powermetal-speedmetal bandmembers wanted
-
- Contacteer:
powermetal-speedmetal bandmembers wanted
hey,
ik ben reeds begonnen met een nieuwe band, een power-speedmetal band. Ik heb 5 jaar lang ervaring met drummen en optreden.
Ook de gitarist die we nu hebben, heeft reeds al een hoop ervaringen.
We zijn nog op zoek naar 1 of 2 sologitaristen, zodat er wisselend fluitende gitaarsolo's gespeeld kunnen worden aan een snel tempo.
Ook zoeken we nog een bassist die goed overweg kan met snelle baslijnen.
en last but not least, een zanger of zangeres die niet bang is om er hoge tonen uit te gooien en ook met een hoge zuivere stem kan zingen.
de repetities en audities zijn reeds begonnen.
omgeving Kinrooi (B) dit ligt een 10 km van weert af.
meer dan 100 % motivatie en inzet
ik ben reeds begonnen met een nieuwe band, een power-speedmetal band. Ik heb 5 jaar lang ervaring met drummen en optreden.
Ook de gitarist die we nu hebben, heeft reeds al een hoop ervaringen.
We zijn nog op zoek naar 1 of 2 sologitaristen, zodat er wisselend fluitende gitaarsolo's gespeeld kunnen worden aan een snel tempo.
Ook zoeken we nog een bassist die goed overweg kan met snelle baslijnen.
en last but not least, een zanger of zangeres die niet bang is om er hoge tonen uit te gooien en ook met een hoge zuivere stem kan zingen.
de repetities en audities zijn reeds begonnen.
omgeving Kinrooi (B) dit ligt een 10 km van weert af.
meer dan 100 % motivatie en inzet
Heet Federico ehHeidewolf schreef:Jaman, heb je het nog niet gehoord? Frederico is uit calibern gestapt, hij zoekt een nieuwe band.

En als ik ooit uit Calibern zou stappen (gaat nooit gebeuren) dan zou Fnark het als 1 van de eersten weten.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.