Ik wil weg. Uit Enkhuizen.
Samen met een vriendin zoek ik een appartement, klein huisje of twee vrije kamers in een studentenhuis, op hooguit drie kwartier treinen van Amsterdam en Diemen Zuid af. Wie weet er toevallig iets? Het moet om in ieder geval twee slaapkamers gaan, delen van douche etc. is eventueel geen probleem. Vanaf? Zo snel mogelijk, voor onbepaalde tijd.
email: bob@metalfan.nl
of PM
Woning gezocht, Amsterdam en omstreken.
Ik heb nog wel een chalet voor je in de aanbieding in Dirkshorn.
half uurtje met de bus naar Alkmaar, nog eens een half uurtje treinen naar Amsterdam! Ideaal toch?
Kost maar 65.000 euro, heeft ooit 2 slaapkamers gehad, maar de scheidingswand is er tussenuit gehaald, dus die moet je er zelf weer even in timmeren?
Keaupe?
Maar ff serieus (hoewel we echt die chalet te keaup hebben staan), waarom weg uit Enkhuizen?
half uurtje met de bus naar Alkmaar, nog eens een half uurtje treinen naar Amsterdam! Ideaal toch?

Kost maar 65.000 euro, heeft ooit 2 slaapkamers gehad, maar de scheidingswand is er tussenuit gehaald, dus die moet je er zelf weer even in timmeren?

Keaupe?
Maar ff serieus (hoewel we echt die chalet te keaup hebben staan), waarom weg uit Enkhuizen?
KFFR, old-school metal!
Mafkees, een Chalet IS een type vakantiehuisje.Fusion schreef:Chalet? Vakantiehuisje zal je bedoelen
Vakantiehuisje kan van alles zijn (tot een grote villa aan toe), een chalet is dus gewoon een klein houten huisje.
KFFR, old-school metal!