Megadeth 26 juni Lucky Rijssen
Megadeth 26 juni Lucky Rijssen
Lucky & De Lantaarn presenteren:
MEGADETH
exclusieve NL clubshow
Dinsdag 26 juni, Lucky Rijssen
entree: 32,50 euro (vvk)
vvk start zaterdag 31 maart
www.lucky.nl
www.lantaarn.nl
MEGADETH
exclusieve NL clubshow
Dinsdag 26 juni, Lucky Rijssen
entree: 32,50 euro (vvk)
vvk start zaterdag 31 maart
www.lucky.nl
www.lantaarn.nl
- Dragonforce
- fetuskiller
- Contacteer:
Beetje kut dat op het zo'n ongelooflijke kutdag valt, namelijk dinsdag. Zal al te hopen dat het op een andere datum werd verzet. Maar niet dus.
Nouja als ze in heerhugowaard komen denk ik er nog een keer over na maar anders niet denk ik.
Nouja als ze in heerhugowaard komen denk ik er nog een keer over na maar anders niet denk ik.
"Toil without song is like a weary journey without an End."
http://www.last.fm/user/WandererSpirit
http://www.last.fm/user/WandererSpirit
- alicecooper
-
- Dragonforce
Ja, voor 2 keer zoveel heb je Megadeth zondags op FOR samen met een hele dag aan andere goede bands. Maar gezien ik bij FOR wrs de zondags niet ga, ben ik wel geneigd hier naar toe te gaan, ondanks dat ik het eigenlijk te duur vind.Kriestof schreef:maar sowieso vind ik zo'n bedragen niet horen voor dit soort muziek
It's the end of time
- Bestial Lust
- Contacteer:
Wat een hoeren, duur grapje. Maar wie weet, wellicht dat ik aanwezig ben. Indien het goed weer is, want dat wordt overnachten in een tentje, gezien terug treinen niet te doen is.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- EmptySkies
- Contacteer:
- alicecooper
- XnegativeX
- Contacteer:
Het is in 2007 de trent dat de clubzalen de net wat grotere bands weer terughalen naar de poppodia lijkt het wel.Kriestof schreef:veel te veel geld voor een clubshow, zeker omdat megadeth er live wel eens met de pet naar gooit...maar sowieso vind ik zo'n bedragen niet horen voor dit soort muziek
Aan de ene kant betaal je dan dus al snel tussen de 35,00 en de 55,00 euro voor een concert, aan de andere kant levert je dat veel meer sfeer, beter geluid en goedkoper bier op.
Maar om het nu elke week te gaan doen.
Hoegaarden or die!
- Eru Iluvatar
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wtf? Ik dacht dat dat een emo-band was, maar ik zal wel in de war zijn geweest met Bullet For My Valentine.
Eens luisteren, ik verwacht er niks van.
Eens luisteren, ik verwacht er niks van.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Krijg nou wat... voor jochies met Cradle Of Filth shirts vind ik het helemaal niet zo gigantisch slecht eigenlijk.
Het concept blijft alleen gay en als voorprogramma is het natuurlijk achterlijk voor zo'n band als Megadeth. Neem dan zoiets als Dungeon, die waren de laatste keer helemaal op hun plaats.
Het concept blijft alleen gay en als voorprogramma is het natuurlijk achterlijk voor zo'n band als Megadeth. Neem dan zoiets als Dungeon, die waren de laatste keer helemaal op hun plaats.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
* schop * morgen dus!
Er zijn nog tickets beschikbaar. Openbaar vervoer is goed te doen, show is op tijd afgelopen (22.30/22.45).
www.lucky.nl/podium
Er zijn nog tickets beschikbaar. Openbaar vervoer is goed te doen, show is op tijd afgelopen (22.30/22.45).
www.lucky.nl/podium
- XnegativeX
- Contacteer:
Inderdaad. Ik mag toch hopen dat dat minstens uitloopt op 2 uur.
Voor dat geld is het voorprogramma onder de maat en de speeltijd van de hoofdband aan de korte kant.
Toch heb ik er fucking veel zin in.
Voor dat geld is het voorprogramma onder de maat en de speeltijd van de hoofdband aan de korte kant.
Toch heb ik er fucking veel zin in.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Het was volle bak, blijkbaar bestaan er ook nog mensen buiten het forum!IROn schreef:Hm, gezien de forumactiviteit hier wordt het niet heel druk...

Het was weer een vette show, verlengde van het optreden van Fields Of Rock, maar dan met iets meer nummers. Niet teveel, na amper een uur en 25 minuten waren ze alweer vertrokken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- XnegativeX
- Contacteer:
Het voorprogramma kreeg opzich wel genoeg applaus dus ze werden wel gewaardeerd. Ik vond ze zelf ook niet slecht maar het lijkt toch telkens alsof je naar het bandje van je kleine broertje staat te kijken. En er zit wel een levensgroot verschil tussen Dream theater als voorprogramma en One bullet left.
Hoe dan ook, ik vond het helemaal geweldig gisteren. Ondanks het wat mindere voorprogramma en de korte speeltijd van Megadeth. Megadeth was lekker op dreef. Ze speelden ongelovelijk strak, Mustaine was goed te passuh en de songkeuze was uitzonderlijk sterk. Omdat het druk was heb ik de hele avond aan "small-space headbanging" gedaan. Dus mijn nek is nu gehavend. Maar dat was het wel waard. Megadeth mag van mij zo 3 uur achter elkaar door blijven spelen maar deze anderhalf uur waren ook al geweldig.
