Drummer gezocht

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Torch

Drummer gezocht

Bericht door Torch » wo apr 05, 2006 6:23 pm

we zoeken nog een drummer voor onze metalband in de leeftijdscategorie van 15-20.
wat vereisten zijn
-het instrument goed kunnen bespelen..(nee duh...)
-in de buurt van den bosch wonen
-grote voorkeur voor een drummer die goed overweg kan met een dubble base (zo hoort het bij metal he...)
-een oefenruimte bij de drummer thuis zou makkelijk zijn, maar als dat niet kan hebben we een andere oplossing.

op dit moment wonen de bandleden die we al hebben in:
-rosmalen (zanger, grunts)
-heeswijk-dinther (toetsenist)
-St. Michels-Gestel (gitarist)
-Veghel (toetsenist)

als je iemand weet of zelf geintreseert bent, mail me!!
eend_aller_eenden@hotmail.com

{geedit}
Laatst gewijzigd door Torch op vr apr 07, 2006 4:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Coke, Coal & Limestone

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo apr 05, 2006 6:25 pm

Wat een bullshit, jullie hebben niet eens een oefenruimte? Dus moet de drummert er maar voor zorgen? Zoek een oefenruimte in de buurt aap, met een drumstel, zal heus niet moeilijk zijn. Jullie hebben geen stijl, zo blijkt. Je post dit in het verkeerde stuk. Jullie hebben een toetsenist (heheh, laag).

Je gaat me toch niet zeggen dat jullie Torch heten?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

treurmars
Contacteer:

Bericht door treurmars » wo apr 05, 2006 6:26 pm

Aparte namen hebben jullie allemaal zeg!

En niet een beetje raar dat de drummer maar voor een oefenruimte moet zorgen? Ga gewoon ergens een oefenruimte huren, staan altijd drumstellen in.
[url=http://www.lucid-dreams.org]Lucid Dreams[/url]

[img]http://www.treurmars.com/blaat/stemCU.jpg[/img]

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo apr 05, 2006 6:28 pm

2 toetsenisten ???

Lafawijn
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » wo apr 05, 2006 6:29 pm

Nokturnal Mortum stijl
http://www.Lafawijn-records.tk

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » wo apr 05, 2006 6:58 pm

Er zijn hier genoeg mensen die leden zoeken voor hun bands en veel minder eisen stellen en nog altijd zoekende zijn.

Succes ermee. Haha
don't mistake lack of talent for genius

Torch

Bericht door Torch » wo apr 05, 2006 8:24 pm

Je gaat me toch niet zeggen dat jullie Torch heten?
Aparte namen hebben jullie allemaal zeg!
nee hoor, mijn internetnaam... ik heb geen enkele naam van een bandlid genoemd... maar hier zijn ze hoor...

-Thomas Westelaken (grunts)
-Jim Schulpen (Keyboard)
-Ivo vd Hoeven (gitaar)
-Koen de Bruin (keyboard) - dat ben ik dus....
Laatst gewijzigd door Torch op wo apr 05, 2006 8:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Coke, Coal & Limestone

Torch

Bericht door Torch » wo apr 05, 2006 8:27 pm

{geedit}
Er zijn hier genoeg mensen die leden zoeken voor hun bands en veel minder eisen stellen en nog altijd zoekende zijn.
ik neem aan dat je mag verwachten dat iemand goed kan spelen...
bovendien lukt het echt niet om iemand uit groningen ofzo te halen dat snap je toch zeker ook wel :?

een oefenruimte is dus al een ander plan gevonden voor als het niet kan bij de drummer thuis.

lees de eisen maar, het zijn geen abnormale eisen, het staat er alleen met veel woorden....
Laatst gewijzigd door Torch op vr apr 07, 2006 4:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Coke, Coal & Limestone

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » wo apr 05, 2006 9:23 pm

Je zou kunnen overwegen erbij te vermelden wat voor een soort metal/muziek jullie 'band' maakt/wil gaan maken.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo apr 05, 2006 9:27 pm

Bestial Lust schreef:Je zou kunnen overwegen erbij te vermelden wat voor een soort metal/muziek jullie 'band' maakt/wil gaan maken.
Er werd al ergens gezegd 'Nokturnal Mortum' stijl. Maar wat dat is? Al sla je me didde.

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo apr 05, 2006 9:27 pm

Torch schreef:een oefenruimte zoeken we ook nog steeds... maar dat is het makkelijkst bij de drummer thuis... je kan toch onmogelijk telkens een drumstel meeslepen?
een gitaar meenemen en ergens een versteker hebben staan dat gaat makkelijk, dat is een ander verhaal met een heel drumstel.
Ga gewoon ergens in een schuur zitten en pleur daar alle spullen bij elkaar. Anders stel je als band niks voor. Gelukkig ben ik te oud, scheelt weer.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » wo apr 05, 2006 9:30 pm

Joris schreef:2 toetsenisten ???
Lafawijn schreef:Nokturnal Mortum stijl
Hiermee werd dus bedoeld dat de 'band' van die dude net als Nokturnal Mortum 2 toetsenisten heeft. Verder is er niet aangegeven wat voor een stijl ze spelen.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo apr 05, 2006 9:32 pm

Bestial Lust schreef:[..]

Hiermee werd dus bedoeld dat de 'band' van die dude net als Nokturnal Mortum 2 toetsenisten heeft. Verder is er niet aangegeven wat voor een stijl ze spelen.
Ooh, sorry, nee, oke. Nou! Ben benieuwd dames! Wat spelen jullie, met 2 toetsenisten?

