Deicide - The stench of redemption
Deicide - The stench of redemption
via via aan de nieuwe cd van Deicide gekomen.
Na enige luisterbeurten moet ik concluderen dat de cd waarschijnlijk niet een aanschaf waard is.
IMHO zijn de meeste nummers on-deicide... zachte stukken, lange gitaarsolo's (die zowaar enig melodie bevatten...)
Meer mensen die hem al geluisterd hebben en die mening delen?
Na enige luisterbeurten moet ik concluderen dat de cd waarschijnlijk niet een aanschaf waard is.
IMHO zijn de meeste nummers on-deicide... zachte stukken, lange gitaarsolo's (die zowaar enig melodie bevatten...)
Meer mensen die hem al geluisterd hebben en die mening delen?
Open the door jehovah you whore!
Ik vind het juist een verademing.
De band heeft de beide gitaristen ingeruild voor een nieuwe tandem.
Twee mannen die wel gemotiveerd kunnen spelen. De nummers barsten van het spetterende gitaarwerk zonder ook iets van de aloude lompheid van Deicide te verliezen.
Puike plaat. Ik had dat nooit van Deicide verwacht.
De band heeft de beide gitaristen ingeruild voor een nieuwe tandem.
Twee mannen die wel gemotiveerd kunnen spelen. De nummers barsten van het spetterende gitaarwerk zonder ook iets van de aloude lompheid van Deicide te verliezen.
Puike plaat. Ik had dat nooit van Deicide verwacht.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
- John Deere
- Contacteer:
Vind em een beetje eentonig worden na verloop van tijd, alhoewel ik deze beduidend beter vind dan die "we moeten snel van Roadrunner af"afraffelreleases na Serpents of the Light.
Legion/Once upon the Cross/Serpents of the Light blijft voor mij het beste wat ze uit hebben gebracht. Zal wel een "leeftijds thing" zijn

Legion/Once upon the Cross/Serpents of the Light blijft voor mij het beste wat ze uit hebben gebracht. Zal wel een "leeftijds thing" zijn

[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]
- fetuskiller
- Contacteer: