Prostitute Disfigurement

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
san miguel

Prostitute Disfigurement

Bericht door san miguel » di jan 30, 2007 6:54 pm

In April gaan we de 4e cd opnemen in Andy Classens stage one studio.
Samen met de cd zal ook een dvd worden uitgebracht, er is nog geen release datum
www.toxocara.com
www.prostitutedisfigurement.com

puking luke

Bericht door puking luke » di jan 30, 2007 9:08 pm

vette shit! ben benieuwd!
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Victor

Bericht door Victor » di jan 30, 2007 9:10 pm

Gaaf, ik ben zeer benieuwd
Het was meer geluk dan mazzel

nightwing

Bericht door nightwing » di jan 30, 2007 10:20 pm

Laatste album staat erg hoog in mijn favorieten aller tijden hier! Kom maar op!
www.last.fm/user/robenroll

san miguel

nieuwe cd info + 2 mp3's

Bericht door san miguel » do aug 16, 2007 5:56 pm

Afbeelding

Track Listing

01 Torn In Bloated Form
02 The Sadist King And The Generalissimo Of Pain
03 In Sanity Concealed
04 Killing For Company
05 Storm Of The Fiend
06 Life Depraved
07 Carnal Rapture
08 Fatal Fornication
09 Sworn To Degeneracy
10 Bonus DVD Only: Live Show [Club Dynamo 16-02-07]
11 Bonus DVD Only: The Sadist King And The Generalissimo Of Pain (clip)
12 Bonus DVD Only: Bad-TV

mp3's: http://www.neurotic-records.com/media/
www.toxocara.com
www.prostitutedisfigurement.com

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » do aug 16, 2007 6:13 pm

Ik heb jullie nog live gezien in alkmaar samen met severe torture en macabre, ik dacht in augustus 2005.
Het was een gaaf optreden, het enige minpuntje was de enorme pit die niet te vermijden was. (ik was al dood na een halve dag headbangen)

Het artwork ziet er iig al geniaal uit
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Ben

Bericht door Ben » do aug 16, 2007 6:16 pm

Klinkt weer heerlijk bruut dit. Ik ben benieuwd naar de nieuwe plaat. En de zang is wel anders maar wel verstaanbaarder.
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do aug 16, 2007 6:22 pm

Wat is er in godsnaam met de zang van Niels gebeurt!?!?! Dit vind ik echt zwaar jammer, die putgrunt was juist een van de dingen die Prosti zo gaaf maakte. Eerst Dennis van Severe Torture die minder bruut ging zingen en nu Niels, best jammer hoor. Muzikaal klinkt het echt allemaal weer een stap verder en erg sterk, dat wel.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Cranial

Bericht door Cranial » do aug 16, 2007 7:19 pm

juist niet !! die zang ging enorm vervelen na een compleet album,totaal geen variatie ,Ik Noem een Deeds Of Derangement,Muzikaal erg goed,vocaal gezien 1 pot nat !! ik ben blij dat niels eindelijk gebruik maakt van zijn brede stem waarvan wij al wisten dat ie die had...ik wacht met spanning op mn promoke ! PD Gaat met Sprongen Vooruit ! 8)
Laatst gewijzigd door Cranial op do aug 16, 2007 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tullepetoanum Metallius

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » do aug 16, 2007 7:21 pm

ik ben het toch wel eens met fetus in dit geval.
ben toch al wel een voorstander van de putgrunt.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Cranial

Bericht door Cranial » do aug 16, 2007 7:25 pm

wat is dat toch met DM fans tegenwoordig? zolang iemand maar een debiel geluidje kan maken in een microfoon maakt het allemaal niets meer uit blijkbaar...ik vindt niels z'n stem een stuk gevarieerder dan op voorgaande platen en een stuk beter bij de muziek passen...
Tullepetoanum Metallius

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » do aug 16, 2007 7:32 pm

Niks mis met een afwisselender zang maar die putgrunt hoorde bij PD.
Hier word een beetje de eigen indentiteit ingeleverd.

maar goed, eerst maar eens afwachten hoe het volledige album gaat worden. En dan oordelen we verder.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do aug 16, 2007 7:34 pm

gevarieerde zang vind ik best

als hij maar af en toe zijn kenmerkende geluid bovenhaalt voor een hele song! want het blijft gaaf

ben benieuwd naar de productie van andy classen overigens
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Cranial

Bericht door Cranial » do aug 16, 2007 7:37 pm

tja..dan blijft het een kwestie van meningsverschillen...
ik ben erg blij dat niels voor dit heeft gekozen,kan de nummers alleen maar ten goede komen.. :wink: ik ben ook erg benieuwd hoe het live gaat klinken...
Tullepetoanum Metallius

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » do aug 16, 2007 8:52 pm

wat een waanzinnige vette hoes zeg, complimenten
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » do aug 16, 2007 10:13 pm

Hmm dan zou ik toch de nieuwe PD eens een luisterbeurt moeten gunnen, want ik haakte juist af bij die puntgrunt.

En het is inderdaad een erg vetten hoes.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do aug 16, 2007 10:37 pm

Hmmz...

