Di. 27/11: Mayhem @ Waterfront, R'dam
Di. 27/11: Mayhem @ Waterfront, R'dam
Dinsdag 27 november 2007
Waterfront, Rotterdam
Mayhem (N black)
+ supports
Deur open: 20.00 uur
€ 17,50
www.waterfront.nl
Enige show in NL!
Waterfront, Rotterdam
Mayhem (N black)
+ supports
Deur open: 20.00 uur
€ 17,50
www.waterfront.nl
Enige show in NL!
Laatst gewijzigd door MetalJan op di sep 25, 2007 8:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die tour is in juni gecanceld en zou in juli plaatsvinden. Ze bliezen de boel af omdat ze niet met een vervanger op pad willen. Hellhammer wordt daarvoor te belangrijk gevonden. Sinds juli worden er weer data bekend gemaakt. Dat zou men niet doen als Hellhammer niet zou kunnen drummen, lijkt mij.kneuz schreef:gaat Hellhammer de drummer zijn? ik meen ergens gelezen te hebben dat de tour in Amerika was afgelast vanwege een blessure ofzo.
Bovendien is Hellhammer onlangs een project aangegaan met Gaahl. Ik neem aan dat er dan ook gedrumd gaat worden.
Kop dicht, Thorko
-
-
- geitenbaard
- geitenbaard
-
kwart voor 11 was Mayhem nog niet eens begonnen. sta je lekker vanavond 8 uur voor de deur...drie uur wachten. Ondertussen Onheil gezien die, in ieder geval op mij, zeker goed overkwamen.geitenbaard schreef:8 uur begint het
2 bands
hooguit 11 uur afgelopen gok ik
maargoed boeiend, jij leest dit toch niet want dat concert is nu al 1 uur bezig
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
- geitenbaard
- geitenbaard
- Hieronimus
Vertel nou eens niet alleen hoe het was, maar wát het is. Wat beviel er niet?
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
Maar toch nog bedankt...ik ben niet gegaan wegens de sneuheid van de act van die band. Ik had die Attila toch wat ''stoerder'' verwacht en niet met die gekke capriolen.geitenbaard schreef:8 uur begint het
2 bands
hooguit 11 uur afgelopen gok ik
maargoed boeiend, jij leest dit toch niet want dat concert is nu al 1 uur bezig
khad het niet beter kunnen zeggen,met toevoeging van de lousy stage performancefey-metallica schreef:[..]
kwart voor 11 was Mayhem nog niet eens begonnen. sta je lekker vanavond 8 uur voor de deur...drie uur wachten. Ondertussen Onheil gezien die, in ieder geval op mij, zeker goed overkwamen.

Laatst gewijzigd door Cranial op wo nov 28, 2007 10:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tullepetoanum Metallius
- geitenbaard
ja precies, als ik zo wat oudere fotos van mayhem optredens bekijk..Blanke_Meester schreef:[..]
Maar toch nog bedankt...ik ben niet gegaan wegens de sneuheid van de act van die band. Ik had die Attila toch wat ''stoerder'' verwacht en niet met die gekke capriolen.
schapenkoppen etc
en nu: een mummy aan een uitklaptafel met een kopje thee
zoek de verschillen

Niet om nu te mierenneuken maar Gorefest in Waterfront was allesbehalve een klerebende.Cranial schreef:ik vraag me af waarom elke keer als er een vette band komt ergens anders in rotterdam dan in baroeg het standaard lijkt uit te lopen op een ongelofelijke klere-bende...
Iemand foto's van de bende bij Mayhem? Ik moet zeggen dat een mummie aan een uitklaptafeltje met thee stiekem wel hilarisch klinkt.
-
- geitenbaard
Jank niet, hond.arnibes schreef:Kom nou verdomme met een normale review van de avond. Ik wil weten waarom Mayhem weer afging.
Ga dan lekker ergens anders reviews zoeken, of vraag er op ze minst fatsoenlijk om, in plaats er van uit te gaan dat er iemand vanuit het niets speciaal voor jou een gedetailleerde review geeft.
- geitenbaard
en een banaanDimas schreef:[..]
Niet om nu te mierenneuken maar Gorefest in Waterfront was allesbehalve een klerebende.
Iemand foto's van de bende bij Mayhem? Ik moet zeggen dat een mummie aan een uitklaptafeltje met thee stiekem wel hilarisch klinkt.

edit: dit zijn trouwens niet de foto's van de gig in waterfront
Het was strak en er was helemaal niks mis met de performance. Ja, Atilla. Die negerslaaf voegde niks toe, maar hé; give the guy some credit. Blijft elke keer een verrassing waar hij nu weer de draak mee steekt.
Wat enkel jammer was, is dat ze je meer dan een uur laten wachten vanaf die eerste band en dan een klein uurtje spelen.
Die eerste band moet overigens het belachelijke forceren van de stem in de aankondigingen van nummers laten.
Verder, leuke avond. Met als hoogtepunt het met rijkelijk gevulde kattenharen parket.
Wat enkel jammer was, is dat ze je meer dan een uur laten wachten vanaf die eerste band en dan een klein uurtje spelen.
Die eerste band moet overigens het belachelijke forceren van de stem in de aankondigingen van nummers laten.
Verder, leuke avond. Met als hoogtepunt het met rijkelijk gevulde kattenharen parket.
Dat is geen parket, maar gewoon het goedkoopste kutvinyl dat er is.Björn schreef:Het was strak en er was helemaal niks mis met de performance. Ja, Atilla. Die negerslaaf voegde niks toe, maar hé; give the guy some credit. Blijft elke keer een verrassing waar hij nu weer de draak mee steekt.
Kop dicht, Thorko
Buiten zagen we een aanplakbiljet waarop een kindervoorstelling over een zeerover werd aangekondigd. De vent die erop stond afgebeeld zag er net zo uit. Ik geloof dat hij alleen een papegaai op zijn schouder had, in plaats van een neger aan een ketting.
Als je iemand die niet in de metal thuis is meeneemt naar zoiets als Mayhem in Waterfront, gaat diegene er blauw van de lach weer vandaan, in plaats van dat ie bijna in zijn broek reeskakte van de ellende daar in die zaal.
Het grote pluspunt was de zaal zelf. Ik kende Waterfront nog niet, maar het is een prima zaal. Niet te groot, niet te klein, en voor mij op loopafstand. Zoiets noem ik luxe.
Als je iemand die niet in de metal thuis is meeneemt naar zoiets als Mayhem in Waterfront, gaat diegene er blauw van de lach weer vandaan, in plaats van dat ie bijna in zijn broek reeskakte van de ellende daar in die zaal.
Het grote pluspunt was de zaal zelf. Ik kende Waterfront nog niet, maar het is een prima zaal. Niet te groot, niet te klein, en voor mij op loopafstand. Zoiets noem ik luxe.
Kop dicht, Thorko