Bevestigde bands:
Ensiferum (FIN)
Crimson Falls (BE)
Naildown (FIN)
Elexorien
Cutting Daisy
meer binnenkort.
Entree: t.b.a
Aanvang: t.b.a (zal rond 15:00 worden)
Waar: Kade, Zaandam Grote zaal
en nee het is geen grap.

Eigenlijk zei ik dat ik wél wilde gaan, omdat dat andere festival weinig anders interessants heeft op GoD na. En ik bedoel niet twee keer, maar talloze keren meer. Geen punt op zich, ik vind jullie band gaaf om te zien, maar ik persoonlijk zou liever eerst een album van jullie horen dan steeds weer een optreden met dezelfde "Ik wil hier geen pit, maar een oorlog zien!"Lainedil Naleanor schreef:Hehe, stel je toch voor dat we twee keer met zo'n band spelen. Wat saai en eentonig...![]()
*zeer blij *![]()
![]()
![]()
![]()
Je zegt net zelf dat je er toch niet bij beide gigs bent, dus wat is het probleem?
Dan word je ook nog eens op je wenken bediend: de opnames voor onze 1e cd zijn afgerond, en de schijf zal zeer spoedig te verkrijgen zijn.IROn schreef:[..]
Eigenlijk zei ik dat ik wél wilde gaan, omdat dat andere festival weinig anders interessants heeft op GoD na. En ik bedoel niet twee keer, maar talloze keren meer. Geen punt op zich, ik vind jullie band gaaf om te zien, maar ik persoonlijk zou liever eerst een album van jullie horen dan steeds weer een optreden met dezelfde "Ik wil hier geen pit, maar een oorlog zien!"
Ik kan er met een kwartier zijn. Moet ik hem op zijn muil timmeren todat ie toezegt?CALIBANaan schreef:Tja hij woont in duitsland. Dus hij zit om de hoek.