Paradise Lost 12-09 Biebob, Vosselaar, 7-10 Tivoli Utreg
Paradise Lost 12-09 Biebob, Vosselaar, 7-10 Tivoli Utreg
12 september, Biebob, Vosselaar, BE
7 oktober, Tivoli, Utrecht, NL (ZAAL OPEN 19:30 UUR, AANVANG 20:15 UUR, ENTREE €17,00, START VVK za 19 05)
7 oktober, Tivoli, Utrecht, NL (ZAAL OPEN 19:30 UUR, AANVANG 20:15 UUR, ENTREE €17,00, START VVK za 19 05)
Laatst gewijzigd door MadTinus op do mei 24, 2007 12:45 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- John Deere
- Contacteer:
- Mr Brownstone
Openingspost en topic titel aangepast.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Kaarten voor Tivoli zijn binnen!
Last.fm
Last.fm
- thomaster87
- Contacteer:
Ik hoop ook, gezien de stijl van de nieuwe plaat, dat ze vooral weer nummers uit de goede oude tijd zullen spelen.thomaster87 schreef:Ik ga wel in Tivoli zijn denk ik, hoewel ik de dag ervoor zelf nog moet optreden. Ik ga in ieder geval heel erg proberen aanwezig te zijn. Ik gok, kijkend naar hun vorige tours, op veel nummers van de nieuwe plaat, en dat zie ik zeker zitten.
Last.fm
Last.fm
- Geheim_502
- Ekibyougami
- Contacteer:
A.s. zondag reedsch!!
Last.fm
Last.fm
- ComaNation
- Contacteer:
- Ekibyougami
- Contacteer:
- thomaster87
- Contacteer:
- Antonio Montana
-
- Contacteer:
Zijn er nog mensen die vanuit Limburg met de auto (of met de trein met OV) gaan? Heb een kaartje over, dus als ik met iemand mee kan rijden kan ie m'n kaartje hebben. Heb gisteren m'n OV-kaart moeten inleveren omdat ik afgestudeerd ben, dus de trein wordt dan wel heel duur. En om in m'n eentje 400 km met de auto te rijden voor 'n concert loont zich ook niet.
-
- Contacteer:
Paradise Lost was goed, maar te kort. Mercy had er toch op z'n minst wel achter gemogen (/gemoeten).
Drie uur heen gereden en toen nog zeker een half uur naar die zaal gezocht. Als Limburgers zijn we gewend dat er van elke straat maar eentje bestaat
De bands in 't voorprogramma hebben we dus ook niet meer gezien, maar ja...
Drie uur heen gereden en toen nog zeker een half uur naar die zaal gezocht. Als Limburgers zijn we gewend dat er van elke straat maar eentje bestaat

Zo, was wel een gave show in Utrecht, maar wel behoorlijk op routine. Van enige emotie was amper sprake, ik heb Nick alleen tijdens As I Die op een glimlach kunnen betrappen, verder leek het erop alsof ze blij waren dat ze weer naar huis mochten (het was de laatste show van de tour). Deze indruk kwam vooral door Nick moet ik zeggen, Aaron en Greg waren wel enthousiast. Aaron staat ondanks z'n kale kop nog steeds als een bezetene te headbangen.
Setlist was ook wel goed, jammer dat er geen Icon nummers werden gespeeld, Pity The Sadness was dan wel weer een positieve verrassing. Ook Enchantment was gaaf. Op een gegeven moment mocht het publiek kiezen tussen Gothic en As I Die, dat werd As I Die, vond ik een beetje jammer, niet dat ik As I Die niet leuk vind, maar dat nummer hebben ze al een miljoen keer gespeeld en Gothic niet, dus dat was wat bijzonderder geweest i.m.o.
Ook vond ik de speelduur wat kort, zo'n 75 minuten incl. toegiften, een beetje weinig voor een band met een catalogus van maarliefst 11 albums. Verder was het geluid wel goed en speelden ze wel alle goede nummers van het nieuwe album (de eerste 6).
Verder moet ik nog even zeggen dat de eerste band welhaast het meest verschrikkelijke voorprogramma is dat ik ooit heb gezien, een soort emo band met een zanger met een ongelooflijk nare hoge stem. Als ik dat geweten had, was ik absoluut wat later naar de zaal gekomen.
Ook de band daarna, Eyes Of Eden, viel me behoorlijk tegen, vooral omdat het de nieuwe band van Waldemar Sorychta bleek te zijn, toch een behoorlijk ervaren en gelouterde muzikant en producer. Hij deed wel aardig zijn best, maar ik hoorde toch regelmatig dat 'ie flinke steken liet vallen. Ook de frontvrouw stond zeer passief op het podium en straalde weinig uit. Voeg daarbij een drummer die zijn linker stokje vasthoudt alsof 'ie bij de Japanner zit te eten en nee, dat was alles behalve indrukwekkend. De bassiste zag er nog wel leuk uit, met haar 6-snarige bas (als ik het goed zag, ik stond behoorlijk ver weg). Een behoorlijk pijnlijk moment was er aan het einde van hun optreden, de aankondiging van de zangeres dat ze hun laatste nummer gingen spelen, werd door het publiek met luid gejuich onthaald, ai... En toen na dat laatste nummer Waldemar zijn gitaar boven zijn hoofd hief om nog een laatste 'eindrag' te geven, schoot z'n kabel eruit omdat 'ie er met z'n voet bovenop stond, beetje knullig!