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » do apr 06, 2006 9:05 am

oefenruimte, bji rosmalen enzo in de buurt....
check de Willem 2 (den bosch).... volgens mij is daar doordeweeks nog wel plaats. Niet duur EN jajaja.... er staat een drumstel. hoef je alleen bekkens enzo mee te sjouwen.

Wij oefenen daar ook.... en de prijs-kwaliteit verhouding is zeker in orde.

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » do apr 06, 2006 9:55 am

Torch schreef:
ik neem aan dat je mag verwachten dat iemand goed kan spelen...
bovendien lukt het echt niet om iemand uit groningen ofzo te halen dat snap je toch zeker ook wel :?

een oefenruimte zoeken we ook nog steeds... maar dat is het makkelijkst bij de drummer thuis... je kan toch onmogelijk telkens een drumstel meeslepen?
een gitaar meenemen en ergens een versteker hebben staan dat gaat makkelijk, dat is een ander verhaal met een heel drumstel.

lees de eisen maar, het zijn geen abnormale eisen, het staat er alleen met veel woorden....

de oefenruimte moet wel binnen een uurtje te fietsen zijn voor iedereen.
met een uurtje fietsen kom je ver hoor :P
Je verwacht wel veel voor een beginnende band. ik zou eerst maar eens een oefenruimte zoeken. Op deze manier kan het voor je band erg lang gaan duren.

Audiophile

Bericht door Audiophile » do apr 06, 2006 9:59 am

Waarom bij de drummer thuis? Iets met nog meer mensen in dat huis, buren, grootte van de kamers?
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » do apr 06, 2006 10:04 am

Ik heb met m'n vorige band jarenlang midden in een woonwijk geoefend (op zondag!) in een garage (niet geisoleerd!). Er was een familie die een aantal keren hebben geklaagd, nooit politie gezien. Sommige mensen vonden het zelfs wel tof.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » do apr 06, 2006 10:05 am

ik snap het uur fietsen ook niet zo. Iedereen moet voor eigen apparatuur zorgen... Maar hoe wil je een uur fietsen met een versterker of keyboard? (ervan uitgaande dat je geen 2e hebt, die je daar voor vast neer zou kunnen zetten)

Audiophile

Bericht door Audiophile » do apr 06, 2006 10:06 am

Fietstassen...
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » do apr 06, 2006 10:06 am

Je moet waarschijnlijk ook in het bzit zijn van een bakfiets.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do apr 06, 2006 10:15 am

Het is verrekte stereotypering van drummers zeg ik je. Ze hebben drumspullen, dus ze zullen geld hebben, of hun ouders en dus genoeg ruimte om met 5 mongolen in te oefenen. Schande.

Torch

Bericht door Torch » do apr 06, 2006 9:45 pm

we willen natuurlijk een eigen stijl maken... maar de inspiratiebands en bands waarvan we wouden beginnen iets te coveren zijn COB, Iron Maiden, Aria... (als we iets zouden willen coveren zouden we ook nog vergelijkbare bands in die stijl uit kunnen kiezen)
Coke, Coal & Limestone

Torch

Bericht door Torch » do apr 06, 2006 9:48 pm

Joris schreef:oefenruimte, bji rosmalen enzo in de buurt....
check de Willem 2 (den bosch).... volgens mij is daar doordeweeks nog wel plaats. Niet duur EN jajaja.... er staat een drumstel. hoef je alleen bekkens enzo mee te sjouwen.

Wij oefenen daar ook.... en de prijs-kwaliteit verhouding is zeker in orde.
den bosch zou wel goed zijn, is makkelijk te komen met de bus... bedankt... weet je misschien een adres/telefoonnummer om de beheerders van deze plek te bereiken? of zal ik gewoon gaan googlen =p
Coke, Coal & Limestone

Torch

Bericht door Torch » do apr 06, 2006 9:51 pm

Soulcollector schreef:Het is verrekte stereotypering van drummers zeg ik je. Ze hebben drumspullen, dus ze zullen geld hebben, of hun ouders en dus genoeg ruimte om met 5 mongolen in te oefenen. Schande.
ik zeg dat het handig is om de oefenruimte bij de drummer thuis te hebben, je gaat wel heel snel conclusies trekken als je nu naar mijn hele mening over drummers gissen...
de topic is bedoelt voor onze band dus een post die onze band zou helpen is nuttig om hier te posten, dit is gewoon ruzie zoeken en daar heb ik geen zin in.
ik hoef hier niet uitgescholden te worden voor mongool, hou dat soort dingen liever voor je.
Coke, Coal & Limestone

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do apr 06, 2006 11:51 pm

Ik geef je advies mannetje, veel drummers zitten hier toch niet. Laat staan die geïnteresseerd zijn en al helemaal niet als je vindt dat de drummer voor de oefenruimte moet zorgen. Dat je een oefenruimte nodig hebt, had je makkelijk anders kunnen formuleren. Dit is gewoon Kut met de grote K. Of Jammer met de grote J, aangizien ik blijkbaar niet mag schelden.

Torch

Bericht door Torch » vr apr 07, 2006 4:21 pm

voor een oefenruimte hebben we al een mogelijkheid, een bassist ook, dus de eisen zijn veranderd
Coke, Coal & Limestone

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr apr 07, 2006 4:34 pm

Torch schreef:[..]

den bosch zou wel goed zijn, is makkelijk te komen met de bus... bedankt... weet je misschien een adres/telefoonnummer om de beheerders van deze plek te bereiken? of zal ik gewoon gaan googlen =p
google maar ja. willem 2, den bosch, oefenruimte,...
ofzo. ik weet het verder ook niet uit mijn hoofd

edit: laatste post niet gezien.

Plaats reactie