Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
-
ulaire_enquea
Bericht
door ulaire_enquea » za feb 11, 2006 11:27 am
Ik heb een hele reeks Mindview magazines over die weg mogen.
In totaal 63 magazines lopende van nr 54 (jan 1999) tot nr 117 (maart 2005).
Rijk hoef ik er niet van te worden, doe dus gewoon maar een voorstel (via pm of e-mail op ulaire_enquea [at] yahoo.com). Denk er wel aan dat deze stapel bijna 4 kilo weegt en dat de verzendings kosten aanzienlijk zullen zijn (+/- 6 euro binnen Belgie en +/- 16 euro naar Nederland).

-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » za feb 11, 2006 12:59 pm
het is een gratis magazine, en als hier ook maar een euro voor vraagt buiten de verzendkosten, ben je eigenlijk in overtreding
ik heb ze overigens allemaal vanaf eind 97, mensen die edities van voor 97 hebben, daar heb ik altijd interrese in
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » za feb 18, 2006 7:15 pm
Kristof schreef:het is een gratis magazine, en als hier ook maar een euro voor vraagt buiten de verzendkosten, ben je eigenlijk in overtreding
ik heb ze overigens allemaal vanaf eind 97, mensen die edities van voor 97 hebben, daar heb ik altijd interrese in
Was jij niet diegene die concertkaartjes van populaire concerten opkoopt zodat je ze voor de driedubbele prijs kan verkopen?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » za feb 18, 2006 7:19 pm
Kristof schreef:het is een gratis magazine, en als hier ook maar een euro voor vraagt buiten de verzendkosten, ben je eigenlijk in overtreding
is er een wet die stelt dat je iets wat gratis was later niet mag verkopen?
-
ruben somewhere online
Bericht
door ruben somewhere online » za feb 18, 2006 7:32 pm
innuendo schreef:Was jij niet diegene die concertkaartjes van populaire concerten opkoopt zodat je ze voor de driedubbele prijs kan verkopen?
Nee, hij verkocht promo's.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
-
ulaire_enquea
Bericht
door ulaire_enquea » di feb 21, 2006 12:48 pm
Kijk, het kan mij eigenlijk geen reet schelen hoeveel ik ervoor krijg. Het leek mij gewoon wel interessant voor jonge gasten onder ons, honderden intervieuws, reviews en concertverslagen. Ik kan ze ook met het oud papier meegeven, maar ik dacht dat hier wel interesse voor bestond, niet dus.
-
fetuskiller
-
Contacteer:
Bericht
door fetuskiller » di feb 21, 2006 12:50 pm
Er bestaat zeker intresse voor van mijn kant, ik ben op dit moment alleen zo arm dat ik de verzend kosten al niet eens kan betalen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!
Last.fm
-
innuendo
- Lult over cdtjes
Bericht
door innuendo » di feb 21, 2006 5:55 pm
Ik heb alle aardschokken vanaf 1987 al, dus helaas geen interesse.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » di feb 21, 2006 6:01 pm
innuendo schreef:[..]
Was jij niet diegene die concertkaartjes van populaire concerten opkoopt zodat je ze voor de driedubbele prijs kan verkopen?
ik heb nog nooit een concertkaartje verkocht, laat staan voor een duurdere prijs
zoiets zouden ze moeten verbieden
en ik weet niet of je gratis spullen mag verkopen volgens de wet, moet ik eens opzoeken
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Defleshed by flieS
Bericht
door Defleshed by flieS » wo feb 22, 2006 12:17 am
Kristof schreef:[..]
ik heb nog nooit een concertkaartje verkocht, laat staan voor een duurdere prijs
zoiets zouden ze moeten verbieden
en ik weet niet of je gratis spullen mag verkopen volgens de wet, moet ik eens opzoeken
Als je iemand zo gek krijgt dat hij uit vrije wil betaald voor spullen die jij gratis verkegen hebt...waarom niet ?
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
-
Richard
Bericht
door Richard » wo feb 22, 2006 1:39 am
Als dat verboden zou zijn dan waren veel verzamelaars criminelen en kon Ebay een hoop entries schrappen.
HAHA neen.
-
mindviewchief
-
Contacteer:
Bericht
door mindviewchief » do mar 02, 2006 12:56 pm
Richard schreef:Als dat verboden zou zijn dan waren veel verzamelaars criminelen en kon Ebay een hoop entries schrappen.
Ter informatie: Mindview verkopen mag wettelijk niet. m.a.w. het enige dat je eventueel kan vragen zijn de verzendingskosten. Daar hebben wij trouwens geen problemen mee. Maar verkopen, da's natuurlijk wat anders.
Wat e-bay betreft: zodra wij er weet van krijgen dat er Mindviews te koop aangeboden worden, dienen wij een klacht in. Binnen de 24 uur zijn de betreffende aanbiedingen dan ook verdwenen van e-bay.