Oké, dit is best wel even wennen. Ik had tot dusver nog geen noot van de nieuwe Prosti gehoord en ben er eigenlijk automatisch van uitgegaan dat die in het verlengde van de voorgaande platen zou liggen, dus dit is wel even een surprise.

Ik ben wel een beetje "in chock" omdat ik niet had verwacht dat Prostitute ooit nog eens van die kenmerkende sound af zou stappen. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik dit gehoord had zonder te weten dat het Prosti was, ik niet weet of ik het wel als zodanig zou herkennen.

Opzich klinkt het wel erg vet, maar heel stiekem ben ik het wel een beetje met Fetuskiller en Dorstig eens. Ik vind het ergens ook wel jammer dat die kenmerkende Niels-grunt en het gruwelijk massieve geluid pleite is ( hoewel de rest van het album nog altijd gehoord moet worden, dus wie weet...).

Eigenlijk ben ik doorgaans geen voorstander van een putgrunt, zoals ik al vaker in het DM-topic heb laten blijken. Er zijn echter een aantal uitzonderingen en Prostitute was daar één van. Ten eerste omdat die putgrunt toch niet als vervelend en smakeloos rioolgegorgel klonk en ten tweede omdat die grunt, samen met het überbrute doch hoogwaardige muzikale aandeel, voor een geweldige "ik-ruk-je-kopf-met-mijn-blote-handen-van-je-romp-trip" zorgde.

Wat ik nu in deze twee nieuwe nummers hoor is dat Prostitute duidelijker technischer is gaan spelen en ook voor een wat helderder geluid heeft gekozen, zodat details nu veel beter hoorbaar zijn, en klinkt Niels idd stukken diverser. Opzich zijn de nummers wel gaaf, want de band presteert puik, maar toch had ik misschien liever een iets "klassiekere" Prostitute gehad.

Oef, hier moet ik even over slapen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Faust

Bericht door Faust » vr aug 17, 2007 1:11 pm

Ik vond de oude grunt/rochel nooit zo geslaagd.
De nieuwe sound + grunt bevallen stukken beter.
Strakke hoes trouwens!

Victor

Bericht door Victor » vr aug 17, 2007 1:39 pm

Muzikaal is het een stap voorwaarts. Ik ben het met Fetus eens dat ik hier liever een putrochel had gehoord. Maar dat mag de pret niet drukken. Deze nummers maken mij alleen maar nieuwsgieriger naar de rest.
Het was meer geluk dan mazzel

ketter

Bericht door ketter » vr aug 17, 2007 1:51 pm

Ik ben niet echt bekend met het oudere werk, maar ik moet zeggen dat ik deze necrophagist/bloodbath-achtige vocalen een stuk beter vind dat die putgrunt die te horen is op PD's myspace. Zowieso klinken die nieuwe mp3's erg goed!

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » vr aug 17, 2007 5:00 pm

tering wat klinkt dat nieuwe werk goed zeg, HULDE

Torn In Bloated Form klinkt als een tank die over je rottende kutkop heen walst!!!
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr aug 17, 2007 5:43 pm

Cranial schreef:wat is dat toch met DM fans tegenwoordig? zolang iemand maar een debiel geluidje kan maken in een microfoon maakt het allemaal niets meer uit blijkbaar...ik vindt niels z'n stem een stuk gevarieerder dan op voorgaande platen en een stuk beter bij de muziek passen...
Dat is een hele andere redenering. Ik ben inderdaad dol op (vooral Amerikaanse bands) met zieke grunt, maar daar gaat het in dit geval niet om. Prostitute Disfigurement had op al hun drie voorgaande albums een behoorlijk eigen sound gecreerd en hoewel die muzikaal nog goed te horen is, is een deel van die eigen sound door de nieuwe aanpak van zingen natuurlijk wel aangetast. Zo op het eerste gehoor moet ik erg (iets te veel) aan wennen en ben ik er nog niet helemaal mee in m'n nopjes, maar het is wellicht een wen proces waar ik misschien even doorheen moet.

Ik ben in ieder geval wel razend benieuwd naar het volledige album.

De hoes is trouwens wel zwaar gaaf geworden, en doet me een beetje denken aan 'Crown Of Souls' van Deeds Of Flesh, is dat toeval of is 'ie van de zelfde maker?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Faust

Bericht door Faust » vr aug 17, 2007 5:50 pm

Afbeelding

misschien idd dezelfde tekenaar/schilder/kunstenaar.

Cranial

Bericht door Cranial » za aug 18, 2007 7:11 pm

fetuskiller schreef:[..]

Dat is een hele andere redenering. Ik ben inderdaad dol op (vooral Amerikaanse bands) met zieke grunt, maar daar gaat het in dit geval niet om. Prostitute Disfigurement had op al hun drie voorgaande albums een behoorlijk eigen sound gecreerd en hoewel die muzikaal nog goed te horen is, is een deel van die eigen sound door de nieuwe aanpak van zingen natuurlijk wel aangetast. Zo op het eerste gehoor moet ik erg (iets te veel) aan wennen en ben ik er nog niet helemaal mee in m'n nopjes, maar het is wellicht een wen proces waar ik misschien even doorheen moet.