Setlist was ook wel goed, jammer dat er geen Icon nummers werden gespeeld, Pity The Sadness was dan wel weer een positieve verrassing. Ook Enchantment was gaaf. Op een gegeven moment mocht het publiek kiezen tussen Gothic en As I Die, dat werd As I Die, vond ik een beetje jammer, niet dat ik As I Die niet leuk vind, maar dat nummer hebben ze al een miljoen keer gespeeld en Gothic niet, dus dat was wat bijzonderder geweest i.m.o.
Ook vond ik de speelduur wat kort, zo'n 75 minuten incl. toegiften, een beetje weinig voor een band met een catalogus van maarliefst 11 albums. Verder was het geluid wel goed en speelden ze wel alle goede nummers van het nieuwe album (de eerste 6).
Verder moet ik nog even zeggen dat de eerste band welhaast het meest verschrikkelijke voorprogramma is dat ik ooit heb gezien, een soort emo band met een zanger met een ongelooflijk nare hoge stem. Als ik dat geweten had, was ik absoluut wat later naar de zaal gekomen.
Ook de band daarna, Eyes Of Eden, viel me behoorlijk tegen, vooral omdat het de nieuwe band van Waldemar Sorychta bleek te zijn, toch een behoorlijk ervaren en gelouterde muzikant en producer. Hij deed wel aardig zijn best, maar ik hoorde toch regelmatig dat 'ie flinke steken liet vallen. Ook de frontvrouw stond zeer passief op het podium en straalde weinig uit. Voeg daarbij een drummer die zijn linker stokje vasthoudt alsof 'ie bij de Japanner zit te eten en nee, dat was alles behalve indrukwekkend. De bassiste zag er nog wel leuk uit, met haar 6-snarige bas (als ik het goed zag, ik stond behoorlijk ver weg). Een behoorlijk pijnlijk moment was er aan het einde van hun optreden, de aankondiging van de zangeres dat ze hun laatste nummer gingen spelen, werd door het publiek met luid gejuich onthaald, ai... En toen na dat laatste nummer Waldemar zijn gitaar boven zijn hoofd hief om nog een laatste 'eindrag' te geven, schoot z'n kabel eruit omdat 'ie er met z'n voet bovenop stond, beetje knullig!
Last.fm
Last.fm
Er is ook echt maar 1 Oudegracht hoorMetalTuupLimburg schreef:Drie uur heen gereden en toen nog zeker een half uur naar die zaal gezocht. Als Limburgers zijn we gewend dat er van elke straat maar eentje bestaat

En de voorprogramma's heb je echt niks aan gemist, believe me...
Last.fm
Last.fm
-
- Contacteer:
ondanks dat m'n oor op dit moment nog steeds piept was ik behhorlijk tevreden over het geweldige geluid gister, ideaal 2 van die vrijkaartjes, ik had het achteraf niet willen missen, geweldig optreden! En aangezien dit mijn eerste PL optreden was was IK wel blij met 'As I die' ;d
Volgende keer koop ik zeker kaartjes
Volgende keer koop ik zeker kaartjes
- ComaNation
- Contacteer:
Inderdaad, dat zat ik stiekem ook nog te hopen!Sater schreef:En ze hadden Gothic alsnog als laatste toegift moeten spelen.
Last.fm
Last.fm
ik vond het mooi dat ze As I die speelden, vind het nog steeds een v/d beste PL nummers. Maar inderdaad, waarom niet gewoon beide nummers spelen.
Verders was het een geslaagde avond, vooral het voorprogramma (we hebben 'helaas' de eerste band gemist), was geweldig, wat een originaliteit en hoogstaande muziek, dit alles met een geweldige zangeres laat mij geen keus dan zeer binnekort het album + een stapel merchandise aan te schaffen...
Verders was het een geslaagde avond, vooral het voorprogramma (we hebben 'helaas' de eerste band gemist), was geweldig, wat een originaliteit en hoogstaande muziek, dit alles met een geweldige zangeres laat mij geen keus dan zeer binnekort het album + een stapel merchandise aan te schaffen...
- ComaNation
- Contacteer:
wat foto's staan @
http://www.flickr.com/photos/14709225@N ... 318153929/
videos (kut geluid omdat we te dicht bij de speakers stonden):
'The Enemy'
http://www.youtube.com/watch?v=bf9kh79L2OQ
'One Second'
http://www.youtube.com/watch?v=uNWfKKU2iy0
alles opgenomen met mijn tel dus verwacht niets hoogstaands
http://www.flickr.com/photos/14709225@N ... 318153929/
videos (kut geluid omdat we te dicht bij de speakers stonden):