Geen fields of rock 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
alicecooper

Geen fields of rock 2006

Bericht door alicecooper » wo mar 22, 2006 1:08 pm

Eindelijk! Na wekenlange speculaties en onduidelijkheden is het hoge woord er uit. Op 2 juli vind GEEN Fields Of Rock festival plaats in het Nijmeegse Goffertpark. Wellicht dat hier wel sprake van is geweest, getuige de bands die dit in hun touragenda's opnamen (zie ook ons eerdere bericht hieromtrent.

Wél treedt Guns N' Roses op, voor het eerst in Nederland sinds 1993. Zoals hier reeds te lezen viel zullen ook Stone Sour en Alice In Chains op 2 juli in Nijmegen te zien zijn. Hiernaast zal ook de band Bloodsimple als support van Axl en z'n (nieuwe) vrienden fungeren. Geen festival dus, wél alle bands zoals beloofd. Welke bandleden Axl Rose mee zal nemen wordt later bekend gemaakt.

De kaartverkoop voor dit concert begint a.s. zaterdag, 25 maart, klokslag 10 uur in de ochtend bij alle grote postkantoren en andere bekende verkooppunten van Ticketservice. Kaartjes kosten 45 euro (ex. servicekosten) en het feestje op 2 juli begint om 16.00 uur 's-middags (lijkt het toch nog een beetje een festival).

De info over Guns N' Roses in het Goffertpark op Podiuminfo.nl vind je hier

Audiophile

Bericht door Audiophile » wo mar 22, 2006 1:10 pm

ehm.....
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... 61&start=0 ? Of zeg ik iets vreemds...
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Meridian

Bericht door Meridian » wo mar 22, 2006 1:33 pm

Die entreeprijs is nog best redelijk, had meer verwacht.
Maar toch ga ik het er niet voor betalen, ga wel gezellig buiten de hekken zitten :)

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo mar 22, 2006 3:26 pm

Eigenlijk kan Graspop al deze bands dan wel laten vallen. Dan gaat iedereen die dat leuk vindt naar Nijmegen en dan kunnen ze op Graspop interessantere bands boeken

Daeminion

Bericht door Daeminion » wo mar 22, 2006 4:59 pm

Audiophile schreef:ehm.....
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... 61&start=0 ? Of zeg ik iets vreemds...
Hier verder gaan.

Gesloten