Alkonost

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Master of Horror

Alkonost

Bericht door Master of Horror » ma mar 20, 2006 5:34 pm

Kent iemand deze heren? Waarschijnlijk niet erg veel en daar moet verandering in komen vind ik zelf.
Ze maken black/folk/doom en dat klinkt zeer lekker. Ze komen uit rusland en zingen ook voornamelijk in het rus. Ik zou zeggen probeer ze eens uit.

Website: http://alkonost.narod.ru/ (is in het russisch dus zal niet veel helpen)

Sample Website: http://music.download.com/alkonost/3600 ... ong_artist

Graag uw meningen heren.

NIBDEM

Bericht door NIBDEM » ma mar 20, 2006 6:06 pm

het 'Alkonost' album vond ik in het begin niet zo heel geweldig, heeft een half jaar lopen stofhappen in de kast, maar sinds ik hem een paar maanden geleden weer heb geluisterd, draai ik hem weer regelmatig, behoorlijk originele black/folk! inderdaad een aanrader!

Baldurs Tod

Bericht door Baldurs Tod » ma mar 20, 2006 6:23 pm

Ik ken de band al een tijdje van enkele mp3's en die klonken best goed, ik ben in ieder geval best benieuwd om een heel album te horen.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Zorya

Bericht door Zorya » ma mar 20, 2006 6:33 pm

Heh, Alkonost, goaf!

Heb al een aantal jaar enkele geweldige mp3's van ze op m'n pc, maar heb nog nergens een volledig album vandaan kunnen halen.
De muziek is moeilijk te omschrijven maar ik denk dat een mix van folk, doom en een tintje black wel redelijk in de buurt komt inderdaad.
Leuke catchy riffs, mooie rauwe mannenstem, en een vrouwenstem die makkelijk in een dertien in een dozijn-gothicrockband zou passen en waar je van moet houden, maar het past wel redelijk bij de muziek. Teksten zijn zowel in het Russisch als in het Engels.
De nummers 'Waiting' en 'Nevertimes' zijn volgens mij nog op de site te downloaden, en ze schoppen kont.
Vraag me af of dat koortje op Nevertimes ook op andere nummers te horen is...
From their torment springs its delight.

Master of Horror

Bericht door Master of Horror » ma mar 20, 2006 8:06 pm

Baldurs Tod schreef:Ik ken de band al een tijdje van enkele mp3's en die klonken best goed, ik ben in ieder geval best benieuwd om een heel album te horen.
Ga dat maar is gauw doen dan. :)

Roza
Contacteer:

Bericht door Roza » ma mar 20, 2006 8:16 pm

Dit klinkt niet verkeerd, grappige combinatie van folkinstrumenten met gitaarwerk in My Last Day's intro :)
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

Plaats reactie