Thrash/Speed Metal IX

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Thrash/Speed Metal IX

Bericht door The Chosen » di okt 10, 2006 8:24 pm

Verder

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di okt 10, 2006 8:26 pm

Die mij maar als 'someone else' Sabbat, nu ze toch bezig zijn kunnen ze Gigantour er wel aan toevoegen 8)
It's the end of time

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di okt 10, 2006 9:50 pm

hehe dat zou helemaal gaaf zijn! Als we dan toch aan het dromen zijn zou een reunie van Sacred Reich ook wel erg tof zijn.....

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » di okt 10, 2006 10:19 pm

kreator mag ook wel van mij
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » di okt 10, 2006 10:23 pm

Heidewolf schreef:kreator mag ook wel van mij
Is niet echt een band voor zo'n tour....

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di okt 10, 2006 10:30 pm

Ik denk dat SODOM wel eens eens een plekje in de zon verdiend heeft, maar als het doorgaat zullen het wel US bands alleen worden. SLAYER zal wel niet want dan zou MEGADETH de headliner positie af moeten staan. van mij mag MEGADETH zelf trouwens thuisblijven zou voor mij zeker de minst interessante band op de bill zijn, op plaat vind ik het al maar zo zo live is het puur boring. Maar ja als ik moest kiezen tussen Arch Enemy of megadeth is de keuze ook weer niet zo moeilijk.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » di okt 10, 2006 10:54 pm

Fijn dat er na 10 posts eindelijk dan toch op gereageerd wordt :wink:

Dit zou wat zijn.. Wat een verdomd walhalla! Ik zie mezelf al thuiskomen de volgende dag, hehe..
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » di okt 10, 2006 10:59 pm

Elessar schreef:Fijn dat er na 10 posts eindelijk dan toch op gereageerd wordt :wink:

Dit zou wat zijn.. Wat een verdomd walhalla! Ik zie mezelf al thuiskomen de volgende dag, hehe..
*ziet Elessar vol trots tegen z'n mama zeggen dat hij Arnibes weer heeft geprobeerd te hoeken*
Sodom lijkt me onwaarschijnlijk voor die line-up. Mocht het doorgaan wordt het denk ik een death angel eerder.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » di okt 10, 2006 11:08 pm

"Geprobeerd", zeg je?

Waarom lijkt Sodom je dan zo onwaarschijnlijk?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » wo okt 11, 2006 9:01 am

Lijkt mij ook, aangezien het allemaal Amerikaanse thrash acts zijn, en Sodom daar gewoon niet echt tussen past.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo okt 11, 2006 9:12 am

hmmm ik vind SODOM op hun latere platen behoorlijk Amerikaans/slayer klinken. In japan stonden ze ook op de Bill met Onslaught, Death Angel en testament. Ik zie het probleem (in principe) niet, zou juist tof zijn om eens wat meer te mixen. DEATH ANGEL zou ook leuk zijn maar die hebben maar 1 echte goeie plaat uitgebracht.

Ik vind het altijd zo jammer dat er zo'n scheidslijn is tussen europese en Amerikaanse thrash. Wat dat betreft was de SODOM/ NUCLEAR ASSAULT tour een voorbeeld van hoe het ook kan! maar een hoop old school bands bij elkaar zetten is zowiezo een schoolvoorbeeld van hoe het hoort!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo okt 11, 2006 9:16 am

Death Angel maar 1 goed album? Het debuut is wel het beste maar de rest is ook super gaaf.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo okt 11, 2006 2:08 pm

Ik zag trouwens vandaag bij n bezoekje aan de Sounds Metalkelder hier in Rotterdam de Vio-Lence DVD liggen, voor 18.99. Zag er strak uit...ik zit echter al aan m'n tax voor nieuwe aankopen ;)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » wo okt 11, 2006 5:19 pm

enforcer schreef:van mij mag MEGADETH zelf trouwens thuisblijven zou voor mij zeker de minst interessante band op de bill zijn, op plaat vind ik het al maar zo zo live is het puur boring.
Faliekant mee oneens, maar dat zag je vast al aankomen, ieder zo zijn favoriete band :wink:

