metal en punk in de merleyn in doetinchem

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
scorpion

metal en punk in de merleyn in doetinchem

Bericht door scorpion » do nov 29, 2007 10:51 am

Voor onze school moeten wij een bandjes avond gaan houden in de merleyn in doetinchem. Wij moeten 4 bandjes regelen die voor weinig geld willen optreden. samen met nog iemand moet ik ervoor zorgen dat er 2 metal bands komen, waarvan het liefst 1 gothic( rock). Daarom wilde ik vragen of jullie nog bands weten of zelf in bands spelen die daar willen komen optreden.

fey-metallica

Bericht door fey-metallica » do nov 29, 2007 2:03 pm

er was ergens een website waar nederlandse bands opstonden die je dan voor een avond kan laten spelen, geheel ingedeeld op prijsklasse etc, alleen heb ik het adres niet meer
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

vertigo

Bericht door vertigo » do nov 29, 2007 4:31 pm

Wat is weinig geld, komt daar genoeg (metal)volk en wanneer ongeveer?

check www.myspace.com/iniurianl maar eens. Ik hoor het wel. Graag reactie op pm.

Groet'n!
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

scorpion

Bericht door scorpion » do nov 29, 2007 10:27 pm

We zijn nu bezig om non-divine binnen te halen wat al een aardig grote band is. Dus we kunnen niet al te veel meer uitgeven aan de andere bands. Als we hun binnen kunnen halen nemen ze waarschijnlijk een back-line mee dus dat is dan al geregeld. Maar wij hebben de opdracht voor school gekregen om ervoor te zorgen dat we het geld wat we erin steken weer terug verdienen met de entree dus we zijn ook afhankelijk van het aantal bezoekers. Het gaat ergens in eind april plaats vinden en er komt zowiezo genoeg metalvolk daar.

bloeding

Bericht door bloeding » vr nov 30, 2007 9:19 am

ik weet niet wat voor opleiding je doet? leisure management ofzo?
je kan in principe vaak het geld wel terug verdienen. wat erg belangrijk is een een goede marketing tool gebruiken. belangrijk voor een dag als dit is gewoon zoveel mogelijk goedkope reclame maken voor je doelgroep.
ga dus op fora als dit reclame maken, hang posters op in de omgeving (desnoods een simpel a4tje wat je uitdraait op school) maar hang er genoeg op. kortkom schreeuw het uit dat jullie dit doen en laat het mensen weten.

vind het wel een goed initiatief van school dat ze het tenminste voor het eggie laten doen.
kennelijk heb je een rdelijk budget gekregen, want non divine is niet goedkoop zover ik weet. winnaars van de metalbash als ik me niet vergis en timmeren leuk aan de weg.
wellicht kan je portall boeken. hebben ze eerder mee gespeeld.

www.portall.net
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Plaats reactie