Hoe dan ook, ik vond het helemaal geweldig gisteren. Ondanks het wat mindere voorprogramma en de korte speeltijd van Megadeth. Megadeth was lekker op dreef. Ze speelden ongelovelijk strak, Mustaine was goed te passuh en de songkeuze was uitzonderlijk sterk. Omdat het druk was heb ik de hele avond aan "small-space headbanging" gedaan. Dus mijn nek is nu gehavend. Maar dat was het wel waard. Megadeth mag van mij zo 3 uur achter elkaar door blijven spelen maar deze anderhalf uur waren ook al geweldig.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Metal_heart
Megadeth stond als een huis en mustaine was idd bijzonder goed gehumeurd...
OBL is belachelijk als support, als opener ok, maar dan verwacht je nog wel een 'echte' support... die gastjes zijn bij elkaar opgeteld net zo oud als Mustaine! whahaha
conclusie: Kort maar goed!
OBL is belachelijk als support, als opener ok, maar dan verwacht je nog wel een 'echte' support... die gastjes zijn bij elkaar opgeteld net zo oud als Mustaine! whahaha
conclusie: Kort maar goed!
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]
Megadeth zelf vond het iig te gek:Lennert schreef:En het voorprogramma, hoe deden zij het bij het publiek?
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=75588MEGADETH Drummer Sings ONE BULLET LEFT's Praises - June 26, 2007
MEGADETH drummer Shawn Drover has posted the following message in the "Forums" section of the band's official web site:
"Just got off stage 30 minutes ago here (Tuesday, June 26) in Rijssen, Holland. The show was very good and the fans had a good time as well, but something else happened that put a HUGE smile on just about everybody in the venue tonight. The opening band was a band called ONE BULLET LEFT, comprised of 13-14 year old kids (yes, you read that correctly) and they were AWESOME!!!!!!! Band and crew watched their entire set, and I don't know if I have ever had a bigger smile on my face watching a concert!!!! Their singer-guitarist is one of the sickest death metal screamers alive (and he made it look effortless to boot), their drummer was equally impressive with his double-bass drum assault and good meter — all original material too, and it was good, man! Just watching these kids hammer it out like that put all of us in such a great mood — smiles everywhere tonight."
ONE BULLET LEFT, the self-proclaimed "Europe's youngest metal band" whose members have an average age of 14, recently completed a series of appearances on the Dutch national TV program "Villa Live". Check out some footage at YouTube. Also recently uploaded is a five-minute promotional clip featuring ONE BULLET LEFT performing to more than 3,000 metalheads at Dauwpop 2007. See the "wall of death" at this location.
ONE BULLET LEFT has been confirmed for this year's installment of the Waldrock festival, set to take place July 7 in Bergum, Holland. Other acts scheduled to appear include TESTAMENT, W.A.S.P., MOONSPELL, CELTIC FROST and OBITUARY.
ONE BULLET LEFT will enter the studio in the fall to record its debut album for an early 2008 release through an as-yet-undetermined label.
For more information, visit www.onebulletleft.nl.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
laten we niet overdrijven he,Joris schreef:ken ze niet... maar damn 12 jaar en dan fucking support van Megadeth. Te jong nog om er een natte droom van te krijgen...
Die gastjes komen er dus wel, waarschijnlijk. Of ze zijn op hun 20e al uitblust.
Ben nou iig wel benieuwd geworden. Binnenkort maar eens iets van zoeken.
1 13 jarige en de rest is 15 en 16

mja het was 1 nummertje grappig maar daarna werd het wel een klein beetje saai.
Hopen dat als ze zelf nummers gaan schrijven dat't beter word.
Megadeth was in 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!!
Op hun site staat dat er een nog 12 is, maar kan natuurlijk verouderd zijn.drdennuz schreef:[..]
laten we niet overdrijven he,
1 13 jarige en de rest is 15 en 16![]()
mja het was 1 nummertje grappig maar daarna werd het wel een klein beetje saai.
Hopen dat als ze zelf nummers gaan schrijven dat't beter word.
Megadeth was in 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!!
Wie heeft die nummers dan geschreven?
Vond het op myspace niet echt erg goed klinken. Het is dat ze nog zo jong zijn, dan is het relatief wel goed natuurlijk. Maar als ik de leeftijd niet had geweten en de nummers had gehoord, had ik gezegd dat het maar simpele en middelmatige nummers zijn.
- Metalheank
1 van die vaders schijnt alles te schrijven.
Toch live wel erg gaaf, zie:
http://www.youtube.com/watch?v=vdTCjHlXW8o
http://www.youtube.com/watch?v=VLoLbAmodjE
Toch live wel erg gaaf, zie:
http://www.youtube.com/watch?v=vdTCjHlXW8o
http://www.youtube.com/watch?v=VLoLbAmodjE
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Het punt met die band is wel dat als ze nu al op Wâldrock en in het voorprog van Megadeth staan, iedereen enorme verwachtingen van ze heeft als ze eenmaal volwassen zijn. Bovendien zullen ze ook hun eigen materiaal moeten/willen schrijven, en dat is ook iets wat niet onderschat mag worden. Zéker als ze volwassen zijn, de gimmick van de leeftijd niet meer geldt en ze dus louter op hun muziek worden beoordeeld.
Het heeft potentie, jazeker, maar ook de potentie tot een ondergang.
Het heeft potentie, jazeker, maar ook de potentie tot een ondergang.
Dat is dus naar mijn inzien moeilijk te bepalen. Gezien het feit dat ze niks zelf schrijven. In principe zijn ze dus nu een coverband, alleen wel 1 die op jonge leeftijd begint, dat is dus wel hun voordeel.Cathalised schreef: Het heeft potentie, jazeker...
Probleem is denk ik alleen wel dat je niet kunt leren om iets te verzinnen. En daar kan het dus wel moeilijk worden, maar de tijd zal wel uitwijzen wat het word.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer: