Pulling teeth (voor fans van Integrity/Ringworm)

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

Pulling teeth (voor fans van Integrity/Ringworm)

Bericht door XnegativeX » za mar 29, 2008 8:48 pm

Deze band uit Baltimore blies mij een tijdje geleden helemaal weg met hun album Martyr immortal.

Pulling teeth bestaat uit oud leden van Slumlords, The Spark, Desperate Measures, en Never Enough. Maar ze gaan met Pulling teeth een andere richting op.

Martyr immortal staat vol met hondsdolle, bloedagressieve hardcore in het straatje van Integrity en Ringworm. De basis van de muziek ligt overduidelijk bij de hardcore in de punk. Hier en daar gooit men er even wat gierend Slayer gitaarwerk tegenaan om het allemaal nog maniakaler te laten klinken. De band raast als een losgeslagen T.G.V. over je heen maar als het gaspedaal losgelaten wordt vervallen ze in een soort smerige sludge die me een beetje aan Bloodlet denken (wie kent ze nog?).

Dit is echt een super vette aanrader voor mensen die van agressieve muziek houden. Checken die handel!
http://www.myspace.com/pullingteethmd
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tox

Bericht door Tox » za mar 29, 2008 8:52 pm

vette band idd, maar wel erg korte nummers op die cd..
NOT MY FUCKING TEMPO

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 29, 2008 8:54 pm

Dat is true-hardcore/punk. 8)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 31, 2008 7:37 pm

*schop*

Seed of Pain
Contacteer:

Bericht door Seed of Pain » ma mar 31, 2008 8:05 pm

Geweldige band, zo geweldig zelfs dat ik er gelijk 5 exemplaren van had besteld voor mij en wat vrienden van me. Helaas wel wat kort, maar supervet!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 18, 2008 7:23 pm

De CD is eindelijk binnen. Potverdomme wat is dit ziekelijk goed!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 18, 2008 9:54 pm

Ik lees net in het boekje dat er een paar indrukwekkende namen meedoen op deze cd.

De mastering werd gedaan door Scott Hull (Pig destroyer) en de backing vocals worden onderandere verzorgd door Aaron Melnick (Integrity en In cold blood) en Dwid Hellion (Integrity).

Pigface

Bericht door Pigface » di mar 17, 2009 7:58 pm

coole band, die show in arnep met wisdom in chains was hard, balen dat ze zo kort speelden, aande andere kant, met hun hardcore ben je na 20 min ook compleet naar de tering.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Plaats reactie