ze wel zeker.
Ik vind het zeer lekkere death metal. Op hun oudere platen hadden ze hun draai nog niet echt gevonden maar hun laatste cd vind ik echt geweldig.
Moderne, blast beat gedreven, technische death metal met Tim Yeung achter de drums.
Ik vind het zeer lekkere death metal. Op hun oudere platen hadden ze hun draai nog niet echt gevonden maar hun laatste cd vind ik echt geweldig.
Moderne, blast beat gedreven, technische death metal met Tim Yeung achter de drums.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ik heb 2 CD's en een mini van ze.
- Mansions Of Eternity (mini)
- Praise The Archaic Lights Embrace
- Time, Unveiled
Hij weet altijd topdrummers te strikken voor zijn albums, zoals Derek Roddy, Tony Laureano en Tim Yeung.
- Mansions Of Eternity (mini)
- Praise The Archaic Lights Embrace
- Time, Unveiled
Hij weet altijd topdrummers te strikken voor zijn albums, zoals Derek Roddy, Tony Laureano en Tim Yeung.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- SonOfTheDamned
Hij gebruikt altijd sessiedrummers volgens mij, het zal dus een sessiejob voor Roddy zijn geweest.Daeminion schreef:Overigens zie ik nu ineens dat Roddy weer bij de band is, terwijl een tijdje terug Tony Laureano het er nog over had dat ie het nieuwe album in zou gaan drummen.
Heeft Roddy het niet druk met HE e.d.?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- HellcommandeR
Tony Laureano heeft ook het nieuwe album ingedrumt. Zie de foto`s op de website, en luister eens naar de samples. Dat is overduidelijk Tony Laureano die je hoort en ziet...of Derek is ineens flink aangekomen.Daeminion schreef:Overigens zie ik nu ineens dat Roddy weer bij de band is, terwijl een tijdje terug Tony Laureano het er nog over had dat ie het nieuwe album in zou gaan drummen.
Heeft Roddy het niet druk met HE e.d.?