Desekrate

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Nemesix
Contacteer:

Desekrate

Bericht door Nemesix » do mei 15, 2008 4:32 pm

Hey, ik wilde even mijn eigen band aanstippen op dit forum. We zijn met de harde kern sinds zomer 2007 bezig, maar met deze bezetting nu ongeveer 3 maanden.
We hebben deze zaterdag ons eerste echte optreden, die een maand later (14 juni)gevolgd word door nog een optreden op Sodom Open Air, wat hopelijk onze doorbraak tot de underground metal scene word.
Onze muziek is te beluisteren op http://www.myspace.com/desekrate666. Wil je ons een keer boeken voor een optreden? Mail dan naar info@desekrate.nl, of benader ons op een andere manier ;).

Verder vraag ik me af wat jullie van de muziek vinden. Het gaat niet om de mix, want die is in beide gevallen niet perfect, verder zijn de drums niet echt, en dat is in het intro van Deathmarch te horen. Ik denk dat ik jullie nu wel genoeg ingelicht heb.
Zeg me wat je van ons vind, en stuur desnoods een friend add naar onze myspace :D
Laatst gewijzigd door Nemesix op do mei 15, 2008 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
This horrid virtue, facing mortality.

Lubridium
Contacteer:

Bericht door Lubridium » do mei 15, 2008 4:49 pm

Twee erg gave nummers! Alleen vind ik de afstelling van de gitaren minder, of ligt dat aan de opname?
De twee geplande gigs zijn helaas een beetje te ver weg, anders was ik wel even komen kijken ;).
Succes verder!
Somewhere between the chaos and sulphurous light.

[url]http://www.myspace.com/andsoitends1[/url]

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » do mei 15, 2008 4:56 pm

De distortion bedoel je?
of heb je het over de stemming in het algemeen?
We spelen onze eigen nummers in drop C, maar coveren nummers als Ace of Spades en Seek and Destroy in D.

En verder ben ik ook niet supertevreden met de gitaren, maar het lukt me maar niet om een goed geluid op mijn computer te krijgen. Over mijn versterkertje thuis gaat het goed, maar ik kan dat niet goed opnemen, heb daar geen goede microfoon voor.

Lubridium
Contacteer:

Bericht door Lubridium » do mei 15, 2008 5:02 pm

Nemesix schreef:De distortion bedoel je?
We spelen onze eigen nummers in drop C, maar coveren nummers als Ace of Spades en Seek and Destroy in D.

En verder ben ik ook niet supertevreden met de gitaren, maar het lukt me maar niet om een goed geluid op mijn computer te krijgen. Over mijn versterkertje thuis gaat het goed, maar ik kan dat niet goed opnemen, heb daar geen goede microfoon voor.

Eh, ja de distortion inderdaad.
Wel gave rifjes overigens!

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » do mei 15, 2008 5:05 pm

Dankje, One to Fall heb ik geschreven, en Deathmarch heeft de andere gitarist geschreven met wat suggesties van mij.
Verder, als je ons te ver weg vind, kan je misschien een optreden voor ons regelen, verder onderin nederland ofzo, krijgen we daar ook wat bekendheid ;).

Lubridium
Contacteer:

Bericht door Lubridium » do mei 15, 2008 8:29 pm

Nemesix schreef:Dankje, One to Fall heb ik geschreven, en Deathmarch heeft de andere gitarist geschreven met wat suggesties van mij.
Verder, als je ons te ver weg vind, kan je misschien een optreden voor ons regelen, verder onderin nederland ofzo, krijgen we daar ook wat bekendheid ;).
Ik zal eens informeren bij het oefencentrum waar ik wel eens kom (Plug Unit, Reeuwijk). Ze hebben ook een 'muziekcafe', waar wel eens bandjes optreden.
Andere tenten in de buurt waar ik wel eens kom zijn : Musicon (Den-haag) en de Bazart (Den-haag), maar daar heb ik verder geen connecties of wat. ;)

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » do mei 15, 2008 8:50 pm

Ah chill. Maar maak je verder niet druk over dat optreden, zal vet zijn als we het krijgen, maar ik wil je nergens toe dwingen ;).

Methilde
Contacteer:

Bericht door Methilde » vr mei 16, 2008 8:38 pm

Nemesix schreef:De distortion bedoel je?

Tip: koop een pod :D Daar kan je thuis al hele awesome opnames mee maken ;) Ik heb net de nummers op myspace beluisterd en de opname doet indd af aan de muziek en das best jammer. Gewoon cubase, een pod en EZ drummer en gaan met die banaan ;)

... je kunt natuurlijk ook gewoon naar een studio in de buurt gaan uiteraard.

