4 jan: Obituary, Holy Moses, Avatar @013
4 jan: Obituary, Holy Moses, Avatar @013
Vrijdag 4 januari in de dommelschzaal.
Zaal open: 19:00
Aanvang: 20:00
Schade: 17,50 / 3,45 servicekosten
Nog meer mensen die hier heen gaan?
Zaal open: 19:00
Aanvang: 20:00
Schade: 17,50 / 3,45 servicekosten
Nog meer mensen die hier heen gaan?
- John Deere
- Contacteer:
Zo ik kwam pas precies binnen toen avatar al begonne was..
Maar wat een kut band is dat zeg of lag het aan het geluid dat zo slecht was?
Holy moses daar in tegen verbeterde het te minste nog en was wel met vlagen errug gaaf..
Obituary was geniaal bezig, en dan afsluiten eindelijk waar ik al hele tijd op zat te wachte met SLOWLEY WE ROT..
Maar ik vond, dat het opvallend erg rustig bleef in de zaal bij avatar en holy moses...
Maar wat een kut band is dat zeg of lag het aan het geluid dat zo slecht was?
Holy moses daar in tegen verbeterde het te minste nog en was wel met vlagen errug gaaf..
Obituary was geniaal bezig, en dan afsluiten eindelijk waar ik al hele tijd op zat te wachte met SLOWLEY WE ROT..
Maar ik vond, dat het opvallend erg rustig bleef in de zaal bij avatar en holy moses...
Avatar en holy moses....... duidelijk geen bands om in het voorprogramma van Obi te staan!
Obi zelf was weer toppertje, al was er wat weinig interactie met het publiek... maar de nummers werden weer met "cd kwaliteit" neer gezet. Al zat Ralph met z'n solos een paar keer mis
Prima avond in een, vond ik, warme 013
Obi zelf was weer toppertje, al was er wat weinig interactie met het publiek... maar de nummers werden weer met "cd kwaliteit" neer gezet. Al zat Ralph met z'n solos een paar keer mis
Open the door jehovah you whore!
-
- Contacteer:
Weinig interactie? Dat lag dan kennelijk aan het publiek, want in Zwolle waren ze super enthousiast en genoot trevor peres van de zangkoren in de zaal tussen de nummers door. En een verschrikkelijk verschroeiende pit op het eind. Werd helemaal platgedrukt tegen de geluidstafel hahahaMagic666 schreef:Avatar en holy moses....... duidelijk geen bands om in het voorprogramma van Obi te staan!
not all those who wander are lost!
Avatar heb ik niet gezien, kon niet eerder in de 013 zijn dan half 9 ofzo, niet dat ik het erg vond. Maar als het zo'n denderende, sprankelende band was als Holy Moses kan ik de reacties uit het publiek wel begrijpen. Wat een saaie rukband is dat zeg. Na een kwartier zijn we dan ook maar in het "cafe" gaan drinken om vervolgens net op tijd bij Obituary uit de plaat te gaan.Amstel schreef: Maar ik vond, dat het opvallend erg rustig bleef in de zaal bij avatar en holy moses...
Obituary gaf een erg gaaf optreden, erg veel nieuwe nummers dat wel, maar ze speelden weer moddervet dus aan het eind van het optreden ging ik voldaan naar huis.
don't mistake lack of talent for genius
Avatar gemist omdat we het niet konden vinden, een afslag te vroeg betekende dik een half uur zoeken omdat je in Tilburg met de auto kennelijk bijna nergens in mag (zelfs nog een stuk over een fietspad gereden).
Holy Moses was wel aardig, kende maar een nummer dus dat maakt het meestal al wel wat minder.
Obituary was erg leuk, alle nummers klonken goed en ze hadden er zichtbaar plezier in. Vond het alleen wel wat kort, en het publiek (maar daar hoor ik natuurlijk ook bij) had misschien wel wat enthousiaster mogen zijn maar dat idee heb ik tot nu toe bij elk concert gehad (verhalen over shows waar ik niet was klinken altijd extremer dan de shows waar ik wel was waren).
Had ze nog nooit eerder gezien, maar de volgende keer ben ik zeker van plan weer te gaan.
Holy Moses was wel aardig, kende maar een nummer dus dat maakt het meestal al wel wat minder.
Obituary was erg leuk, alle nummers klonken goed en ze hadden er zichtbaar plezier in. Vond het alleen wel wat kort, en het publiek (maar daar hoor ik natuurlijk ook bij) had misschien wel wat enthousiaster mogen zijn maar dat idee heb ik tot nu toe bij elk concert gehad (verhalen over shows waar ik niet was klinken altijd extremer dan de shows waar ik wel was waren).
