Diamond Head + Defender
-
Diamond Head + Defender
Diamond Head komt voor een aantal optredens naar Nederland, Defender, Jewel en The Hollow Men zijn hun support:
Sun, Sept 23rd 2007 Manifesto Hoorn, Holland
22 sept - Metropool Hengelo
Fri, Sept 21st 2007 't Beest Goes, Holland
Prijs 7-10 euro.
voor de Belgen in de zaal:
Sat, Sept 15th 2007 Zaal Open Deur Kerkplein z/n at 8980 Beselare, Belgium.
Dit wordt georganiseerd door Belgian Fuel, de Belgische Metallica fanclub, supports zijn Metal Militia en Zero Gravity
Sun, Sept 23rd 2007 Manifesto Hoorn, Holland
22 sept - Metropool Hengelo
Fri, Sept 21st 2007 't Beest Goes, Holland
Prijs 7-10 euro.
voor de Belgen in de zaal:
Sat, Sept 15th 2007 Zaal Open Deur Kerkplein z/n at 8980 Beselare, Belgium.
Dit wordt georganiseerd door Belgian Fuel, de Belgische Metallica fanclub, supports zijn Metal Militia en Zero Gravity
Laatst gewijzigd door fey-metallica op ma jul 30, 2007 5:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
-
- Eru Iluvatar
Ik zag op de website van de band ook Baroeg staan, maar dat concert is dus in Hengelo. Heel jammer. Ik moet er nog over nadenken of ik hiervoor zo'n eind wil reizen. Al vind ik Jewel en Defender in het voorprogramma ook leuk. Maar dat Diamond Head, is dat (live) nou nog wat zonder de originele zanger?
Op KIT VIII in april waren Diamond Head erg sterk, zowel wat presentatie als wat uitvoering van de nummers betreft. Fijn om ze in NL te kunnen zien, ook nog met twee te gekke Nederlandse metalbands die live onverslaanbaar zijn! Ik ga er, op weg naar Frankrijk, waarschijnlijk een mooie Hengelo-omweg voor maken.Gilbert schreef:Ik zag op de website van de band ook Baroeg staan, maar dat concert is dus in Hengelo. Heel jammer. Ik moet er nog over nadenken of ik hiervoor zo'n eind wil reizen. Al vind ik Jewel en Defender in het voorprogramma ook leuk. Maar dat Diamond Head, is dat (live) nou nog wat zonder de originele zanger?