2 speakers (voor huiskamer etc) te koop
2 speakers (voor huiskamer etc) te koop
2 stuks
Merk: Life
200 watt speaker
Type L 5454
Destijds recent gekocht via de Aldi (€ 88,99 pleuro oid destijds). Komt lekker geluid uit. Mag weg ivm aanschaf surround set.
Vraag- en verkoopprijs € 60,--
mail: emotie@planet.nl
Merk: Life
200 watt speaker
Type L 5454
Destijds recent gekocht via de Aldi (€ 88,99 pleuro oid destijds). Komt lekker geluid uit. Mag weg ivm aanschaf surround set.
Vraag- en verkoopprijs € 60,--
mail: emotie@planet.nl
- Audiophile
- Pantalaimon
@ audiophile: Heb geen foto helaas... ze hebben een "grenen"houten kleur (licht van kleur) en de beschermers van de speakers zijn zwart...
@ Pantalaimon... is een keus die jezelf maakt. ze zijn goed. en 2e hands zijn er doorgaans weinig speakers te vinden. Vandaar dat ik 60 euro erg redelijk vind. Take it, or leave it.
@ Pantalaimon... is een keus die jezelf maakt. ze zijn goed. en 2e hands zijn er doorgaans weinig speakers te vinden. Vandaar dat ik 60 euro erg redelijk vind. Take it, or leave it.
- EmptySkies
- Contacteer:
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... A1%26p%3D7
enne dan de advertentie op die pagina met de titel: boxen / speakers van LIFE 200 watt?
enne dan de advertentie op die pagina met de titel: boxen / speakers van LIFE 200 watt?
- Pantalaimon
als je er geen belangstelling voor hebt prima, maar overbodig commentaar steek maar fijn in je eigen hol... grappenmakerEmptySkies schreef:ik wou net zeggen, ga naar een kringloopwinkel, en er staan tientallen boxen. en goeie ook. doe eerst de moeite om een foto te maken, om vervolgens te posten, en anders kan je die "take it or leave it" volgens mij in je hol steken.
ps: inmiddels verkocht dames.
dan je mmayo... en dan zie je dat er in ieder geval iemand is die er zelfs 90 euro voor vraagt...MMayo schreef:http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... A1%26p%3D7

- Pantalaimon
Overbodig commentaar? Dan probeer ik het wel anders:Herrie schreef:[..]
als je er geen belangstelling voor hebt prima, maar overbodig commentaar steek maar fijn in je eigen hol... grappenmaker
ps: inmiddels verkocht dames.
Fleur je aanbieding op met een mooie foto en wat meer informatie, dat verkoopt veel beter.
Misschien dat een andere houding ook meer mensen nieuwschierig maakt.
"Take it or leave it"
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"