Mocht dat feest doorgaan dan ben ik wel benieuwd (en een klein beetje sceptisch) naar/over Exodus.
Ik ben erg benieuwd hoe het 'verlies' van 2 prominente bandleden opgevangen word.
Over de nieuwe zanger ben ik op plaat niet daverend enthousiast, al
heeft dat er vast mee te maken dat de kenmerkende vocalen van Zetro niet te vervangen zijn.
Ook vind ik het jammer dat Rick Hunolt weg is.
Van de 2 leden van het "H-Team" hoor(de) ik de solo's van Hunolt toch het liefst.
Die solo's bevatte naar mijn mening altijd wat meer melodie en gevoel.
Toch ben ik (mocht het zover komen) erg benieuwd.
Want de oude platen staan nog steeds als een huis en die draai ik nog met veel plezier.
Na een tijdje Pleasures Of The Flesh, doet de laatste tijd Fabulous Disaster het weer erg goed.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo okt 11, 2006 5:41 pm

enforcer schreef:Ik vind het altijd zo jammer dat er zo'n scheidslijn is tussen europese en Amerikaanse thrash. Wat dat betreft was de SODOM/ NUCLEAR ASSAULT tour een voorbeeld van hoe het ook kan! maar een hoop old school bands bij elkaar zetten is zowiezo een schoolvoorbeeld van hoe het hoort!
Helemaal mee eens. Er mag best wat meer onderscheid zijn op de bills. Ik heb ooit eens My Dying Bride in het voorprogramma van Iron Maiden gezien en toen hoorde je ook geen hond klagen.

Het onderscheid tussen Amerikaanse en Duitse of weet-ik-veel-waarvandaan thrashacts is dan nog een stuk kleiner dacht ik zo.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo okt 11, 2006 6:06 pm

Destructor schreef:Death Angel maar 1 goed album? Het debuut is wel het beste maar de rest is ook super gaaf.
Nou, eigenlijk is alleen Act III ook de moeite waard. Nee, doe dan maar Sodom erbij :)
It's the end of time

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo okt 11, 2006 6:37 pm

Dragonforce schreef:[..]
Nou, eigenlijk is alleen Act III ook de moeite waard. Nee, doe dan maar Sodom erbij :)
En The Ultra-Violence is niet de moeite waard??? :shock:
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo okt 11, 2006 6:38 pm

Check het woordje 'ook'.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo okt 11, 2006 6:41 pm

Oeps, verkeerd gelezen. Excuus.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo okt 11, 2006 8:04 pm

Frolic Through The Park vind ik echt een geweldig album en The Art Of Dying is ook erg gaaf, alleen is die laatste niet echt een thrash album meer maar dat maakt natuurlijk niks uit.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do okt 12, 2006 7:30 am

Destructor schreef:Death Angel maar 1 goed album? Het debuut is wel het beste maar de rest is ook super gaaf.
het debuut is IMO SUPERgaaf, tweede album ruim voldoende, derde ok, laatste heeft IMO weinig met thrash metal te maken enige dat er een beetje op lijkt is "thrown to the wolves". Ik kan er best naar luisteren en doe dat ook wel eens maar supergaaf vind ik alleen het eerste album.

Nou ja je moet me niet verkeerd begrijpen hoor, als ik zeg maar 1 goed album bedoel ik natuurljik maar 1 album dat ik echt als een klassieker beschouw. Ik peraat vaak in die termen dat ik een band maar 1 of 2 goede albums vind hebben, dan bedoel ik niet dat ik de rest niet om aan te horen vind, ik weet adt adt af en toe wat negatief kan overkomen zo is het niet bedoeld. Ik mag af en toe best naar "act III" luisteren. Het lijstje echte tharsh klassiskers is niet zo megagroot, misschien 50 a 100 albums, dooronder zitten nog genoeg hele leuke albums die het gewoon niet helemaal zijn.
Laatst gewijzigd door enforcer op do okt 12, 2006 10:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do okt 12, 2006 7:34 am

The Horseman schreef:[..]


Faliekant mee oneens, maar dat zag je vast al aankomen, ieder zo zijn favoriete band :wink:

Mocht dat feest doorgaan dan ben ik wel benieuwd (en een klein beetje sceptisch) naar/over Exodus.
Ik ben erg benieuwd hoe het 'verlies' van 2 prominente bandleden opgevangen word.
Over de nieuwe zanger ben ik op plaat niet daverend enthousiast, al
heeft dat er vast mee te maken dat de kenmerkende vocalen van Zetro niet te vervangen zijn.
Ook vind ik het jammer dat Rick Hunolt weg is.
Van de 2 leden van het "H-Team" hoor(de) ik de solo's van Hunolt toch het liefst.
Die solo's bevatte naar mijn mening altijd wat meer melodie en gevoel.
Toch ben ik (mocht het zover komen) erg benieuwd.
Want de oude platen staan nog steeds als een huis en die draai ik nog met veel plezier.
Na een tijdje Pleasures Of The Flesh, doet de laatste tijd Fabulous Disaster het weer erg goed.