Had ze nog nooit eerder gezien, maar de volgende keer ben ik zeker van plan weer te gaan.
Sja ze werde mij ook inderdaad wat vervelend met het steeds hee heee hee ..NvE schreef:[..]
Avatar heb ik niet gezien, kon niet eerder in de 013 zijn dan half 9 ofzo, niet dat ik het erg vond. Maar als het zo'n denderende, sprankelende band was als Holy Moses kan ik de reacties uit het publiek wel begrijpen. Wat een saaie rukband is dat zeg. Na een kwartier zijn we dan ook maar in het "cafe" gaan drinken om vervolgens net op tijd bij Obituary uit de plaat te gaan.
Obituary gaf een erg gaaf optreden, erg veel nieuwe nummers dat wel, maar ze speelden weer moddervet dus aan het eind van het optreden ging ik voldaan naar huis.
Ik bedoel dat hoef je niet bij elk nummer te doen ofzow...
Maar obituary hielt wel veel tussen pauze's bij de laatste 5 nummers..
Dat laatste is zeker waar, maar ik heb op de klok gekeken. Ze begonnen om iets over 10 en waren om ongeveer kwart over 11 klaar.Magic666 schreef: @CO2, het leek idd ook kort maar dat kan verbeelding zijn natuurlijk.... time flies when you're having fun toch?
Maar ach, ik heb liever dat ik een concert te kort vind dan te lang.
- Marissie
- Contacteer:
Vond het gisteren best wel een geslaagde avond!!
Avatar zoog....stoere knaapje trouwens om op het podium aan een cherrycan te lurken
Holy moses was ok, maar heb ze beter gezien!
En ik vond Obituary zelf nogal moddervet!! Idd veel nieuwe nummers maar dat kon de pret niet drukken!
Avatar zoog....stoere knaapje trouwens om op het podium aan een cherrycan te lurken
Holy moses was ok, maar heb ze beter gezien!
En ik vond Obituary zelf nogal moddervet!! Idd veel nieuwe nummers maar dat kon de pret niet drukken!
[url=http://www.last.fm/user/o0Nefertem0o/?chartstyle=basicrt10][img]http://imagegen.last.fm/basicrt10/recenttracks/5/o0Nefertem0o.gif[/img][/url]
Tjaa, Avatar.. Allemaal heel leuk ingestudeerd enzo maar dat posergedrag sloeg natuurlijk nergens op,
en daarbij: ontsla de zanger, ontsla de stylist, heel misschien word het dan nog wat.
Holy Moses was behoorlijk gaaf, op cd weet het mij niet echt te pakken maar live zetten ze toch een erg leuke show neer.
Geweldige drummer ook, heb echt effe in een deuk gelegen om zijn kop.
En daarna dan Obituary, lekker brute show.
Veel nieuwe nummers wat ik alleen maar een pluspunt vond want ik vind de nieuwe cd erg goed.
Ik moet zeggen dat het live allemaal erg lekker klonk.
Al met al een mooie avond
en daarbij: ontsla de zanger, ontsla de stylist, heel misschien word het dan nog wat.
Holy Moses was behoorlijk gaaf, op cd weet het mij niet echt te pakken maar live zetten ze toch een erg leuke show neer.
Veel nieuwe nummers wat ik alleen maar een pluspunt vond want ik vind de nieuwe cd erg goed.
-
- Contacteer:
Zeg je nu een geweldige drummer vanwege zijn gezichtsuitdrukking of door zijn drumwerk. Want hij liet nogal wat steken vallen tijdens het drummen.Hellfire's Dominion schreef:Tjaa, Avatar.. Allemaal heel leuk ingestudeerd enzo maar dat posergedrag sloeg natuurlijk nergens op,
not all those who wander are lost!
Hierbij nog wat foto's van het optreden in Tilburg!!!
Holy Moses
Obituary
De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Holy Moses
Obituary
De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Yay, de metalshots plaatjes staan ook weer online op http://www.metalshots.com Thnx Bert!
Jah ik zag me zelf ook nog 2 keer erop staan hehe..
http://www.metalshots.com/2008/2008-01- ... _0070.html
Ik ben die naast de geluids man daaro 3de van links op de trap, in witte shirt , en vage blous ..
Ik ben die naast de geluids man daaro 3de van links op de trap, in witte shirt , en vage blous ..
Met die bril en zwarte haar en stevig?Amstel schreef:Jah ik zag me zelf ook nog 2 keer erop staan hehe..
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,