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » vr mei 16, 2008 9:21 pm

We gaan morgen live waarschijnlijk een opname doen op 16 kanalen.
Wat bedoel je precies met een pod? Zelf heb ik een Phonic Firefly en een GT-8. Jammer genoeg krijg ik hier niet altijd een even goed geluid uit.

Methilde
Contacteer:

Bericht door Methilde » vr mei 16, 2008 9:25 pm

zo'n niervormig dingetje die je rechtstreeks in je lijningang kan aansluiten en in een andere jack je gitaar ;) een soort miniversterkertje. Zelf heb ik de pocketpod, die kan ook nog eens overal mee naartoe als je er ook batterijen instopt ;)

Afbeelding

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » vr mei 16, 2008 9:33 pm

Hmm, kan de gt8 dat ook niet?
Zelf doe ik alles via de gt8, en dan door mijn phonic firefly. Jammer genoeg krijg ik gewoon amper goed geluid uit mijn gt8.

Methilde
Contacteer:

Bericht door Methilde » vr mei 16, 2008 9:42 pm

Uit je pod krijg je wel een goed geluid dus, try it ;)

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr mei 16, 2008 9:47 pm

Uit een GT8 krijg je volgens mij wél een goed geluid, maar moet je er alleen wat meer tijd in steken. How bout je gitaar en je versterker?
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » vr mei 16, 2008 10:00 pm

Ja, ik heb wel een nieuwe gitaar nodig. Maar toch snap ik het niet. Ook met een andere gitaar komt er geen leuk geluid uit. Ik heb verschillende instellingen van het internet geprobeerd, maar als ik hem rechtstreeks in de computer steek zit er een vreselijke ruis overheen. Deze heb ik in One to Fall een beetje weg kunnen werken door hem door een speakersimulatie te gooien van Amplitube in Cubase.
Maar verder.

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » zo mei 18, 2008 4:27 pm

We hebben gister opgetreden op Roege Boudel in Nieuw Beerta. Ons optreden is te zien op http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =395901767. Het is ons eerste optreden met deze bezetting, en er zijn een boel schoonheidsfoutjes te bekennen, zoals onze drummer die de hele tijd zijn drumstokjes overal heen mieterde en het drumstel daar de schuld van gaf. Dit was achteraf wel om te lachen, en zelf zijn we erg tevreden over het optreden.
Ik zou zeggen, kijk het eens, en zeg me wat je er tof aan vind, en wat niet.
Bedankt in ieder geval :wink:

Vile

Bericht door Vile » ma mei 19, 2008 1:05 pm

Hee het was vet zaterdag! Ik ga proberen een optreden te regelen in de artishock hier in soest... heb t daar met marten over gehad enzo. Moet wel lukken denkik! :D
x Martvrouw :wink:

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » ma mei 19, 2008 1:34 pm

Alleen stond de Martman beetje passief op het podium, beetje idem voor Amer. Gaat waarschijnlijk wel beter op SOA.
En optreden in Soest is tof. Ik heb geen flauw idee waar het ligt, maar keep us posted. (:

Vile

Bericht door Vile » wo mei 21, 2008 2:35 pm

Ja een beetje wel misschien... maarja... echt heel storend was het nou ook weer niet ofzo, haha. Jij en adri maakten het ruimschoots goed;).
Soest is zegmaar... euhm.. bij amersfoort:p tis vanaf mijn huis een kwartiertje fietsen ofzo. Maar als jullie daar spelen hebben jullie sowieso veel meer publiek dan in nieuw beerta, die bandavonden worden best goed bezocht namelijk. Ik had trouwens ook nog een paar foto's gemaakt zaterdag... alleen niet zoveel want ineens waren de batterijen van mn camera leeg :roll:
Maargoed, ik laat het natuurlijk meteen weten als ik meer weet over de artishock (soest). Mocht je de site willen bezoeken; www.artishock-upstairs.nl (geloof ik).

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » di jun 10, 2008 11:47 am

Nou, gelukkig komen er zaterdag meer mensen, en worden er veel fotos gemaakt. Heb er echt zin in!

Nemesix
Contacteer:

Bericht door Nemesix » ma jun 16, 2008 9:17 pm

Gister hebben wij opgetreden op Sodom Open Air.
Ook dit optreden is opgenomen en staat online op: http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =406001470.
Ik zou zeggen, bekijk deze even, en zeg wat je van ons vind.

Plaats reactie