Samael & Gothminister Waterfront R'dam 12 april
Samael & Gothminister Waterfront R'dam 12 april
Op een zaterdag.
Samael + Gothminister
deur open: 19:30/ € 14,- / n.n.b.
www.myspace.com/samael
http://www.waterfront.nl/?id=1330
Samael + Gothminister
deur open: 19:30/ € 14,- / n.n.b.
www.myspace.com/samael
http://www.waterfront.nl/?id=1330
Laatst gewijzigd door CTTS op ma mar 17, 2008 9:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- geitenbaard
-
-
- ComaNation
- Contacteer:
Pas de topic titel ff aan anders.CTTS schreef:Mja, alleen voor Samael ga ik niet.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Zo net terug van de 013 en het was een erg geslaagde en gezellige middag/avond.
Weltbrand en Sauron gaven beide een sterk optreden weg.
Ayin Aleph was vooral lachen, muzikaal is het absoluut niet mijn ding, een klassiek geschoolde zangeres met gothic metal (voor mij was het Dresden Dolls meets Kate Bush goes metal).
Sybreed had zeker goeie momenten en was best aangenaam om naar te luisteren, maar voor thuis op cd op te zetten is het toch niet helemaal mijn ding.
Samael was de band van de avond, erg sterk optreden van de heren. Klein puntje was dat ze misschien wat meer oud werk in de set hadden mogen plaatsen.
Weltbrand en Sauron gaven beide een sterk optreden weg.
Ayin Aleph was vooral lachen, muzikaal is het absoluut niet mijn ding, een klassiek geschoolde zangeres met gothic metal (voor mij was het Dresden Dolls meets Kate Bush goes metal).
Sybreed had zeker goeie momenten en was best aangenaam om naar te luisteren, maar voor thuis op cd op te zetten is het toch niet helemaal mijn ding.
Samael was de band van de avond, erg sterk optreden van de heren. Klein puntje was dat ze misschien wat meer oud werk in de set hadden mogen plaatsen.
Laatst gewijzigd door sanguis op ma apr 14, 2008 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.