Ik ben met je eens dat EXODUS nu land zo interessant niet meer is vanwege het feit dat alleen meneer Holt er nog inzit van de oer line up. De heren Hunolt, Souza en Hunting waren TE belpalend voor EXODUS. Eerlijk gezegd vind ik het bijna (NIET HELEMAAL) zoiets als Motorhead zonder Lemmy. Ik denk dat er voor hen alleen nog een plaats in de marge is weggelegd zo.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do okt 12, 2006 7:34 am

The Horseman schreef:[..]


Faliekant mee oneens, maar dat zag je vast al aankomen, ieder zo zijn favoriete band :wink:

Mocht dat feest doorgaan dan ben ik wel benieuwd (en een klein beetje sceptisch) naar/over Exodus.
Ik ben erg benieuwd hoe het 'verlies' van 2 prominente bandleden opgevangen word.
Over de nieuwe zanger ben ik op plaat niet daverend enthousiast, al
heeft dat er vast mee te maken dat de kenmerkende vocalen van Zetro niet te vervangen zijn.
Ook vind ik het jammer dat Rick Hunolt weg is.
Van de 2 leden van het "H-Team" hoor(de) ik de solo's van Hunolt toch het liefst.
Die solo's bevatte naar mijn mening altijd wat meer melodie en gevoel.
Toch ben ik (mocht het zover komen) erg benieuwd.
Want de oude platen staan nog steeds als een huis en die draai ik nog met veel plezier.
Na een tijdje Pleasures Of The Flesh, doet de laatste tijd Fabulous Disaster het weer erg goed.

eh en wat megadeth betreft, tja muziek valt niet echt over te twisten, mag ik ook beste wel eens naar luisteren, maar DVD's en filmpjes liegen niet...wees nu eerlijk het si een megaDODE band op het podium, ik heb ze zelf 2 keer live gezien vond hetg slaapverwekkend.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do okt 12, 2006 7:38 am

Cathalised schreef:Ik zag trouwens vandaag bij n bezoekje aan de Sounds Metalkelder hier in Rotterdam de Vio-Lence DVD liggen, voor 18.99. Zag er strak uit...ik zit echter al aan m'n tax voor nieuwe aankopen ;)
is best leuk maar verwcaht geen mega gelikt product, het is redelijk low budget. Vind de documentaire iig leuker dan het aardige live materiaal...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » vr okt 13, 2006 10:37 am

Ik ben nu weer eens Gammacide - Victims of science aan het luisteren...wat een plaat! Verwacht geen speed-metal achtige taferelen met nette hoge zang en een wat braaf geluid. Gammacide is bruter, maar geen death metal; ik bespeur meer Cryptic Slaughter (hardcore) invloeden...

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr okt 13, 2006 11:28 am

Ja, Gammacide is erg gaaf. Beukt lekker weg. Lijken me trouwens ook een gave live band.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr okt 13, 2006 3:26 pm

Ernst schreef:Ik ben nu weer eens Gammacide - Victims of science aan het luisteren...wat een plaat! Verwacht geen speed-metal achtige taferelen met nette hoge zang en een wat braaf geluid. Gammacide is bruter, maar geen death metal; ik bespeur meer Cryptic Slaughter (hardcore) invloeden...
zeker een hele vette plaat
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr okt 13, 2006 3:35 pm

Ik heb trouwens eindelijk de CD “La Terreur/Suprematie” van ADX op de kop getikt, hele vette Franse speed metal! Absoluut een aanrader, helaas erg moeilijk te vinden. Ze hebben ook een album op NOISE records uitgebracht “weird visions” die si nog wel redelijk te verkrijgen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr okt 13, 2006 6:34 pm

Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » vr okt 13, 2006 7:32 pm

Een van de beste voorbeelden van speedmetal en goede Franse muziek.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » za okt 14, 2006 11:51 am

Ik zag volgens mij dat ze ook dingen in het frans opgenomen hebben. Dát lijkt me nou eens gaaf om te horen ;)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za okt 14, 2006 1:34 pm

Vandaag Seventh Angel- Lament For The Weary binne gekomen. Zeer originele Engelse thrash met hier en daar wat doom en death metal invloeden. De nummers zijn lang en hebben vaak wat langzamere epische stukken. Het is zeker geen makkelijk album, maar na een aantal keer draaien is het wel erg gaaf.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » za okt 14, 2006 4:00 pm

Wat is er aan te raden van nuclear assault ??
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za okt 14, 2006 4:12 pm

