alice cooper coverband
- alicecooper
alice cooper coverband
gitarist(17jaar) gitarist(18jaar) zoeken mede muzikanten om een alice cooper coverband op te richten met show (omgeving overijsel) wat we nog zoeken is het volgende zanger, bassist, drummer, eventueel een toetsenist en mensen die de show willen verzorgen lijkt het je wat mail of bel dan even of laat hier een bericht achter alicecooper1987@hotmail.com of 06-17858732
we horen het wel.
we horen het wel.
- alicecooper
Ik heb geen wit D&G shirt met glimmende opdruk, en als jij 'lachen om grapjes' direct relateert aan 'het verlenen van danwel gebruik maken van seksuele diensten en / of handelingen' raad ik je aan om zelf wat frustratie eruit te trekken, rekel.KoenM schreef:[..]
Misschien kun je hem eens vragen je van hand- en spandiensten te voorzien als je daarom verlegen zit? Hopelijk maakt ie wel geen vlekken op je witte D&G shirt met glimmende opdruk.
Dat zei ik al, ik citeer:Ketter schreef:[..]
'
Ow.
Ik dacht 'sarcastisch lachen'.
Nouja. Het was ook wel een wereldgrap.
Maarre, betekent dat dat je niet meer sarcastisch om mijn (kut)grappen gaat lachen voortaan? :'(K. schreef:Toch mooi, altijd als ik een kutgrap maak is Ketter er om er toch om te lachen, dat waardeer ik :')
- KoenM
- Contacteer:
Waar jij dan weer 'seksuele diensten en/of handelingen' vandaan haalt, tsk tsk tsk. Vervuilde corrupte geest, jongeman.K. schreef:[..]
Ik heb geen wit D&G shirt met glimmende opdruk, en als jij 'lachen om grapjes' direct relateert aan 'het verlenen van danwel gebruik maken van seksuele diensten en / of handelingen' raad ik je aan om zelf wat frustratie eruit te trekken, rekel.
- Metalheank
Ontopic dozen, iemand probeert een band te beginnen. Iets nuttigs, dus verziek de boel niet.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA