recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com
Dit concert is tevens in De Effenaar, te eindhoven.
En begint om acht uur, maar kan denk ik iets later uitlopen.
(pop)fotograaf gezocht
(pop)fotograaf gezocht
Laatst gewijzigd door souvenirs op do feb 23, 2006 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: (pop)fotograaf gezocht
Pm angelofdeath anders eens, die wil vast wel als ze kan.souvenirs schreef:recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com
Ik zie dat ze dan wel vanuit Zwolle moet komen, is dat niet te ver weg voor haar?MMayo schreef:Pm angelofdeath anders eens, die wil vast wel als ze kan.souvenirs schreef:recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com
het concert is namelijk in Eindhoven (noord-brabant)