Gezocht : metal/rockbands uit het oosten van het land!!

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
fallen-angel

Gezocht : metal/rockbands uit het oosten van het land!!

Bericht door fallen-angel » ma mei 29, 2006 2:41 pm

Voor het jongerencentrum waar ik werk als vrijwilliger zijn we van plan om binnenkort weer te beginnen met de thema-avonden Rock en Metal, helaas is het moeilijk om goede en niet zulke extreem veeleisende bands te vinden. Dus ken jij iemand of ben jij iemand die interesse heeft, pm mij dan en dan krijg je de verdere details te horen!
Alvast bedankt,

Groetjes Sanne

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 29, 2006 2:43 pm

wat me wel handig lijkt om toch alvast te vermelden is de plaats waar het is ;)

het oosten is vrij groot, namelijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Alexus

Bericht door Alexus » ma mei 29, 2006 3:14 pm

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » ma mei 29, 2006 3:26 pm

Nou het is dus in jongerencentrum Atlast in Westervoort dat is een klein kwartiertje vanaf Arnhem

IROn

Bericht door IROn » di mei 30, 2006 12:03 pm

Vraag het deze mensen:
laat ik de topic maar weer even omhoog brengen.

aangezien we binnen korte tijd een demo gaan opnemen en gaan optreden wordt het misschien is tijd om naar buiten te treden met de band waar ik in drum. Sudden genaamd.

We gaan toch met aardige zekerheid voor het eerst optreden in de Juvenaat in Zevenaar. op 8 juli aan ons zal het in iedergeval niet liggen, meer aan de organisatie van die avond, maar was ons verteld dat dat allemaal goed liep. we spelen daar samen met zoiezo 2 andere bands. Wake up dying (death) en mortal form (death/thrash ?? )

voor ons zal het maar een korte set worden. optredens stonden namelijk nog niet gepland. aangezien we eerst ons demotje wouden opnemen. bestaande uit 4 eigen nummers. studio is al geregeld. prijs afspraken al gemaakt. volgende week donderdag komt een van die kerels van die studio voor de 2e keer langs. opnemen was gepland voor eind juni begin juli.

Zevenaar is niet de grootste en beste bereikbare stad van nederland. maar beetje reclame kan geen kwijt. en verder natuurlijk alvast een beetje reclame voor het bandje waar ik samen met ferdy (!slayer!) in speel aangezien we daar nooit echt mee naar buiten waren gekomen . we hadden dan ook nog niets te melden.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... &start=750

Als die niet in de buurt wonen weet ik het ook niet meer.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » di mei 30, 2006 6:04 pm

Die ken ik ja dat zijn vrienden van mij :D

Stevevaifan

Bericht door Stevevaifan » di mei 30, 2006 10:13 pm

Atlast is op loop afstand voor mij ...maar dat is toch vooral voor de jeugd tussen de 12 en de 15 ....
en die wil je toch niet met metal gaan verpesten!!
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

sicness0317

Bericht door sicness0317 » wo mei 31, 2006 9:53 am

Gaat het om de wat grotere bands ? Anders zouden wij wel willen spelen met Drowned in torment en mischien zouden we Scrotum mee kunnen nemen.

voor meer info: www.drownedintorment.com (heb evt. een testopname voor de demo waar we binnenkort mee aan de slag gaan)
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

MetalHeus
Contacteer:

Bericht door MetalHeus » wo mei 31, 2006 3:27 pm

audiophile is groot....

testopnames? :shock:
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.

Audiophile

Bericht door Audiophile » wo mei 31, 2006 3:52 pm

Ik ben niet groot!
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » wo mei 31, 2006 4:51 pm

Ik sta achter de bar bij vrijdagavond live, elke eerste vrijdag van de maand laten we bandjes spelen, het liefst die al langer bestaan. Om te reageren op de doelgroep : bij ons komen er over het algemeen mensen van 15 tot in de 30....dus keuze zat en de liveavonden zijn dus alleen gericht op metal/rock en alles wat daarbij in de buurt komt.
Er zijn een aantal bandjes die mij benaderd hebben en ik heb de adressen en site's doorgegeven aan een collega van mij en 22 juni komen we bij elkaar om de planning voor na de zomervakantie te maken,dus als je nog nix hebt gehoord wees niet bang dat komt vast nog wel...

sicness0317

Bericht door sicness0317 » wo mei 31, 2006 5:02 pm

MetalHeus schreef:audiophile is groot....

testopnames? :shock:
Die van Torture till death om een idee te geven als dat uberhaupt nodig is. Mischien is dit wat voor ons ?
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » wo jun 14, 2006 4:51 pm

Hallo mensen die gereageerd hebben op die topic en mij een PM hebben gestuurd :
Ik heb alle informatie van de bands die gereageerd hebben aan mijn collega gegeven en die gaat daarmee verder, ik heb het werven gedaan en hij kijkt welke bands hij gaat benaderen.
Groetjes Sanne

vertigo

Bericht door vertigo » do jun 15, 2006 9:00 am

We wachten ongeduldig af... :D
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

fallen-angel

Bericht door fallen-angel » do jun 15, 2006 10:30 am

Ja anders moet je zelf naar atlast bellen of 30 juni komen kijken wat er te doen is (dat zijn bandjes die een 1/2 jaar terug al geregeld zijn) en dan kan je eventueel je contacten uitbreiden...

Plaats reactie