Charlie*Adler zoekt drummer
-
- Contacteer:
Charlie*Adler zoekt drummer
De mathcore/metal band Charlie*Adler uit Noord Limburg (met o.a leden van Legion of the Damned en Collsion) zoekt een nieuwe drummer.
Wij bieden: eigen repetitie ruimte in de omgeving van Venray, 10-20 optredens per jaar, opname nieuwe CD binnen 1 jaar etc.
Hou je van bands als Burnt by the Sun, Faith No More, Cephalic Carnage, System Of A Down, The End en Converge? Ben je enthousiast, heb je een rijbewijs en ben je (drum)technisch goed onderbouwt en hou je van een stevig potje metal. Stuur dan een mail naar: wouter@charlieadler.nl.
www.charlieadler.nl
www.myspace.com/charlieadler
Wij bieden: eigen repetitie ruimte in de omgeving van Venray, 10-20 optredens per jaar, opname nieuwe CD binnen 1 jaar etc.
Hou je van bands als Burnt by the Sun, Faith No More, Cephalic Carnage, System Of A Down, The End en Converge? Ben je enthousiast, heb je een rijbewijs en ben je (drum)technisch goed onderbouwt en hou je van een stevig potje metal. Stuur dan een mail naar: wouter@charlieadler.nl.
www.charlieadler.nl
www.myspace.com/charlieadler
www.charlieadler.nl | www.collisiogrind.nl
-
- Contacteer:
Er staat toch ook niet dat die bands wat met mathcore te maken hebben? Er staat dat als je van die bands houdt je misschien wel geïnteresseerd zou kunnen zijn.Thorvir schreef:ehm wat hebben Faith no more en SOAD met Mathcore te maken????
ik bedoel Soad kan ik wel spelen, maar dillinger escape plan of aanverwante mathcore is toch wel een heele andere wereld van vaardigheid.
maar goed gefeliciteerd met de nieuwe drummer, ik woon toch te ver weg
Daarbij heeft Faith No More zeker op de albums mid jaren 90 wel degelijk een beetje van dat soort trekjes. Luister bijv. maar eens naar het nummer "cuckoo for caca". Ze speelden echt niet alleen maar nummers zoals epic of i'm easy.
don't mistake lack of talent for genius
- paradigm shift
- Soulcollector
- Contacteer:
Als iemand zegt dat ie SOAD als invloed heeft, moet SOAD dan op zijn muziek lijken, of zou het wellicht andersom zijn?Thorvir schreef:Ik zou het zelf niet echt math core willen noemen maar goed, das een andere discussie, ik vond het meer vreemd dat ze zich aankondigen als mathcore band en vervolgens iemand zoeken die graag SOAD luisterd, maar goed ik zal me er niet meer mee bemoeien sorry
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
omg uit al mijn posts haal je die er uit? dan zou ik toch nog maar goed alles na lezenSobiur schreef:[..]
Foei!

echt ik heb er nu al spijt van dat ik er over begonnen ben. nogmaals sorry als ik er mensen mee gekwetst heb, ik ken heel die band verder nie, en ik heb ook nooit gezegd dat de eene of de andere band inferieur was, ik vond het gewoon een raare combi.
-
- Soulcollector
- Contacteer:
Clueless...Thorvir schreef:omg uit al mijn posts haal je die er uit? dan zou ik toch nog maar goed alles na lezen
echt ik heb er nu al spijt van dat ik er over begonnen ben. nogmaals sorry als ik er mensen mee gekwetst heb, ik ken heel die band verder nie, en ik heb ook nooit gezegd dat de eene of de andere band inferieur was, ik vond het gewoon een raare combi.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Contacteer: