Band in belgie zoekt leden
-
Band in belgie zoekt leden
Een beginnende metalband (Voice of Decay), momenteel bestaande uit een grunter/zanger, zangeres en een toetseniste is op zoek naar een bassist, twee gitaristen en een drummer om de band te vervolledigen.
Wat praktische info: we hebben de intentie om muziek te spelen à la Epica, Nightwish, Moonspell, Gojira ect. Er is nog geen vaste repetitieruimte en - plaats. Wel staat vast dat het in Belgie gaat zijn, momenteel is Mechelen (provincie Antwerpen) een optie.
Vooralsnog is het de bedoeling één keer in de twee weken te repeteren, omdat we buiten de band ook nog school en/of werk hebben.
Dit kan in de toekomst wel veranderen.
Heb je nog vragen of ben je geïnteresseerd?
Contacteer ons op demetalband@hotmail.com
Wat praktische info: we hebben de intentie om muziek te spelen à la Epica, Nightwish, Moonspell, Gojira ect. Er is nog geen vaste repetitieruimte en - plaats. Wel staat vast dat het in Belgie gaat zijn, momenteel is Mechelen (provincie Antwerpen) een optie.
Vooralsnog is het de bedoeling één keer in de twee weken te repeteren, omdat we buiten de band ook nog school en/of werk hebben.
Dit kan in de toekomst wel veranderen.
Heb je nog vragen of ben je geïnteresseerd?
Contacteer ons op demetalband@hotmail.com
it is just a distant horizon....
Mij viel die band ook al gelijk op ja, maar wie weet kan het een interessante combi opleveren.yowannuzz schreef:Epica, Nightwish, Moonspell en Gojira .....
Welke band hoort er in dit rijtje niet thuis?
Ik wens jullie heel veel succes met jullie bandje, maar luister nog eens Gojira; das toch wel 'n (volkomen geniaal) ander kopje thee, hoor !!!
Succes met zoeken/vinden in ieder geval.
-
-
-
Na een rustperiode waarin we alles eens op een rijtje hebben gezet, gaan we er tegen aan! We zoeken dus nog steeds de mensen uit de eerste post!
mailen kan op demetalband@hotmail.com
mailen kan op demetalband@hotmail.com
-
-
-
-
-
dank u voor het vertrouwen! *slap*goatworshipper schreef:[..]
dat zei ik toch ook!
maar dan is die band toch al weer opgedoekt zeker, hehe!
Ja, heb ik inderdaad te laat opgemerkt... Toen ik de myspace maakte, had ik nog niets van kennis ivm myspace... Wist het verschil dus niet... We maken wel een nieuwe binnenkort, we hebben toch niets om er op te zettenJammer dat t zo ver weg is, anders was ik weldegelijk geinteresseerd. Heb jullie Myspace ook gevonden. Wellicht is het handiger als jullie je aanmelden bij MySpace music, dan kan je er ook vast samples op zetten zodat mensen een beetje meer beeld hebben van wat jullie zoal maken

-