Gezocht metal/gothic fans!!
Gezocht metal/gothic fans!!
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Roos en ik ben 4e jaars docent drama in Arnhem. Dit jaar ga ik mijn afstudeer voorstelling maken en daar heb ik spelers (speelsters) voor nodig (ervaring is niet vereist).
Ik ben op zoek naar mensen die van metal/gothic houden, die niet bang zijn om te bewegen en niet bang om over zichzelf te vertellen.
Ik wil namelijk gaan werken vanuit muziek, jouw favoriete nummer. Waarom doet dat nummer je wat, wat zegt de tekst precies, welke elementen vindt je er zo mooi aan, wat heeft het met jouw geschiedenis te maken.
De audities zullen in januari zijn en vanaf dan in ieder geval 1 keer per week repeteren. Tegen het einde van het project zal er soms wat extra gerepeteerd worden en wie weet heb je tijd genoeg om wel 2 keer per week te repeteren maar dat overleggen we dan wel.
De presentatie zal ergens eind mei begin juni zijn. Die datum staat nog niet vast.
Mocht het je wat lijken.... email me dan (r.glastra@student.ArtEZ.nl), dan kunnen we elkaar vast leren kennen.
Groetjes Roos.
Mijn naam is Roos en ik ben 4e jaars docent drama in Arnhem. Dit jaar ga ik mijn afstudeer voorstelling maken en daar heb ik spelers (speelsters) voor nodig (ervaring is niet vereist).
Ik ben op zoek naar mensen die van metal/gothic houden, die niet bang zijn om te bewegen en niet bang om over zichzelf te vertellen.
Ik wil namelijk gaan werken vanuit muziek, jouw favoriete nummer. Waarom doet dat nummer je wat, wat zegt de tekst precies, welke elementen vindt je er zo mooi aan, wat heeft het met jouw geschiedenis te maken.
De audities zullen in januari zijn en vanaf dan in ieder geval 1 keer per week repeteren. Tegen het einde van het project zal er soms wat extra gerepeteerd worden en wie weet heb je tijd genoeg om wel 2 keer per week te repeteren maar dat overleggen we dan wel.
De presentatie zal ergens eind mei begin juni zijn. Die datum staat nog niet vast.
Mocht het je wat lijken.... email me dan (r.glastra@student.ArtEZ.nl), dan kunnen we elkaar vast leren kennen.
Groetjes Roos.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Persoonlijk lijkt me dit echt geniaal om aan mee te doen, maar het feit dat ik ook aan mn studie bezig ben en Arnhem niet echt een praktische plaats is om even snel heen en weer te rijden vanaf Rotterdam vrees ik dat het niet echt een optie is.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ben ik ook erg benieuwd naar. Vanzelfsprekend ben ik gewend om te headbangen en maak ik door mijn springerige karakter vaak zat bewegingen, maar hoe zou het precies moeten gebeuren?
Als ik klaar ben met Wijsbegeerte wil ik overigens ook graag iets in de richting van drama of toneel doen, vandaar dat ik weldegelijk geinteresseerd ben
Als ik klaar ben met Wijsbegeerte wil ik overigens ook graag iets in de richting van drama of toneel doen, vandaar dat ik weldegelijk geinteresseerd ben
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Sandr
- Contacteer:
als hij met al die opleidingen klaar is, is hij vast wel al 27Ernst schreef:Je kiest ze wel uit he, de opleidingen. Je bent je er bewust van dat je binnenkort tot je 27e geen uitkering meer kan trekken?

on-topic: nobel initiatief, maar ik denk dat het niks voor mij is
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Ik kom uit Schoonhoven en daar heb ik ook een ruimte om te repeteren eventueel dus dat is ook nog mogelijk (en beter te bereizen). De repetitie lokatie word pas na de audities bepaald.
Bewegen op muziek.... dat kan dansen zijn maar ook headbangen, er net zo bij staan als je dat bij een concert doet, lopen, rennen... soms kan je fysiek veel beter iets vertellen dan met taal.
Bewegen op muziek.... dat kan dansen zijn maar ook headbangen, er net zo bij staan als je dat bij een concert doet, lopen, rennen... soms kan je fysiek veel beter iets vertellen dan met taal.
Ik kom uit Schoonhoven en daar heb ik ook een ruimte om te repeteren eventueel dus dat is ook nog mogelijk (en beter te bereizen). De repetitie lokatie word pas na de audities bepaald.
Bewegen op muziek.... dat kan dansen zijn maar ook headbangen, er net zo bij staan als je dat bij een concert doet, lopen, rennen, je haar kammen... soms kan je fysiek veel beter iets vertellen dan met taal.
