(pop)fotograaf gezocht

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
souvenirs
Contacteer:

(pop)fotograaf gezocht

Bericht door souvenirs » do feb 23, 2006 6:45 pm

recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com

Dit concert is tevens in De Effenaar, te eindhoven.
En begint om acht uur, maar kan denk ik iets later uitlopen.
Laatst gewijzigd door souvenirs op do feb 23, 2006 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MMayo

Re: (pop)fotograaf gezocht

Bericht door MMayo » do feb 23, 2006 8:07 pm

souvenirs schreef:recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com
Pm angelofdeath anders eens, die wil vast wel als ze kan.

souvenirs
Contacteer:

Bericht door souvenirs » do feb 23, 2006 8:40 pm

MMayo schreef:
souvenirs schreef:recenciste van festivalinfo.nl zoekt met spoed een (pop)fotograaf. Aangezien mijn klas (fotografie) die dag naar londen is, voor excursie, moet iemand anders even invallen (a) Heb je op 15 april die avond nog niets in de planning staan en lijkt het je leuk om van suicide commando foto's te maken, neem dan contact op met lectori_salutem_@hotmail.com
Pm angelofdeath anders eens, die wil vast wel als ze kan.
Ik zie dat ze dan wel vanuit Zwolle moet komen, is dat niet te ver weg voor haar?
het concert is namelijk in Eindhoven (noord-brabant)

Plaats reactie