24-02-2007 Drentse voorronde Metal Battle.
24-02-2007 Drentse voorronde Metal Battle.
De vier bands die zijn geselecteerd voor de Drentse voorronde van de Metal Battle zijn: Alien Nation, Dying Flame, Esker en Frusthatred. De voorronde vindt plaats in het Unrealcafe in Meppel op 24-02-2007. De aanvang is vanaf 20.00 en de entree is gratis. De volgorde wordt dmv loting bepaald dus kom op tijd om je favoriete band te zien!
Check: www.unrealcafe.nl, www.occultfest.nl, www.metalbattle.nl
Check: www.unrealcafe.nl, www.occultfest.nl, www.metalbattle.nl
see you at occultfest!!!
De pauzeband is ook bekend: The 8th Sin uit Hoogeveen.
Ff een paar linkjes voor de liefhebber:
www.aliennationcrew.com
www.dyingflame.tk
www.eskermetal.nl
www.frusthatred.nl
www.myspace.com/the8thsinnl
www.unrealcafe.nl
www.metalbattle.nl
Komt allen, de entree is gratis dus daar hoef je het niet voor te laten! Support your local metal scene!
Ff een paar linkjes voor de liefhebber:
www.aliennationcrew.com
www.dyingflame.tk
www.eskermetal.nl
www.frusthatred.nl
www.myspace.com/the8thsinnl
www.unrealcafe.nl
www.metalbattle.nl
Komt allen, de entree is gratis dus daar hoef je het niet voor te laten! Support your local metal scene!
see you at occultfest!!!
- Sargatanas
De uitslag!
1. Alien Nation
2. The 8th Sin
3. Dying Flame
4. Esker
Het was een geweldige avond, de opkomst was boven verwachting! Er waren ook heel veel bekenden uit Hoogeveen, echt super. En ik wil hierbij de jury ook bedanken, jullie waren een goed team. En ik wil het publiek ook bedanken voor het enthousiasme en de grote opkomst!
1. Alien Nation
2. The 8th Sin
3. Dying Flame
4. Esker
Het was een geweldige avond, de opkomst was boven verwachting! Er waren ook heel veel bekenden uit Hoogeveen, echt super. En ik wil hierbij de jury ook bedanken, jullie waren een goed team. En ik wil het publiek ook bedanken voor het enthousiasme en de grote opkomst!
see you at occultfest!!!
Ik bedank ze ook allemaal, het was een gezellige avond, Heavy Meppel rules!!the witch schreef:De uitslag!
1. Alien Nation
2. The 8th Sin
3. Dying Flame
4. Esker
And another step towards Hell
http://www.iconsofbrutality.com
http://www.iconsofbrutality.com