Ik ben in ieder geval wel razend benieuwd naar het volledige album.

De hoes is trouwens wel zwaar gaaf geworden, en doet me een beetje denken aan 'Crown Of Souls' van Deeds Of Flesh, is dat toeval of is 'ie van de zelfde maker?
sorry...mischien trek ik nu ook te snel van leer,maar het lijkt tegenwoordig wel dat DM fans alleen nog maar af gaan op hoe krankzinnig de vocalen zijn en niet meer wat beter lijkt te passen met muziek...het was in ieder geval niet persoonlijk bedoeld,maar ik hoor de laatste tijd steeds meer bands met steeds debielere vocals en weinig tot geen muzikaal talent(hiermee bedoel ik het ''zolang ik maar zo snel mogelijk speel vindt iedereen het toch wel vet '' syndroom) waar iedereen massaal achter aan lijkt te huppelen...ik ben blij dat prostitute disfigurement de stap durft te zetten om te doen wat ze willen in plaats van te conformeren aan de nu lopende trend...HULDE ! en ja..de maker van deze hoes is dezelfde van die van crown of souls :wink:

ps: om nog een voorbeeldje te noemen met wat ik bedoel qua krankzinnige vocals en crappy muzikantschap check:
www.myspace.com/crepitation

en snap wat ik bedoel 8)
Tullepetoanum Metallius

ketter

Bericht door ketter » za aug 18, 2007 10:10 pm

`Godver.. :lol:

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo aug 19, 2007 10:41 am

Cranial schreef:[..]
het was in ieder geval niet persoonlijk bedoeld,maar ik hoor de laatste tijd steeds meer bands met steeds debielere vocals en weinig tot geen muzikaal talent(hiermee bedoel ik het ''zolang ik maar zo snel mogelijk speel vindt iedereen het toch wel vet '' syndroom) waar iedereen massaal achter aan lijkt te huppelen...
Ja, maar het is oud nieuws dat er véél meer slechte deathmetalbands ( en welke metal dan ook) zijn dan goede.

Het grote gros is shit en af en toe zit daar wat bruikbaars tussen, en af en toe een parel.

En de ene luisteraar is verder kieskeuriger dan de andere, maar mijn persoonlijke ervaringen zijn dat de meeste mensen juist geen interesse in (te) gutteral grunts en 13 in een dozijn bands hebben.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Cranial

Bericht door Cranial » zo aug 19, 2007 11:10 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ja, maar het is oud nieuws dat er véél meer slechte deathmetalbands ( en welke metal dan ook) zijn dan goede.

Het grote gros is shit en af en toe zit daar wat bruikbaars tussen, en af en toe een parel.

En de ene luisteraar is verder kieskeuriger dan de andere, maar mijn persoonlijke ervaringen zijn dat de meeste mensen juist geen interesse in (te) gutteral grunts en 13 in een dozijn bands hebben.
dat is ook weer zo... gaf het alleen ff aan :wink:
Tullepetoanum Metallius

Blanke_Meester

Bericht door Blanke_Meester » ma aug 20, 2007 2:09 am

Klinkt allemaal strak en hard maar ik mis toch echt die enorme blazende sound en grunt zoals ik het graag hoor bij Cadaver Blowjob.

Cranial

Bericht door Cranial » ma aug 20, 2007 11:28 pm

ik snap het niet hoor ! eerst hoor je overal van ''jeetje,PD...vette bands,vindt die vocals alleen niks !'' en nu ineens massaal is het van '' we willen de oude vocals terug !''...bizar.. :?
maar goed,kheb mn mening hierover al genoeg gespouwd...
Tullepetoanum Metallius

MMayo

Bericht door MMayo » za dec 15, 2007 2:32 pm

Show vanavond in Hoogeveen gaat niet door.

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » za jan 30, 2010 7:36 pm

Prostitute Disfigurement keert terug

Prostitute Disfigurement leek gestopt te zijn, maar na twee jaar stilte laat de Nederlandse formatie weer van zich horen. Gitarist Niels van Wijk (Katafalk) is teruggekeerd, terwijl Danny Tunker (Fuelblooded, The Saturnine) de nieuwe sologitarist is. Daarmee is de line-up van het brute death metal gezelschap weer compleet, want grunter Niels Adams, bassist Patrick Oosterveen en drummer Michiel van der Plicht zijn er nog steeds bij. Komende maand begint het vijftal met de repetities voor live-optredens en het schrijven van nieuw materiaal. De eerste "reünieshow" zal plaatsvinden tijdens het Deathfeast Open Air, op 10, 11 en 12 juni in Hünxe (Duitsland).

ketter

Bericht door ketter » za jan 30, 2010 7:42 pm

Goed nieuws, erg goed nieuws. Ondertussen vind ik het oude werk ook gaaf dus ik hoop ze dit jaar ergens in de buurt te kunnen bekijken.

bloeding

Bericht door bloeding » za jan 30, 2010 9:51 pm

hahaha apart...gisteren had ik het nog met iemand over wat er met deze band was.of het nog leefde en dergelijk.geniaal.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Plaats reactie