Ik zou zeggen alles behalve hun laatse album (Third World Genocide). Maar hun echte klassiekers zijn toch wel Game Over, Survive en Handle With Care. En ik denk dat dit ook de albums zijn die je het beste als eerst aan kunt schaffen, omdat het nog de "klassieke" linu-up is en het meest representatief voor de band is.
Laatst gewijzigd door Destructor op za okt 14, 2006 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » za okt 14, 2006 4:12 pm

deathchain is ook vet. niks nieuws maar superstrak gespeelde thrash met een scheutje death. vooral de laatste schijf, deathrash assault, perfect gekozen titel.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za okt 14, 2006 4:14 pm

Hier nog even een leuk Nuclear Assault filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Lff8FXH- ... ed&search=

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo okt 15, 2006 11:44 am

Destructor schreef:Hier nog even een leuk Nuclear Assault filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Lff8FXH- ... ed&search=
Klinkt zeker gaaf :D
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Den » zo okt 15, 2006 12:15 pm

Destructor schreef:Vandaag Seventh Angel- Lament For The Weary binne gekomen. Zeer originele Engelse thrash met hier en daar wat doom en death metal invloeden. De nummers zijn lang en hebben vaak wat langzamere epische stukken. Het is zeker geen makkelijk album, maar na een aantal keer draaien is het wel erg gaaf.
Die is goed! Het album daarvoor is ook een aanrader. Daar werken ze alleen nog niet echt met die langzamere stukken. 'k Moest alleen wel wennen aan de stem van die vent.
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo okt 15, 2006 12:47 pm

Strijdkreet schreef:[..]
Klinkt zeker gaaf :D
is gewoon van de Handle With Care VHS tape
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo okt 15, 2006 3:14 pm

enforcer schreef:[..]


is gewoon van de Handle With Care VHS tape
Dat ding toch maar eens op de kop te zien tikken dan. Nuclear Assault blijft voor mij een speciale band. Onafhankelijk, kritisch en goed pakkende muziek.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo okt 15, 2006 3:21 pm

en live zeer gaaf!

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo okt 15, 2006 7:50 pm

enforcer schreef:[..]


is gewoon van de Handle With Care VHS tape
Ja dus ??
Het is gewoon een gaaf nummer
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo okt 15, 2006 9:47 pm

Ja gave video dat zeker, grappige is dat de "live at hammersmith" CD gewoon een uitgave is van de audio van datzelfde concert. Het valt dan gelijk op dat de kracht van het visuele wel erg groot is, want de audio stelt niet veel voor. Met de beelden erbij is het erg gaaf.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » ma okt 16, 2006 9:10 am

Daar heb je wel gelijk in, ik heb die op LP en het is niet echt bijzonder. Niet slecht maar ook niet echt super goed.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma okt 16, 2006 11:01 am

HAHAHA jij ziet overal wel wat positiefs in lijkt het, nou ja daar is ook niets mis mee maar IMO is het een vrij belabberde live plaat. NUCLEAR ASSAULT moet het vooral van hun opgefokte podiumpresentatie hebben echt een strakke live band zijn ze nooit geweest, dus je moet er echt bij zijn. Hun recente live CD is ook van zeer bedenkelijke kwaliteit, het siert ze wel dat ze niet zo'n gepolijste live in de studio plaat a la "live revolution" ofzo uitbrengen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » di okt 17, 2006 12:03 pm

Ik luister nu een paar nummers van 'Idolatry', het derde studio-album van het inmiddels opgeheven Texaanse Thrashgezelschap 'Devastation'.
En dit kan mijn goedkeuring absoluut krijgen.
Moddervette riffs, interressante songs, degelijke vocalist en een prima productie van Scott Burns(Morrisound Studios).
Iets voor mensen die houden van de sound van Exhorder en (oude) Sepultura.
Maar dat zal u gezien de producer niks verbazen.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di okt 17, 2006 12:26 pm

Zo effe game over besteld :D
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di okt 17, 2006 12:35 pm

Hier even een leuk filmpje van exciter
http://www.youtube.com/watch?v=n0lw5ygX-0Y
Dit is toch zo veel beter dan de nieuwe meuk :(
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di okt 17, 2006 12:49 pm

Ik vind hun nieuwe platen anders vrij goed.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di okt 17, 2006 2:36 pm

bij exciter ga ik alleen voor de platen met bahler op zang/ (drum).
die typische powermetal zanger die ze er nu bij hebben haalt al het typische oldskool gevoel er bij mij er uit. het rauw is er met die kerel er wel vanaf. zeker live.
www.myspace.com/suddenthrash

Gesloten