Bewegen op muziek.... dat kan dansen zijn maar ook headbangen, er net zo bij staan als je dat bij een concert doet, lopen, rennen, je haar kammen... soms kan je fysiek veel beter iets vertellen dan met taal.
met taal, metaal, metal!Silaqui schreef:Ik kom uit Schoonhoven en daar heb ik ook een ruimte om te repeteren eventueel dus dat is ook nog mogelijk (en beter te bereizen). De repetitie lokatie word pas na de audities bepaald.
- Pantalaimon
- The Horseman
Even een hele andere inslag in het topic, maar ik ben van mening dat in je keuze voor een opleiding je eigenlijk niet moet laten leiden door eventuele negatieve aspecten die in de toekomst op de loer kunnen liggen.Ernst schreef:Je kiest ze wel uit he, de opleidingen. Je bent je er bewust van dat je binnenkort tot je 27e geen uitkering meer kan trekken?
Anders kan iedereen beter de ICT in.
Het leven moet geen sleur worden dus is het aan te moedigen om je 'dromen' na te jagen.
Misschien een beetje naïef, maar mensen die durf hebben worden toch een keer beloond (althans, dat hoop ik van harte).
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
98% van de filosofen heeft binnen een jaar een baan van 2700 netto per maand, dat is op universitair niveau gezien gemiddeld, maar op landelijk niveau gezien boven het gemiddelde.Ernst schreef:Je kiest ze wel uit he, de opleidingen. Je bent je er bewust van dat je binnenkort tot je 27e geen uitkering meer kan trekken?
Ik vind het niet slecht.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Het punt is dat filosofen overal terecht komen. De politiek, het bedrijfsleven, de journalistiek, het onderwijs, de kunstsector of wat dan ook. Vandaar dat het altijd kan aansluiten, het hangt er gewoon vanaf wat je interesse is.
- Krimhild
- Altijd welkom
ja maar als je dat zegt dan denk ik; waar word je dan voor aangenomen als filosoof? nadenken? niet om bijdehand te doen ofzo, maar het klinkt gewoon raar.Lennert from hell schreef:Het punt is dat filosofen overal terecht komen. De politiek, het bedrijfsleven, de journalistiek, het onderwijs, de kunstsector of wat dan ook. Vandaar dat het altijd kan aansluiten, het hangt er gewoon vanaf wat je interesse is.
Mediteren kun je leren!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kan ik me helemaal voorstellen, maar je gaf het antwoord wel eigenlijk al. Als je bijvoorbeeld afstudeert in wetenschapsfilosofie of logica ben je heel goed in staat om bedrijfszaken/statistieken etc te analyseren en alternatieve oplossingen te geven. Filosofen worden ook vaak ingezet als conceptueel stuntman wat betekent dat ze wetenschappelijke theorien ondervragen en aanpassen. Als je ethiek afmaakt kom je vaak in de medische sector om daar advies te geven. Zo hebben andere vakken als dialektiek, wijsgerige antropologie en fenomenologie ook nog hun eigen vakgebieden.Krimhild schreef:[..]
ja maar als je dat zegt dan denk ik; waar word je dan voor aangenomen als filosoof? nadenken? niet om bijdehand te doen ofzo, maar het klinkt gewoon raar.
Daarnaast schrijven filosofen veel en worden ze nog veel gelezen. Het is een vicieuze cirkel die zichzelf staande houdt van leerlingen en leraren die gewoon doorgaan (als het niet zou verdienen zouden er geen filosofen zijn hoor

Hehe, hetzelfde geldt voor geschiedenis. Eerst dacht ik bij mezelf "Ja, het lijkt me een interessante studie, maar wat kan je er eigenlijk mee". En dan blijkt dat je er eigenlijk best wel veel mee kan.Lennert from hell schreef:Het punt is dat filosofen overal terecht komen. De politiek, het bedrijfsleven, de journalistiek, het onderwijs, de kunstsector of wat dan ook. Vandaar dat het altijd kan aansluiten, het hangt er gewoon vanaf wat je interesse is.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Er is sinds de jaren 30 anders een grote opleving binnen de filosofie qua vrouwelijke schrijvers hoor, daarnaast kun je (in ieder geval op universitair niveau) bij bijna iedere studie filosofie ernaast doen als deeltijd vak.Krimhild schreef:[..]
oja, logisch eigenlijk. lijkt me nog best gaaf om te studeren/een gaaf beroep. als ik een man was geweest had ik dat gedaan