Spectaculaire stickeractie op Graspop

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
mindviewchief
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 4:36 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Spectaculaire stickeractie op Graspop

Bericht door mindviewchief » di jun 19, 2007 4:09 pm

Nog enkele dagen en dan is het weer zo ver: De Graspop Metal Meeting opent zijn deuren voor een driedaags metalfeestje. Dit jaar pakt Mindview uit met een spectaculaire stickeractie. Onze huiscartoonist Rutger Ockhorst maakte voor ons twee exclusieve metalstickers die onze medewerkers aan de man zullen brengen tijdens deze Graspop driedaagse.
Voor wat hoort wat, dus Mindview heeft gezorgd voor een prijzenkast om U tegen te zeggen. En nog beter, iedereen die een sticker koopt van een van onze medewerkers of aan de Mindview stand heeft prijs.

Zo steken er in de prijzenkast naast heel wat exclusief heavy materiaal nieuwe cd’s van Mastodon, Mayhem & Static X, LP’s van o.a. Metallica, Vital Remains, After Forever…, posters van Type O Negative, Dream Theater, Kamelot…, een EHBO kit van Iron Maiden, concerttickets van o.a. Rage, Metal Female Voices, Pestpop 2008, Diamond Head, diverse T-shirts en nog veel meer….

Wil je alvast een kijkje nemen van hoe de stickers er uit zien, surf dan naar http://www.mindview.be

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » di jun 19, 2007 7:29 pm

Jahoor, wie wil er nou geen EHBO kit van Iron Maiden. Ik snap het idee nog niet helemaal.

Stickers! Plak.
Ik ben hier gewoon.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Re: Spectaculaire stickeractie op Graspop

Bericht door iscariah » di jun 19, 2007 7:30 pm

mindviewchief schreef:een EHBO kit van Iron Maiden
Tokus wordt vast helemaal wild ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22303
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Spectaculaire stickeractie op Graspop

Bericht door KoenM » di jun 19, 2007 7:34 pm

iscariah schreef:[..]
Tokus wordt vast helemaal wild ... :mrgreen:
:lol:

Ik hou me op een festival sowieso niet bezig met allerlei dingen proberen te winnen. Ik kom daar voor de bands, de gezelligheid en het vermaak. Dan ga ik niet gestresst op zoek naar een uitslag of ik eventueel iets gewonnen heb.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Agalloch
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mei 18, 2007 11:24 pm
Locatie: Antverpia
Contacteer:

Bericht door Agalloch » di jun 19, 2007 8:27 pm

heb twee of drie jaar geleden meegedaan aan een wedstrijd van de mindview en zelfs nog gewonnen ook. Kon toen een exclusief voorproefje krijgen van het nieuwe album van maiden (dance of death toen).

heel leuke prijs, wel kut dat ik het te laat wist dat ik gewonnen had. gevolg : prijs weg, moest het doen met een kutcd van native instinct (die ik tot nu toe nog maar half beluisterd heb, teringkuttrash-wannabees)

Gebruikersavatar
Der Schreckliche
Berichten: 524
Lid geworden op: vr aug 27, 2004 8:35 pm
Contacteer:

Bericht door Der Schreckliche » di jun 19, 2007 9:11 pm

Nou, wij doen dat anders hoor...koop een cd en win een sticker... 8)
http://www.myspace.com/fireforcemetal

The world is full of kings and queens, who blind your eyes - then steal your dreams...it's heaven and hell!

mindviewchief
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 4:36 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Spectaculaire stickeractie op Graspop

Bericht door mindviewchief » di jun 19, 2007 11:10 pm

KoenM schreef:[..]


:lol:

Ik hou me op een festival sowieso niet bezig met allerlei dingen proberen te winnen. Ik kom daar voor de bands, de gezelligheid en het vermaak. Dan ga ik niet gestresst op zoek naar een uitslag of ik eventueel iets gewonnen heb.
Je hoeft niet eens op zoek naar een uitslag, je hebt altijd gewonnen als je een sticker koopt....

mindviewchief
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 4:36 pm
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mindviewchief » di jun 19, 2007 11:11 pm

Agalloch schreef:heb twee of drie jaar geleden meegedaan aan een wedstrijd van de mindview en zelfs nog gewonnen ook. Kon toen een exclusief voorproefje krijgen van het nieuwe album van maiden (dance of death toen).

heel leuke prijs, wel kut dat ik het te laat wist dat ik gewonnen had. gevolg : prijs weg, moest het doen met een kutcd van native instinct (die ik tot nu toe nog maar half beluisterd heb, teringkuttrash-wannabees)
Hopelijk heb je dit jaar dan meer geluk :):)

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di jun 19, 2007 11:19 pm

Krimhild schreef:Jahoor, wie wil er nou geen EHBO kit van Iron Maiden. Ik snap het idee nog niet helemaal.

Ik zie er de humor wel van in. Ach, waarschijnlijk koop ik beide (mits het niet te duur is) en plak ik ze op mijn map. prijs is altijd leuk.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo jun 20, 2007 11:02 am

Ah, er komt dus toch een Pestpop 2008. Ondanks de belabberde organisatie en het lage bezoekersaantal.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Plaats reactie