Gezocht : metal/rockbands uit het oosten van het land!!

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
fallen-angel

Gezocht : metal/rockbands uit het oosten van het land!!

Bericht door fallen-angel » ma mei 29, 2006 2:41 pm

Voor het jongerencentrum waar ik werk als vrijwilliger zijn we van plan om binnenkort weer te beginnen met de thema-avonden Rock en Metal, helaas is het moeilijk om goede en niet zulke extreem veeleisende bands te vinden. Dus ken jij iemand of ben jij iemand die interesse heeft, pm mij dan en dan krijg je de verdere details te horen!
Alvast bedankt,

Groetjes Sanne

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 29, 2006 2:43 pm

wat me wel handig lijkt om toch alvast te vermelden is de plaats waar het is ;)

het oosten is vrij groot, namelijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Alexus

Bericht door Alexus » ma mei 29, 2006 3:14 pm

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » ma mei 29, 2006 3:26 pm

Nou het is dus in jongerencentrum Atlast in Westervoort dat is een klein kwartiertje vanaf Arnhem

IROn

Bericht door IROn » di mei 30, 2006 12:03 pm

Vraag het deze mensen:
laat ik de topic maar weer even omhoog brengen.

aangezien we binnen korte tijd een demo gaan opnemen en gaan optreden wordt het misschien is tijd om naar buiten te treden met de band waar ik in drum. Sudden genaamd.

We gaan toch met aardige zekerheid voor het eerst optreden in de Juvenaat in Zevenaar. op 8 juli aan ons zal het in iedergeval niet liggen, meer aan de organisatie van die avond, maar was ons verteld dat dat allemaal goed liep. we spelen daar samen met zoiezo 2 andere bands. Wake up dying (death) en mortal form (death/thrash ?? )